autor: krzysieg dodano: 22 lip 2019, 16:18
Zamek siedzenia zaczął mi się ruszać , puściła z jednej strony metalowa wsuwka .
Żeby się dostać i wsunąć trzeba odkręcić cały lewy plastik , odkręcamy uchwyt pasażera i dwie śruby na klucz 10 trzymające
obudowę czyli to co widać + dwa małe słabo widoczne wkręty wkręcone w obudowę , jeden jest przy lampie a drugi
ok 15cm w przeciwnym kierunku na dole przy nadkolu .
Po odkręceniu wszystkich śrub obudowę przesuwamy lekko do tyłu aż puszczą zaczepy takie ala haczyki .
Demontaż i montaż jest bezproblemowy tylko trzeba wiedzieć o tych dwóch wkrętach do plastiku na krzyżak , wcześniej ich nie zauważyłem
jak zakładałem syrenę alarmu pod prawy plastik pod siedzeniem - jest tam na nią miejsce .
Rks ma wysoko max moment obrotowy , żeby dynamicznie jechać (jak na 125) trzeba go wysoko kręcić
do samego odcięcia ma wysoką kulturę pracy , nie słyszę żadnego męczenia silnika ,muszę patrzeć na obrotomierz żeby nie dojść do odcięcia bo się strasznie zmuli.
Jakby się kręcił wyżej np 11,5k mógłbym na moment wchodzić na wyższe obroty na 3 biegu , od razu zmiana na 4 obroty 10k i by nie było utraty przyśpieszenia.
Nie widzę na pewno sensu zakładać innego zestawu zębatek oryginalne są dobrze dobrane , to jest wysoko obrotowy silnik a jeszcze jest 5 bieg w trasę , w mieście nie używam .
W 156FMI OHV po przekroczeniu 7k silnik wył i wibrował jakby miał się rozpaść , tutaj bez drgań i cichutko .
Do jazdy na wyższych obrotach na pewno warto mieć rozgrzany silnik i lepiej już zalać jakimś full syntetykiem niż najtańszym półsyntetykiem .