żołnierz pisze:Nie zgadzam się z Tobą ponieważ :
Zaburzy to kolejność ustawień kolumny
-kombinację kto teraz jedzie za by ewentualnie pamiętać
-kolumnę należy ustawić tak aby słabsze moto było bardziej na przodzie i co jak będzie jego kolej blokowania
-nie wszyscy są doświadczonymi w jeździe i nie każdy chce blokować a na siłę nie ma co zmuszać
-blokujący powinni się wyróżniać czyli co każdy jedzie w kamizelce żeby go było widać na skrzyżowaniu?
Kolejność ustawień nie zawsze się zmieni, a nawet jesli to zmiana strony trwa sekunde. Żaden to problem
Poza tym niezależnie kto blokuje i tak zawsze ktoś wypada nie wiadomo na jak długo i wtedy kolejnośc też jest zmieniona.
Nie bardzo rozumiem co to znaczy kombinacja do zapamiętania, możesz to wyjaśnić ?
Słabsze moto na przodzie. A wg Twojego rozwiązania na przodzie ostatnio były najszybsze, nie ma to jednak tu znaczenia, kolumna porusza się wg tempa prowadzącego, które i tak jest dość wolne w takich przejazdach.
Zatrzymanie się nie wymaga raczej doświadczenia, nic poza umiejętnością normalnej jazdy nie jest tu potrzebne.
O wiele gorsze jest wg mnie to gonienie z tyłu do przodu i powodowanie niebezpiecznych sytuacji. Na ostatnim zlocie nie raz do takich dochodziło gdy z przeciwka nadjeżdżały samochody. Nie przekonasz mnie że to jest bezpieczniejsze.
Poza tym trzeba pamiętać że normalnie blokowanie nie jest dozwolone. Ale się to robi. Aby było to możliwe trzeba zgłaszać policji taki przejazd i podać im listę osób które będą blokowały. Tak przynajmniej jest w Krakowie
