close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

kłopot z modułem

kłopot z modułem

Postautor: maly dodano: 17 mar 2012, 20:07

witam wszystkich posiadaczy matocykla jinlun 150-5, jestem jego posiadaczem od roku i nawet jestm zadowolony z zakupu, jednak mam pewien problem moze przesadzam to prosze o wyjaśnienie moich wątpliwości, mianowicie nie potrafie dać sobie rady z dziwną pracą silnika bowiem pracuje on z przerwami i od czasu do czasu cos do dusi tak aż kicha w gaźnik co może być przyczyną tego problemu, zakupiłem nawet inny moduł lecz na tym to ledwie zapala a o jekirjś jeździe niama mowy boeiem psika i dławi się nie miłosiernie, na stary m daje rade ale i tak jest to denerwujące, pomocy
Awatar użytkownika
maly
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 paź 2011, 18:34
Motocykl: jinlun150
Płeć: mężczyzna

kłopot z modułem

Postautor: Dobry dodano: 17 mar 2012, 20:12

leć po kolei-świece,przewody,gaźnik
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

kłopot z modułem

Postautor: maly dodano: 17 mar 2012, 20:15

prosze powiedzieć co z tym gaźnikiem może jakaś regulacja tylko jak do tego się zabrać
Awatar użytkownika
maly
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 paź 2011, 18:34
Motocykl: jinlun150
Płeć: mężczyzna

kłopot z modułem

Postautor: Dobry dodano: 17 mar 2012, 21:18

jak jeździłeś wcześniej było wszystko dobrze to raczej mieszankę masz dobrą czyli ustawienie raczej jakiś paproch lub delikatnie się zasyfił-czyszczenie oczywiście jak świece i przewody masz dobre bo to najłatwiej sprawdzić po co od razu rozkręcać gaźnik
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

kłopot z modułem

Postautor: maly dodano: 18 mar 2012, 08:45

wcześniej było ok bardzo żadko parskał w gaźnik ale były takie momenty, więc zabrałem się za zabawe przy gaźniku no i klops, swiece ok, na oko kable ok, co do składu mieszanki to ta mała śrubka w trudno dostępnym miejscu? prosze o jakieś wzkazówki co do wyregulowania tego nieszczęsnego gsźnika, :nuda:
Awatar użytkownika
maly
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 paź 2011, 18:34
Motocykl: jinlun150
Płeć: mężczyzna

kłopot z modułem

Postautor: Luca dodano: 19 mar 2012, 10:11

Lewego powietrza gdzieś nie ciągnie?
Sprawdź szczelność połączenia między cylindrem, a gaźnikiem i gaźnikiem, a filtrem. Obudowa filtra też ma być szczelna i filtr czysty.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

kłopot z modułem

Postautor: selmen dodano: 19 mar 2012, 18:44

ale to po postoju zimowym tak ma? czy wcześniej w sezonie już tak było?
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

kłopot z modułem

Postautor: maly dodano: 20 mar 2012, 11:21

dziękuje za podpowiedzi, co do poprzedniego sezonu to tak naprawde nigdy ten silnik idealnie nie pracował teraz gdy założyłem inny moduł który miał być na zapas to dopiero kaplica więc powruciłem do starego i jest lepiej ale i tak o wiele gożej niż w tamtym sezonie, zobacze na możliwość pobierania lewego powietrza może to to :(
Awatar użytkownika
maly
Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: 15 paź 2011, 18:34
Motocykl: jinlun150
Płeć: mężczyzna

kłopot z modułem

Postautor: selmen dodano: 20 mar 2012, 22:06

zmień świecę, sprawdź przepływ paliwa, jak masz filtr to podłącz bez filtra na krótko. potem jak nic nie da wymień przewód wys napięcia-przełóż od czegoś na chwilę. może jak kręciłeś gaźnikiem a nie wiedziałeś jak, to rozkręciłeś go na maksa. sprawdź to na początek. gaźnika nie ruszaj na razie.
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51


Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron