
"doc" przestał pasować?

daro pisze:Ale Olu Ty możesz mieć łańcuch oringowy, który ze względu na uszczelnioną konstrukcję jest dużo trwalszy...
O tutaj znalazłem artykuł o czyszczeniu i smarowaniu łańcuchów http://www.jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=20:czyszczenie-i-smarowanie-sancucha&catid=17&Itemid=23
daro pisze: Widziałem już kilka chińskich motocykli,które po przebiegu 3-4 tys. miały maksymalnie rozciągnięte łańcuchy.
daro pisze: Teraz mam DIDa zwykły,wzmocniony i rozciąga się chyba dość powoli,bo po 1 tys km.naciągam go dosłownie troszeczkę.
pakeroso pisze:A tak swoją drogą, to jaki wpływ ma smarowanie czy czyszczenie na długość łańcucha ?
pakeroso pisze: Jakiś czas temu oglądałem programik, w którym jeden z mechaniorów motocyklowych twierdził, że on łańcucha nigdy nie czyści, gdyż nie ma to żadnego sensu.
szubiszu pisze:jak w temacie : JAKI ŁAŃCUCH![]()
niestety nadszedł kres mojego łańcucha, zębatki też zjechane![]()
prosiłbym o konkretne dane nt. zestawów napędowych (symbole, gdzie tanio kupić, jaką firmę itp.)
mam Jinluna 150-5
chcę zmienić zębatkę z przodu na 16, z tyłu chyba bez zmian (tz. ta sama ilość zębów)
łańcuch zwykły wzmocniony (jeżdżę ok.2,5-3 tys. miesięcznie - więc potrzebuję Twardziela który dużo wytrzyma)
szubiszu pisze:jak w temacie : JAKI ŁAŃCUCH![]()
niestety nadszedł kres mojego łańcucha, zębatki też zjechane![]()
prosiłbym o konkretne dane nt. zestawów napędowych (symbole, gdzie tanio kupić, jaką firmę itp.)
mam Jinluna 150-5
chcę zmienić zębatkę z przodu na 16, z tyłu chyba bez zmian (tz. ta sama ilość zębów)
łańcuch zwykły wzmocniony (jeżdżę ok.2,5-3 tys. miesięcznie - więc potrzebuję Twardziela który dużo wytrzyma)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości