Luca pisze:Wykręć świece gdy nie chce zapalić i sprawdź, czy są suche, czy nie i czy iskra jest ok.
Jak iskra będzie i na świecach brak śladów paliwa to może być przytkany lub źle wyregulowany gaźnik.
Przy okazji możesz też zaglądnąć na luzy zaworowe.
El pabloo pisze:Sprawdzałem te świece i faktycznie one są mokre i gdy je osuszyłem to iskra też była...
Shipp pisze:Przytkany raczej normalnie pali na wolnych obrotach, dusi się przy odkręcaniu przepustnicy kiedy wzrasta ciśnienie dostarczanego paliwa i paproch przytyka dysze.
Shipp pisze:Źle wyregulowany prawdopodobnie wcale nie odpalałby na ssaniu albo palił tylko na ssaniu a po wyłączeniu ssania dusił się lub obroty silnika "wariowały" by na biegu jałowym.
Shipp pisze:Ustawienie zaworów raczej nie ma wpływu na to, czy motocykl odpali czy nie. Źle ustawione zawory decysują o spadku odczuwalnej mocy i zużycu paliwa.
Shipp pisze:Sam fakt przeskakiwania iskry o niczym nie świadczy. Iskra może byc, ale za słaba lub przeskakująca na obudowę dyskwalifikuje świecę z eksploatacji. Laik nie rozpozna po iskrze, czy świeca jest OK, zobaczy że iskra przeskakuje i będzie przekonany że problem tkwi gdzie indziej. Rozbierze pół silnika a przyczyny tkwiącej w niesprawnej świecy nie usunie.
Shipp pisze:Zmień świece na 100% sprawne .
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość