Sprawdzałem dziś u siebie i na lewym jest s - 0,10, w - 0,15, na prawym s -0,6, w - 0,6. I to właśnie na prawym przebarwiało się kolanko rury wydechowej.
PS. Do regulacji zaworów potrzebny jest klucz 9 i 3 (pasuje klucz od szprych rowerowych).
abu pisze:Tak. Wydaje mi się że 0,10 i 0,15 to dobre ustawienie.
NOCEK pisze:To jest strona Duńskiego Klubu , jak dobrze poszukacie to są tu wszystkie ustawienia i schematy do chińskich moto.
andrzej pisze:Luca ustawił na 0,10 i 0,15
andrzej pisze:A ja ustawiłem zgodnie z zaleceniami kolegów z Danii na:
ssący: 0,05
wydechowy: 0,05
I jest zajebi(fiu fiu fiu).
Drgania się zmniejszyły, kultura pracy silnika jest inna.
Chodzi bardzo przyjemnie i nie słychać w końcu tego cholernego klekotu zaworów.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość