Większy śilnik

Większy śilnik

Postautor: tomek dodano: 26 cze 2011, 20:04

Witam Wszystkich,
siedząc w niedziele o poranku zastanawiałem się czy wejdzie do naszego Romlka większy śilnik, a jak tak to od czego?? Myślę tak może 300 350 :) Może wiecie coś na ten temat???
pozdrawiam
tomek
Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: 14 lut 2010, 18:04
Płeć: mężczyzna

Większy śilnik

Postautor: sl1ck dodano: 27 cze 2011, 09:45

tylko po co?
Awatar użytkownika
sl1ck
Forumowicz
 
Posty: 85
Rejestracja: 30 mar 2011, 12:45
Motocykl: bad boy

Większy śilnik

Postautor: tomek dodano: 27 cze 2011, 11:47

tak z ciekawości
tomek
Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: 14 lut 2010, 18:04
Płeć: mężczyzna

Większy śilnik

Postautor: lopez73 dodano: 27 cze 2011, 15:27

jak to po co ? np. po to aby jechać tą przysłowiową "setka" i żeby nic nie drgało jak cholera :twisted:
Awatar użytkownika
lopez73
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 03 sty 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Zipp Raven => GV650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Większy śilnik

Postautor: tomek dodano: 27 cze 2011, 16:23

lopez73 pisze:jak to po co ? np. po to aby jechać tą przysłowiową "setka" i żeby nic nie drgało jak cholera :twisted:

co racja to racja:) czasami brakuje mi tego wiatru we włosach lecąc 120 km/h
tomek
Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: 14 lut 2010, 18:04
Płeć: mężczyzna

Większy śilnik

Postautor: sl1ck dodano: 27 cze 2011, 17:53

zmień motor na większy !!!
jak wrzucisz większy silnik to w konsekwencji musisz wymienić heble i ramę (nasze nie wytrzymają obciążeń silnika np. 500, a wsadzanie 350 dla 10 KM więcej jest po prostu bez sensu) oraz mase innych detali aby współgrało ze sobą...w ostateczności zbudujesz praktycznie nowy motor.
Lepiej zacznij budować nowy motor od razu na nowych podzespołach lub kup po prostu większy.

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 19:19 --

PS. jak strasznie się uprzesz to możesz po prostu wymienić górę silnika. Kolega wymienia w HD 883r cylindry tłoki etc. z 900 robi 1200.
poszukaj może dobierzesz górę do silnika rometa od jakiejs hondy 300-400 w koncu nasze silniki to kopia rebelki.
Aha i musisz sie liczyć że żywotność łożysk, tulei itp. spadnie przy wiekszej mocy.
Awatar użytkownika
sl1ck
Forumowicz
 
Posty: 85
Rejestracja: 30 mar 2011, 12:45
Motocykl: bad boy

Większy śilnik

Postautor: lopez73 dodano: 27 cze 2011, 20:58

sl1ck pisze:zmień motor na większy !!!
jak wrzucisz większy silnik to w konsekwencji musisz wymienić heble i ramę (nasze nie wytrzymają obciążeń silnika np. 500, a wsadzanie 350 dla 10 KM więcej jest po prostu bez sensu) oraz mase innych detali aby współgrało ze sobą...w ostateczności zbudujesz praktycznie nowy motor.
Lepiej zacznij budować nowy motor od razu na nowych podzespołach lub kup po prostu większy.

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 19:19 --

PS. jak strasznie się uprzesz to możesz po prostu wymienić górę silnika. Kolega wymienia w HD 883r cylindry tłoki etc. z 900 robi 1200.
poszukaj może dobierzesz górę do silnika rometa od jakiejs hondy 300-400 w koncu nasze silniki to kopia rebelki.
Aha i musisz sie liczyć że żywotność łożysk, tulei itp. spadnie przy wiekszej mocy.


spokojnie nic nie mam zamiaru robić w tej kwestii z założenia miał być to tani motocykl w eksploatacji i taki jest ...
trochę jeszcze na nim pojeżdżę i pewno w końcu przyjdzie kolej na większy _bezradny
jednak jak na razie to najbardziej mnie drażnią te wibracje :mur:
Awatar użytkownika
lopez73
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 03 sty 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Zipp Raven => GV650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Większy śilnik

Postautor: selmen dodano: 27 cze 2011, 21:31

o wibracjach był ciekawy pościk na forum. można je znacząco zmniejszyć
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Większy śilnik

Postautor: lopez73 dodano: 28 cze 2011, 10:28

selmen pisze:o wibracjach był ciekawy pościk na forum. można je znacząco zmniejszyć

chyba przespałem ten pościk :zalamka:
Awatar użytkownika
lopez73
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 03 sty 2010, 22:22
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: Zipp Raven => GV650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Większy śilnik

Postautor: sl1ck dodano: 28 cze 2011, 11:39

lopez73 pisze:
selmen pisze:o wibracjach był ciekawy pościk na forum. można je znacząco zmniejszyć

chyba przespałem ten pościk :zalamka:


dotyczył mojego motocykla - mam silnik pracujący na poduszcze od samochodu i kilka innych udoskonaleń ;)
Awatar użytkownika
sl1ck
Forumowicz
 
Posty: 85
Rejestracja: 30 mar 2011, 12:45
Motocykl: bad boy

Następna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość