Zbyt wysoka, albo dla odmiany zbyt niska kierownica, to częsty motocyklowy problem: m.in Raven mi dlatego pasuje, że ma niską kierownicę (choć wyższą niż K-125), na Roadstarze do którego się przymierzałem była mi zbyt wysoka i też przez to niewygodna. W Jinlunie 150( czyli r-150) były tu też poruszane podobne problemy. Można spróbować zmienić nachylenie kierownicy, a w ostateczności po prostu wymienić kierownicę na wygodniejszą, niższą. Nie jest to specjalnie skomplikowana operacja ani kosztowna , najtrudniejsze jest zdjęcie osprzętu: pompy, klamek, manetek... No i trzeba poszukać kierownicy która nam psuje, i która ma taką samą średnicę. O ile się orientuję, to tego modelu pasuje też kierownica od r-250 (niższa) ale proponuje to sprawdzić, i poszukać, gdzieś był temat na forum. Warto w ten sposób dostosowywać motocykl do siebie, jest to zarówno kwestia komfortu, jak i bezpieczeństwa jazdy, wygodnym motocyklem jedzie się bezpieczniej
