Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Właśnie jest zupełnie inaczej. Pisałem o tym, że do szprychowych kół pasują zębatki od Virago. U nas już nie. Od dawna zresztą myślę nad wymianą kół na szprychowe tyle, że ich nie ma.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Świece wykręć i wyczyść. Zakręć bez świec chwile rozrusznikiem by przedmuchać cylindry. No i najważniejsze naładuj aku, nie trzymaj go rozładowanego bo zasiarczeje i będziesz musiał szukać nowego.
No i ch..j. Byłem dzisiaj w serwisie. Rude Bettie cała rozebrana, a w weekend mam zlot rocznicowy M.G.S. Brak takich gumowych uszczelek do tulei mocujących tylnią zębatkę. A te co miałem wytarły się zupełnie do gołego metalu.
Jednak zrobiłem błąd, że nie wziąłem wtedy tego tylnego koła.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Wróciłem sobie w czwartek z Doliny Biebrzy. Było zajebiście. Ale coś mi się stało z kontrolką "neutral" cały czas mi świeci. Są oczywiście zalety tej usterki: teraz mogę go odpalać nawet jak jest na biegu. Ale denerwuje mnie, że ciągle się pali. Gdzie ona jest podpięta?
No i padła mi żarówka podświetlająca zegar. Jaka tam żarówka wchodzi?
Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 22:03 przez LEFTHANDY, łącznie zmieniany 1 raz
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/