close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Cruiser

Re: Cruiser

Postautor: Piter dodano: 24 lip 2014, 22:18

Czy wiecie, który z "chińczyków" ma bliźniaczo podobny silnik do Cruisera 250?
Podejrzewam że Romet V250 albo Zipp
Pozdrawiam
Piotrek

"nawet największy problem nie oprze się procesowi długotrwałego myślenia"
Awatar użytkownika
Piter
Forumowicz
 
Posty: 200
Rejestracja: 20 cze 2014, 07:51
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: ni mo
Tel. kom.: 533650481
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Re: Cruiser

Postautor: beniamin82 dodano: 24 lip 2014, 22:58

Wszystkie v-ki nasze są... Jak śpiewała majka Jeżowska...
Wszystkie 250 mają oznaczenie 2v49 i są bliźniacze tyle ze te na wtrysku mają w innym miejscu dźwignię sprzęgła co by wskazywało na jakąś modyfikację, ale nikt chyba tego jeszcze nie rozbierał.

Piotrek po co ci ta wiedza?
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Cruiser

Postautor: Piter dodano: 25 lip 2014, 11:24

Beniu,
powiem Ci tak, że kombinuję jak tu zdobyć oryginalne (bądź zbliżone do oryginalnych) tłumiki do Cruisera. Węgry mają , ale bardzo drogo (ok. 1200zł za oba),
myślałem też o tych uniwersalnych np. http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/uni ... -4340.html

te wychodzą znacznie taniej, lecz nie wiem jak się będzie po nich silnik zachowywał i jaka jest ich jakość, odprowadzenie spalin, dźwięk , itp

Kolejnym pomysłem jest właśnie dopasowanie tłumików od bliźniaczych silników V ek, Rometa V250 albo Zippa,
podejrzewam że Chińczycy, ograniczając koszty produkcji wykłady tłumików robili takie same, tylko obudową mogą się różnić.

Trzecia możliwość to poczekanie, aż Keeway ponownie wejdzie na Polski rynek, ale to jest wielka niewiadoma. W KRS figurują jako w "likwidacji", http://www.krs-online.com.pl/keeway-mot ... 88190.html

Dzwoniłem to tego faceta, "EDHAUST Edward Bałoszek"- kosztowo się nie opłaca.
Pozdrawiam
Piotrek

"nawet największy problem nie oprze się procesowi długotrwałego myślenia"
Awatar użytkownika
Piter
Forumowicz
 
Posty: 200
Rejestracja: 20 cze 2014, 07:51
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: ni mo
Tel. kom.: 533650481
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Re: Cruiser

Postautor: beniamin82 dodano: 25 lip 2014, 19:50

Całą moją wiedzę czerpię z tego forum. Przeczytałem chyba całe ze 3 razy :-P.
Ale nie spotkałem się z sytuacją gdy ktoś wymieniał tłumiki w cruiserze.
Teoretycznie tłumiki z innych v-ek powinny działać, tylko jak zamontować sondy lambda? Chyba że końcówki wymienić... to może się udać
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Cruiser

Postautor: krysz dodano: 25 lip 2014, 20:42

Nie wiem jak nowy Zipp, ale pozostałe (chyba po za Rometem, ale on znów ma jeden tłumik) tylne kolanko mają oszukane, taką atrapę. Właściwe poprowadzone jest do puszki pod motocyklem. Cruiser jedynie ma to jakoś sensownie zrobione...
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1568
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Cruiser

Postautor: Maciu56 dodano: 25 lip 2014, 21:33

"Piter". Poczytaj o przeróbkach "Wacha". On a później ja zrobiliśmy je i jest naprawdę dobrze. Trochę pracy, zakupy w "Castoramie" i po bólu. Całkowity koszt to ok 30 PLN-ów. :)
Awatar użytkownika
Maciu56
Sympatyk
 
Posty: 1308
Rejestracja: 19 lis 2013, 10:17
Lokalizacja: Warszawa (obecnie UK)
Motocykl: Była"Ziuta"...
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype: maciu561
Wiek: 69

Re: Cruiser

Postautor: Piter dodano: 26 lip 2014, 08:03

Dzięki za porady,
osobiście uważam , że wszystko się da zrobić, tylko wymaga to czasu, kasy i pomyślunku.

Na razie rozwiązałem problem gorącej tylnej tarczy hamulca,poluzowałem śrubą kontrującą i śrubę od tłoczyska [to ta na którą nałożony jest gumowy uszczelniacz] (odkręciłem ją w prawo tak o 1 cm) i działa bez zarzutu. Hamulec mocy jak pieron i tarczy nie grzeje.

Czekam na nowe świece [irydowe], fajki i przewody WN, powinny w poniedziałek przyjść. [o dziwno, we Wrocławiu bardzo słabo z częściami do moto, trzeba czekać - na zamówienie i ceny o 30% wyższe niż w internecie]

Tak jak mi pisał Krysz poprawiłem mocowania kabli pod zbiornikiem, drugi cylinder dalej przerywa( i nie działa na 100%), ale już jest lepiej bo da się jechać. Wczoraj po rozgrzaniu motoru, przegoniłem go i obecny max to 110km/h, ale piąty bieg b.słabo ciągnie.
Pozdrawiam
Piotrek

"nawet największy problem nie oprze się procesowi długotrwałego myślenia"
Awatar użytkownika
Piter
Forumowicz
 
Posty: 200
Rejestracja: 20 cze 2014, 07:51
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: ni mo
Tel. kom.: 533650481
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Poprzednia

Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości