Gala pisze:Czy pomysłpoł połączenia Lihtbarów z pozycją i dziennymi z dodatkowym wyłącznikiem reflektora głównego (tzn. w dzień jazda na lightbary z przodu plus ośw. tył z mozliwością zał reflektorao zmroku ) jest słuszny.
Jakie macie zdanie na ten temat, a co na to przepisy ?
Dodatkowy wyłącznik reflektora głównego? A nie lepiej zastosować wyłącznik lightbarów? Na kierownicy masz przecież przełącznik mijania/pozycja, a ligtbary podłączasz bezpośrednio do aku lub lampy przedniej z dodatkowym ich wyłącznikiem.
Co do przepisów to motocykl posiadać może jedynie fabryczne oświetlenie w postaci świateł mijania i pozycji, żadnych świateł jazdy dziennej ani lightbarów.
Gala pisze:odbłyśnik reflektora dostał mlecznego nalotu nieschodzącego przy normalnym przetarciu. Jaki środek można by zastosować, może ktoś ma w tym doświadczenie ( odblask jest z plastiku zespolony ze szybą )
Odbłyśnika nie wolno dotykać, więc wymyć ani naprawić też się nie da. Odbłyśniki się regeneruje, ale to niemałe koszta.