Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Kryszu ,pytanko ? jakie dajesz luzy zaworowe w Cruiserku ? Wiem ,że gdzieś jest napisane ,ale . Właśnie kupiłem o-ringi uszczelki pod kapsle i będę regulował . Później jeszcze tylko oponka i dętka na przód i gotowe ,no chyba że aku jeszcze się wysypie . Z oponką przednią to taka ciekawostka ,ta która będę zrzucał jest jeszcze od gościa ,któremu poleciłeś wymienić kpl. po zakupie motora , ponad 50k .
Co chodzi o luzy zaworowe to zawsze staram się ustawić w dolnym zakresie, dzięki czemu zawory bardziej się otwierają. I tak; ssące 0,08 - 0,10 mm, wydechowe 0,10 - 0,12 mm. Moja przednia oponka Pirelli, którą razem z felgą wyrzuciłem, mimo przebiegu 25 tys. km wygląda jakby dopiero zaczynała swój żywot, ale niestety rocznik 2014 .
I teraz ciekawostka... Jest nowy Cruiser! Dokładnie Benelli Keeway 250 FI Geronimo. Jest sporo filmików na YT. Azjaci już tuningują https://www.youtube.com/watch?v=VB9bt9IdUBE Duże zmiany: napęd paskiem, odwrócone lagi, stacyjka przy główce ramy, oczywiście ledy, licznik, nie dostał ABS-u - jest CBS. Większe kapcie; tył 140/70, inny kształt felg. Ogólnie z Cruisera niewiele zostało i chyba mniej mi się podoba od starego. I kolejny filmik reklamowy https://www.youtube.com/watch?v=w7LBcVjzEbA
paweljunkers pisze:Krysz jestem ciekaw co to za silnik bo wygląda całkiem inaczej niz ten z Yamahy?
Trochę zmodernizowali silnik; nowe głowice, inny kształt bocznych pokryw (napęd paskiem), no i podniesiona moc do 23 kM. Nadal chłodzony powietrzem, mimo atrapy chłodnicy.