Zawoy

Re: Zawoy

Postautor: waludi dodano: 19 cze 2014, 22:05

trudno powiedzieć nigdy nie eksperymentowałem, tak było ustawione, i tego staram się trzymać
Awatar użytkownika
waludi
Klubowicz
 
Posty: 1277
Rejestracja: 01 sty 2014, 15:38
Lokalizacja: Zabrze, Pradła w Jurze
Motocykl: romet r150, honda shadow VT600
Tel. kom.: 507922411
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Zawoy

Postautor: bogdan289 dodano: 20 cze 2014, 08:08

waludi pisze:trudno powiedzieć nigdy nie eksperymentowałem, tak było ustawione, i tego staram się trzymać

Te luzy były fabrycznie ustawione??czy ktoś Ci je tak ustawił po zakupie?
bogdan289
 

Re: Zawory

Postautor: bogdan289 dodano: 20 cze 2014, 08:17

Ciekawi mnie jaki luz mają nowki motorki..
Mechanik z rometa twierdzi że powinny mieć s0.06 w0.08
...każdy z nas ma inne luzy:-D;-)
bogdan289
 

Re: Zawoy

Postautor: eNgine dodano: 20 cze 2014, 09:30

Generalnie zasada jest taka, że luz musi być i nie może być za duży :) a konkretne wartości to już wybór właściciela.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Re: Zawoy

Postautor: bogdan289 dodano: 20 cze 2014, 10:37

eNgine pisze:Generalnie zasada jest taka, że luz musi być i nie może być za duży :) a konkretne wartości to już wybór właściciela.

Przyjacielu;-)tyle to ja wiem:-D:-D:-D
Każdy do herbaty sypie bądź nie sypie określana iloś. Cukru by mu smakowala:-D
Pozdro:-D
bogdan289
 

Re: Zawoy

Postautor: bogdan289 dodano: 20 cze 2014, 10:51

eNgine pisze:Generalnie zasada jest taka, że luz musi być i nie może być za duży :) a konkretne wartości to już wybór właściciela.

Jednak muszę dodać! jeśli mamy w taki sposób nawzajem się wspierać i doradzać;-) to dajmy sobie spokój w tym temacie:-);-)
...i w każdym innym też!
Dziękuję za pomoc i rady!!zwłaszcza w/w kolegi :piwo:
bogdan289
 

Re: Zawoy

Postautor: waludi dodano: 20 cze 2014, 13:44

jakie były fabryczne luzy nie wiem, mnie po prostu pewnego dni zaczęło stukać jak to się mówi jak w traktorze, , ktoś na forum podpowiedział, 0,1, i 0,15 tak ustawiłem i jeżdżę . swego czasu ktoś się chwalił, no dobrze informował że był w serwisie na ustawieniu i miał wrzucić info na jakie wartości mu ustawili, lecz nie wiem czy to mi umknęło czy też akurat nie napisał ale już się nie natknąłem na taką informację
Awatar użytkownika
waludi
Klubowicz
 
Posty: 1277
Rejestracja: 01 sty 2014, 15:38
Lokalizacja: Zabrze, Pradła w Jurze
Motocykl: romet r150, honda shadow VT600
Tel. kom.: 507922411
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Zawory

Postautor: Bikozaj dodano: 20 cze 2014, 13:46

No ale jeśli waduli ma 0.10 i 0.15 to jestem ciekaw czy mu nie stukają zaworki. Może warto by było przetestować inne? jak będę miał czas to przetestuje inne ustawienia było by miło gdyby ktoś tez sprawdził może do czegoś konkretnego dojdziemy.

ps.
bogdan289 pisze:...
Mechanik z rometa twierdzi że powinny mieć s0.06 w0.08
...każdy z nas ma inne luzy:-D;-)

Nie wierze mechanikom z rometa i innych chińskich serwisów bylem tam raz i 2 dni się głowiłem co oni tam porobili.
Bikozaj
Forumowicz
 
Posty: 22
Rejestracja: 28 lip 2009, 00:43
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Jinlun 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Zawoy

Postautor: waludi dodano: 20 cze 2014, 13:52

tak jak to się mówi na ucho silnik pracuje płynnie bez jakiś dziwnych odgłosów z okolicy zaworów, w każdym razie jak mi się rozregulowały to było je słychać je z daleka
Awatar użytkownika
waludi
Klubowicz
 
Posty: 1277
Rejestracja: 01 sty 2014, 15:38
Lokalizacja: Zabrze, Pradła w Jurze
Motocykl: romet r150, honda shadow VT600
Tel. kom.: 507922411
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Zawoy

Postautor: Bikozaj dodano: 04 wrz 2014, 14:44

Tak jak mówiłem przetestowałem różne ustawienia zaworów od ssący 0.05 wydech 0.07 do ssący 0.15 wydech 0.2 ...
Efekty:
-- Przy zbyt niskich szczelinach -- (s0.05 w0.07)
ciężko wyregulować gaźnik, zaczynają się pojawiać małe drgania silnika, w czasie jazdy moto nie umie dojść do pełnego zakresu obrotów, czasem gaśnie na biegu jałowym.
-- Optymalne ustawienie szczelin -- (s0.1 w0.15)
dobrze trzyma obroty na biegu jałowym, drgania silnika ograniczone praktyczne do 0, moto dobrze sobie radzi w pełnym zakresie obrotów
Osobiście uważam ze najlepsze ustawienie to ssący 0,1 wydech 0,16-0,17 moto świetnie się zbiera przy takim ustawieniu.
-- Zbyt duże szczeliny -- (s0.15 w0.2)
Jednym słowem TRAGEDIA, moto szarpie, dusi się, silnik drży itd.
Bikozaj
Forumowicz
 
Posty: 22
Rejestracja: 28 lip 2009, 00:43
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Jinlun 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość