Luzy zaworów

Luzy zaworów

Postautor: abu dodano: 16 sie 2008, 18:11

Sprawdzałem dziś u siebie i na lewym jest s - 0,10, w - 0,15, na prawym s -0,6, w - 0,6. I to właśnie na prawym przebarwiało się kolanko rury wydechowej.
PS. Do regulacji zaworów potrzebny jest klucz 9 i 3 (pasuje klucz od szprych rowerowych).
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Luzy zaworów

Postautor: andrzej dodano: 16 sie 2008, 18:37

więc jednak dobre luzy mamy poustawiane.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Luzy zaworów

Postautor: abu dodano: 16 sie 2008, 18:41

Tak. Wydaje mi się że 0,10 i 0,15 to dobre ustawienie.
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Luzy zaworów

Postautor: andrzej dodano: 16 sie 2008, 19:44

abu pisze:Tak. Wydaje mi się że 0,10 i 0,15 to dobre ustawienie.


Tylko że u mnie wydaje się że wszystko klekocze.
Ale to może tylko mój wyczulony słuch łącznościowca, wyłapuje niepotrzebne dźwięki.

NOCEK pisze:To jest strona Duńskiego Klubu , jak dobrze poszukacie to są tu wszystkie ustawienia i schematy do chińskich moto.


A tu według ich tabelki, wychodzi na to, że powinniśmy ustawić na 0,05 ssące i wydechowe.

_bezradny
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Luzy zaworów

Postautor: abu dodano: 16 sie 2008, 20:01

W poniedziałek ustawie 0,10 i 0,15, a jak będzie klekotać to zmniejsze na 0.8 i 0,12. Ustawił bym dzisiaj ale oczywiście miałem wszystkie klucze oprócz 9, a nie chciałem klepać 10 lub szlifować 8.
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Luzy zaworów

Postautor: abu dodano: 16 sie 2008, 20:16

Przejrzałem kilka instrukcji po angielsku, duńsku i japońsku i każda podaje coś innego do różnych rodzajów świec przez przerwę na świecy i inne ustawienia, ale luz na zaworach podają 0,5. Tylko czemu na takich ustawieniach przebarwiają się rury wydechowe.
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Luzy zaworów

Postautor: andrzej dodano: 16 sie 2008, 22:19

Luca ustawił na 0,10 i 0,15
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Luzy zaworów

Postautor: Luca dodano: 25 sie 2008, 15:49

andrzej pisze:Luca ustawił na 0,10 i 0,15

Zgadza się :)
Z takimi ustawieniami może są odrobinkę większe drgania i bardziej słyszalny jest klekot zaworków niż np 0,08 i 0,12 ale za to motorek bardzo dobrze ciągnie pod górki i jest mniejsze prawdopodobieństwo przebarwiania tłumików.
Sam widziałem jak Cjt7 był nie do pokonania pod strome wzniesienia :ganja:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Luzy zaworów

Postautor: andrzej dodano: 29 wrz 2008, 18:36

A ja ustawiłem zgodnie z zaleceniami kolegów z Danii na:
ssący: 0,05
wydechowy: 0,05

I jest zajebi(fiu fiu fiu).
Drgania się zmniejszyły, kultura pracy silnika jest inna.
Chodzi bardzo przyjemnie i nie słychać w końcu tego cholernego klekotu zaworów.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Luzy zaworów

Postautor: Luca dodano: 30 wrz 2008, 10:36

andrzej pisze:A ja ustawiłem zgodnie z zaleceniami kolegów z Danii na:
ssący: 0,05
wydechowy: 0,05
I jest zajebi(fiu fiu fiu).
Drgania się zmniejszyły, kultura pracy silnika jest inna.
Chodzi bardzo przyjemnie i nie słychać w końcu tego cholernego klekotu zaworów.

No to smigaj na tych ustawieniach i zapodaj jaka jest róznica w jeździe na trasie.
Powinien zrobić się trochę słabszy przy jeździe pod stromą górę ale za to będzie się wkręcał na wyższe obroty, czyli prędkość max powinna się poprawić.
A jak z przebarwianiem rury?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Następna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron