close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 28 cze 2009, 16:58

Noooo, dziś wróciłem sobie z Jastarni. Nawinąłem 1100km i zgubiłem tylko jedną śrubkę. :buttrock:
Od siedzenia, która i tak miała zerwany gwint, więc zgubienie jej było kwestią czasu. I tak długo ją miałem bo prawie rok od zerwania gwintów. Jednak wibracje są wciąż za duże w porównaniu do sytuacji sprzed oddania do serwisu i straciłem trochę na mocy.

Pogodę miałem zajebistą. Tylko we wtorek troche popadało, a tak cały tydzień upał!!! :D
Strzaskałem się na heban i teraz będzie mi pewnie złazić skóra. :cwaniak:
No i jak wracałem na S6 była cholerna mgła, ok. 8.30, taka, że nie było widać nawet znaków drogowych. Ale jak się wbiłem na siódemkę to mgła się przeżedziła a od Elbląga była piękna słoneczna pogoda, wprost wymażone waruny do długich wojaży.

Mnie tak dupa boli po tej wyprawie, że chyba na tydzień dam sobie spokój z jazdą na moto. :D

Natomiast w TiVi słyszałem niusy o jakichś nawałnicach, powodziach... ja pierdykam! Gdzie?!

-- Dzisiaj, 21:25 --

Znalazłem fajne wydechy do naszych sprzętów.
http://shop.wemoto.com/pictures.dyn?u=2147788qqq5828091
http://www.raask.com/e-drag.htm

-- Dzisiaj, 22:06 --

Zajebisty zestaw do "czoperyzacji" motonga. Zwróćcie uwagę na fotę po lewej. To Lifan nie Yamaha.
http://www.chopper-kit-usa.com/yamaha-XV_250_VIRAGO.htm

-- Dzisiaj, 05:50 --

Z kewaya przysłali mi włącznik 'stop' od virago. Ale go wziąłem. Przerobię go sobie.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: Lefty2 dodano: 25 lip 2009, 11:50

Właśnie dziś zauważyłem, że ważność przeglądu technicznego minął mi w maju. Na początku lipca byłem w serwisie między innymi po to by zrobili przegląd. Więc nie wiem za bardzo o co tu chodzi. Czy serwisy nie mają uprawnień do przeprowadzania takich przeglądów?
Trzeba to robić w jakichś stacjach diagnostycznych? Czy co?
Lefty2
 

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: mlynaszz dodano: 26 lip 2009, 09:52

Lefty2 pisze:Właśnie dziś zauważyłem, że ważność przeglądu technicznego minął mi w maju.


:wielkieoczy: :wielkieoczy: :wielkieoczy:

Kupowałeś Keeweya jako używanego?????? Bo raczej jeszcze 3 latek Twa Rude Bettie nie ma? Na mojego i chyba każdego innego nowego, miałem ważne badanie techniczne na 3 lata!!!! No chyba, że Twój sprzedawca robił jakieś machloje, żeby go móc sprzedać?
Awatar użytkownika
mlynaszz
Zarząd KCM
 
Posty: 3131
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 28 lip 2009, 01:08

A nie, sorki. Przegląd mam do kwietnia 2011r. Źle spojrzałem. uffffffff.....
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: daro dodano: 28 lip 2009, 11:39

A ja ze swoim mam kłopoty. Łańcuch do wymiany,bo nie da się więcej naciągnąć. Okazuje się,że brak centralnej podstawki jest cholernie ciężkim problemem,bo bez niej nie da się ściągnąć koła aby odkręcić tylną zębatkę. Tak się składa,że akurat skończyłem kurs spawacza (dzięki czemu wreszcie będę miał pracę :)),więc sobie pospawałem solidny stojak trzymający moto dokładnie w miejscu otworów na podstawkę. Samo odkręcenie zębatek okazało się banalnie proste. Jednak okazało się,że tylna,ta większa luzno "lata",bo wybily się gumy trzymające w feldze 4 szpilki do których dokręcona jest zębatka! Gumy w otworach w feldze,w które wbija się szpilki wyglądają na odlew fabryczny,więc cholera pewnie trzeba będzie wymienić całą felgę! Zadzwoniłem wczoraj do sprzedawcy Keewaya u którego kupiłem moto i dzisiaj się dowiem co dalej. Przy okazji podałem rozmiary zębatek,łańcucha i zobaczymy co się da do tego wehikułu założyć. Czy da się coś porządnego. Ale chyba tak,bo rozmiary wyglądają na standardowe.
Oprócz tego coś mi ostatnio przerywa na niskich obrotach i potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu. Odkręciłem i wypłukałem mu bak. Okazał się czysty. No to odkręciłem mu komorę pływakową (jest z lewej strony)a tam syf,więc ją przemyłem i przedmuchałem dysze. Pomogło,ale niestety po 2 dniach to samo,więc kupiłem mu dodatkowy filtr paliwa i założę dzisiaj gdzieś przed samym gaznikiem. Tak swoją drogą w instrukcji wspominali o filtrze paliwa. I chodzi tu pewnie o te 2 rurki,co od dołu wkręcone pobierają paliwo z baku. Obie mają pozakładane siateczki.
Usiłowałem również przedmuchać filtr powietrza,ale okazał się czyściutki.Chyba więcej tam nie zajrzę,bo nie ma sensu. Tak swoją drogą popękała ta guma która łączy filtr powietrza z otworem w ramie,więc trzeba było posklejać. Posklejałem również pęknięcia na gumowym kroćcu ssącym i usunąłem prawie wszystkie punkciki rdzy oliwą do maszyn-polecam.
Sorrki,ale nie chciałem zakładać dodatkowego wątku a Ty tu piszesz o eksploatacji takiego samego motonga,więc się podpiąłem.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 28 lip 2009, 16:04

Ja też mam zębatki do wymiany. Tylnia jest już zjechana. A mam dopiero 10 000 przebiegu.
Układ przeniesienia napędu od Virago nie pasuje. Tylnia zębatka jest zupełnie inna. Zostaje zamawianie z Kiłeja.
Albo wymiana kół na szprychy. Wtedy może pasować.

---------------

DRAGO na FM zamieścił fajny patent na zwiększenie osiągów w R 250V.
Zamieszczam, bo w przyszłości zamierzam skorzystać.

Witam
postanowiłem niedawno przerobić trochę tłumik więc po zdemontowaniu poprzecinałem go na spawach
brzeszczotem i tu doznałem szoku ponieważ w głównym wydechu pod tą osłoną były założone DWA KATALIZATORY całe szczęście że w tej krótszej ukrytej pod spodem rurze zdołali zmieścić tylko
jeden , oczywiście po demontażu 3 katalizatorów tłumik spawany był migomatem spawy oszlifowane i pryśnięte odpornym na temperaturę chromem w spreju , z czystym sumieniem mogę polecić tą przeróbkę
tym bardziej że ku mojemu zdziwieniu zrobił się tylko minimalnie głośniejszy A PRZYROST MOCY JEST ODCZUWALNY. Tłumika nie wierciłem z tyłu jeszcze nie hihihihihih .

polecam też podniesienie iglicy jak najwyżej, w moim przypadku na czwartą kreskę na iglicu i zdjęcie filtra powietrza tak tylko dla sprawdzenia pużniej zrobicie jak będziecie chcieli ja zmieniłem filtr na inny i oczywiście po przerobieniu tłumika bo inaczej to nic nie da ,i UWAGA mi mój R250 V przy starcie ze świateł staną na koło V max zwiększył się do
130 km/h i czuć że po zmianie zębatki jeszcze pójdzie
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: daro dodano: 29 lip 2009, 16:49

Serwisant sam obmierzył mi te zębatki i na podstawie katalogu z hurtowni podał mi kilka modeli do wyboru. Sunstara (czy jakoś tak) kosztowałyby 75 zł tylna i 50 zł przednia. N.p. z niemarkowych przednia 30 zł. Ale doszliśmy do wniosku że te co mam mimo przebiegu 9 tys.km są jeszcze w dobrym stanie.Tak dla ciekawości tylna Sunstara obliczona jest na 14 tys. km a na tych kilejowych zrobię co najmniej do takiego przebiego.Wyszło więc,że kilejowe nie są wcale złe. Zamówiłem więc u kiłeja oryginalne zębatki tak aby mieć na zapas. Przeliczając z dolarów wyszło 60 i 30 zł,więc bardzo kunkurencyjna cena. Co do lańcucha zamówiłem Dida standardowy model bez żadnego wypasu bo założę go na stare zębatki.Jak się to wszystku zużyje założę nowe zębatki do których dokupię porządniejszy łańcuch. Ceny łańcuchów pasujących do tego motonga : chiński - 60 zł,Dida standard ~ 120,Dida wzmocniony ~ 170,Dida oringowy ~ 200 zł ...I droższe...Co do tych wybitych gum w kole to wymienialne siemerblocki. Tylko chyba prawie niemożliwe aby je dostać. Napewno by coś dopasował z samochodu,ale nawet w Inter-Carsie nie chcą gadać jeśli nie poda im się marki samochodu. Pozostaje więc zamówić u kileja (koszt 10 zł jeden) i czekać co najmniej 2 tygodnie.
Acha i ciekawostka. Nie zamawiali w tym sezonie motocykli,bo dolar poszedł do góry i ceny byłyby mało atrakcyjne...
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: LEFTHANDY dodano: 29 lip 2009, 23:47

Stary, ja już próbowałem dopasowywać zębatki. Mają otwory na śruby mocujące w zupełnie innych miejscach i chyba nawet ilość tych śrub jest inna tylko nie pamiętam gdzie ile: u nas pięć, a w Virago cztery czy na odwrót. Tylnia zębatka musi być z Kiłeja. Nie da rady.
A zestawy napędów są w Motoakcesoriach chyba ok. 300zł z groszami do Virago: zębatki i łańcuch w komplecie. Tylko, że trzeba by mieć też koła szprychy, wtedy nie ma problemu.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: daro dodano: 06 sie 2009, 15:14

No,mam do odebrania na poczcie oryginalny zestaw zębatek,łańcuch wzmocniony DIDa (bo nie było zwykłych) i 4 tulejki (zimerbloki,czy jak to się tam pisze).Wszystko ponoć było w hurtowni. Dość szybko. Dokładnie tydzień i jeden dzień od wizyty w serwisie. LOL,Keeway się stara i dba o klientów :)) 291 zł.do zapłaty.
Jest tylko jeden niemiły problem związany z tymi tulejami. Aby je wybić trzeba mieć specjalny ściągacz do łożysk.Będzie trzeba wpaść do jakiegoś mechaniora,bo śrubokrętami to można jedynie podrapać i zniszczyć aluminium felgi.

Jeżeli chodzi o DRAGO,to już wiadomo czemu motorsy Rometa mimo,że mają takie same silniki osiągają fabrycznie zaledwie 110 km/h. Ludzie się już nieraz dziwili dlaczego są takie wołowe.
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Rude Bettie zaczęła mi brzydko kasłać

Postautor: Wiesław dodano: 06 sie 2009, 17:31

Czy komuś udało się zamontować filtr paliwa w SUPERSHADOWIE ?
Pozdrowienia z Borów Tucholskich
Awatar użytkownika
Wiesław
Klubowicz
 
Posty: 719
Rejestracja: 04 maja 2009, 16:41
Lokalizacja: CEKCYN
Motocykl: KEEWAY SUPERSHADOW 250 V
Tel. kom.: 602899398
Płeć: mężczyzna
Wiek: 68

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron