autor: Bikozaj dodano: 04 wrz 2014, 14:44
Tak jak mówiłem przetestowałem różne ustawienia zaworów od ssący 0.05 wydech 0.07 do ssący 0.15 wydech 0.2 ...
Efekty:
-- Przy zbyt niskich szczelinach -- (s0.05 w0.07)
ciężko wyregulować gaźnik, zaczynają się pojawiać małe drgania silnika, w czasie jazdy moto nie umie dojść do pełnego zakresu obrotów, czasem gaśnie na biegu jałowym.
-- Optymalne ustawienie szczelin -- (s0.1 w0.15)
dobrze trzyma obroty na biegu jałowym, drgania silnika ograniczone praktyczne do 0, moto dobrze sobie radzi w pełnym zakresie obrotów
Osobiście uważam ze najlepsze ustawienie to ssący 0,1 wydech 0,16-0,17 moto świetnie się zbiera przy takim ustawieniu.
-- Zbyt duże szczeliny -- (s0.15 w0.2)
Jednym słowem TRAGEDIA, moto szarpie, dusi się, silnik drży itd.