CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: szerszen125 dodano: 30 wrz 2017, 11:10

Z racji że założyłem mam ten moduł i byłem ciekaw czy te moduły rzeczywiście coś dodają choćby te 0.1 KM to postanowiłem kupić.Silnik na popychaczach typu OHV.I ogólnie jest tak samo jak na CDI seryjnym w kwestii ilośći obrotów.Tzn czuć jakby troche inną charakterystyke pracy silnika i minimalnie lepszą kulture pracy,te obroty są jakby trochę elastyczniejsze ale w jeździe sie tego nie odczuwa ze względu na niską moc jednostki napedowej.Więc jak ktoś sie zastanawia nad zmianą na ten moduł to nie polecam bo nic nie daje (możliwe że przy pojemności 250 już by była różnica).Chyba że ktoś ma moduł zablokowany w swoim motocyklu wtedy taka wymiana by była słuszna.Z tego co przestudiowałem to są dwa rodzaje silników typ OHV jest AC ~ moduł zasilany prędem zmiennym z alternatora i typ OHC jest DC ~ moduł zasilany pradem stałym z akumulatora.I to jest ważne bo jak sie podepnie AC do DC to moduł sie spali.Ogólnie nie polecam do 125 bo różnica jest zbyt mała.
szerszen125
Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2017, 00:33
Motocykl: Shineray xy125-10d

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: Gixer dodano: 30 wrz 2017, 11:38

tak czytam czytam... i sie zastanawiam dlaczego próbujecie ze 125 zrobić conajmniej 500 ? nie łatwiej zrobić A i kupić większy moto zamiast cudować z modułami filtrami zębatkami itd zamiast zastanawiać się co zrobić by chodził inaczej,jechał gpsowe 100 km/h itd? ? _bezradny
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1943
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: szerszen125 dodano: 30 wrz 2017, 11:45

Ja akurat z ciekawości ,bo lubie eksperymentować a nie tylko jeździć,coś rozebrać coś poskładać.Zobaczyć czy coś to da czy nic nie da :D
szerszen125
Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2017, 00:33
Motocykl: Shineray xy125-10d

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: Gixer dodano: 30 wrz 2017, 11:46

szerszen125 pisze:Ja akurat z ciekawości ,bo lubie eksperymentować a nie tylko jeździć,coś rozebrać coś poskładać.Zobaczyć czy coś to da czy nic nie da :D


niby fajnie tylko trochę szkoda pieniędzy władowanych w to sprawdzanie bo wiadome jest że żaden super sportowy stożkowy filtr powietrza ani super hiper sportowy moduł nie zrobi ze 125tki demona prędkości ani nie wniesie nic spektakularnego do tego jak jeździ _bezradny kupując 125tkę trzeba sie z tym po prostu pogodzić że jeździ to jak jeździ :)
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1943
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: szerszen125 dodano: 30 wrz 2017, 11:53

Ale troche mi sie udało podnieść prędkość bo nie lubie jechać w stresie jak mnie tiry wyprzedzają czy np. taki tir zbyt szybko nie zjedzie na prawą strone i mnie nie zepchnie z drogi albo żebym musiał hamować i żeby nie wlecieć do rowu.I ogólnie to już tak pozmieniałem że tiry już nie stwarzają zagrożenia bo po prostu jade z taką przelotową prędkością która jest wieksza niż prędkość tirów.Też trochę dla własnego bezpieczeństwa to jest ważne.A raz miałem już taką sytuacje że tir z 2 przyczepami jedzie i po wyprzedzeniu zjeżdza n zbyt szybko na prawą strone i mało co bym wylądował w rowie albo na drzewie.I od tamtej pory sobie pomyślałem że już więcej tir mnie nie wyprzedzi :D
szerszen125
Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2017, 00:33
Motocykl: Shineray xy125-10d

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: Gixer dodano: 30 wrz 2017, 12:40

W takim razie skoro nie lubisz jazdy w stresie z tirami polecam większe moto :D
nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć
Gixer
Klubowicz
 
Posty: 1943
Rejestracja: 18 maja 2013, 23:13
Motocykl: Honda CBR
Płeć: kobieta

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: szerszen125 dodano: 30 wrz 2017, 12:45

Miałem już przez kilka lat 650-ke a największy to 900 - ke i jeżdziłem kilka lat motocyklem o mocy ponad 150 KM.Także spoko to dla mnie żadna nowość.Tylko chodzi o to że przy tych nowych zaostrzonych przepisach takimi motocyklami nie ma sensu jeżdzić bo stracić prawko to wystarczy śmignąć te 50 kmh więcej i jak policjant będzie w złym nastroju to nam te prawko zabierze.No i to jest głowny powód dla którego uważam że nie ma sensu przy tych przepisach kupować dużego motocykla.Może 250 to jeszcze ma sens i chyba jest najlepsza na polskie warunki.
szerszen125
Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2017, 00:33
Motocykl: Shineray xy125-10d

Re: CDI Blue Casoli tuningowy moduł -moje wrażenia

Postautor: paweljunkers dodano: 01 paź 2017, 23:48

250-tki są spoko,do 80kmh rozpedzają się błyskawicznie. Na mieście raczej nikt ze świateł się z Tobą nie mierzy, jak ruszam pierwszy ze świateł i patrzę w lusterka to wydaje się że wszyscy jeszcze stoją. Ale na długich prostych i autostradzie brak trochę mocy.Spalanie z plecakiem to 3,4 l na 100km-to wielki pozytyw i jeszcze trochę mniej kusi do szaleństw co zmniejsza szansę utraty monet i prawka. :P
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56


Wróć do Porady ogólne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość