pytanie

pytanie

Postautor: eNgine dodano: 26 sie 2012, 22:45

Jeśli masz wyciek to sprawdź koniecznie poziom oleju w silniku. Jeśli cieknie od góry to domyślam się, że to raczej uszczelka pod pokrywą zaworów niż ta pod głowicą - przy czym tam duża ilość nawet z nieszczelną uszczelką nie powinna cieknąć.

Co do szarpania powyżej 80 km /h - najczęstrza przyczyna to złej jakości kable WN z fajkami, wiele osób wymieniało i problem znikał. Obejrzyj też świece, jakiego koloru są elektrody to wykluczymy ewentualną złą regulację mieszanki paliwa w gaźniku. Biorąc pod uwagę jeszcze jakość paliwa jakie kupuje się w polsce na stacjach polecam doinwestowac w dodaktowy filtr paliwa pomiędzy kranikiem a gaźnikiem, bo jakiś syf może przytkać dyszę co również może doprowadzić do szarpania na wyższych obrotach.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

pytanie

Postautor: mirek dodano: 27 sie 2012, 20:00

Witam,jak zwykle dzięki za rady,wiec poziom oleju kontroluje oczywiscie,może masz racje ze to uszczelka pod pokrywa zaworów,na następny tydzień pogrzebie z kumplem,ale najpierw wymienię fajkę,bo przewód przed fajka był dziwnie cienki,wprawdzie go zaizolowałem,ale to może być przyczyna szarpania,jak zmienię dam znać jaki efekt.. :D

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 17:12 --

Witam,jestem po diagnozie na warsztacie :załamka: regulacja,i czyszczenie gaźnika,oraz wymiana uszczelki pod głowica i pokrywie zaworów..pomóżcie proszę jakie dokładnie idą do mnie uszczelki,bo w sklepie dowiedziałem się ze są dwa rodzaje,muszę je ściągnąć z polski a nie wiem które..proszę o pilna pomoc z góry dzięki pozdrawiam

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 21:12 --

Witam,jakie ciśnienie prawidłowo powinno być w kolach 150tki? bo na forum doczytałem tylko o 250 Romecie
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: matty1 dodano: 29 sie 2012, 21:35

te romety to jednak straszne dziadostwo - może sie odechcieć motocykli,
w moim znó tłumiki sie dzis odkręciły- masakra,
w przyszłym sezonei sprzedaje - bo juz nie mam siły - tylko komu go sprzedam bo to aż neuczciwe komus go polecac - moze za 3000 jakis pasjonat albo jakis laik jak ja wezmie

lepiej kupic pietnastoletniego japonczyka niz to g
Awatar użytkownika
matty1
Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: 19 kwie 2012, 12:52
Motocykl: romet/w planach
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: skopi dodano: 29 sie 2012, 22:13

Bo trzeba było dać podkładki spręzynujace i problemu by nie było :D
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

pytanie

Postautor: eNgine dodano: 29 sie 2012, 23:25

mirek pisze:Witam,jestem po diagnozie na warsztacie :załamka: regulacja,i czyszczenie gaźnika,oraz wymiana uszczelki pod głowica i pokrywie zaworów..pomóżcie proszę jakie dokładnie idą do mnie uszczelki,bo w sklepie dowiedziałem się ze są dwa rodzaje,muszę je ściągnąć z polski a nie wiem które..proszę o pilna pomoc z góry dzięki pozdrawiam
Witam,jakie ciśnienie prawidłowo powinno być w kolach 150tki? bo na forum doczytałem tylko o 250 Romecie


Co do uszczelek, to już jakiś właściciel tego silnika musi się wypowiedzieć. A co do ciśnienia, ze względu na podobną masę i takie same opony powinieneś pomopować podobnie - ja u siebie mam 1,8 z przodu i 1,9 z tyłu.

matty1 pisze:te romety to jednak straszne dziadostwo - może sie odechcieć motocykli,
w moim znó tłumiki sie dzis odkręciły- masakra,
w przyszłym sezonei sprzedaje - bo juz nie mam siły - tylko komu go sprzedam bo to aż neuczciwe komus go polecac - moze za 3000 jakis pasjonat albo jakis laik jak ja wezmie
lepiej kupic pietnastoletniego japonczyka niz to g


Weź pod uwagę cenę za jaką kupujesz chiński motocykl, niedociągnięcia po fabryce się zdarzają, ale można je poprawić niewielkim kosztem.
Życzę Ci, jak już kupisz pietnastoletniego japończyka, żeby Ci się nic w nim nie psuło i nie odkręcało, bo inaczej miałbyś takie same zmartwienia przy odsprzedaży .
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

pytanie

Postautor: Szubi dodano: 30 sie 2012, 10:55

matty1 pisze:lepiej kupic pietnastoletniego japonczyka niz to g


tylko pamiętaj że części do japońca są dużo droższe niż do naszych chińczyków. Poza tym im coś starsze, tym bardziej zużyte i w perspektywie więcej części do wymiany.
Największe szczęście w świecie, na końskim i motocyklowym siedzi grzbiecie . . .
Awatar użytkownika
Szubi
Klubowicz
 
Posty: 2767
Rejestracja: 08 sie 2011, 18:28
Lokalizacja: Oborniki
Motocykl: Fernando
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

pytanie

Postautor: mirek dodano: 30 sie 2012, 16:32

Witam,powiedzcie jak jest naprawdę,podają ze fabrycznie jilun 150 ma osiągi 85km/h,a ja wyczytałem na forum ze 100-110,ja nie mam skali porównania,ponieważ jedzie mi tylko do 80,potem szarpie i koniec..jestem przed wymiana uszczelki pod głowicą..może dlatego..
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: sebasw dodano: 30 sie 2012, 16:34

Z tymi japończykami jest tak że żeby dobry kupić to trzeba wydać co najmniej dwa razy tyle co za chińcyka a i tak nigdy nie wiadomo. W moim japońcu rocznik 94/95 (mam od miesiąca) już mi się szykują spore wydatki a to coś w silniku już słychać (mam nadzieje że łańcuszek rozrządu) po 500km pusciło mi coś w lagach i szykuje się rozebranie i wymiana oleju i uszczelniaczy kiera puszczona chyba lekko ściąga na lewo (słabo jeżdze więc się boje go przetestować) a i oponki do wymiany (niewiele młodsze od moto) więc jak widzisz nie ma lekko i wydatki przewiduje spore. Jedynie co na plus motocykli japońskich to moc i nazwa :) (sory za oftop)
sebasw
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:17
Lokalizacja: okolice KIELC
Motocykl: Baba Jaga 535 Virago
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

pytanie

Postautor: Deamiens dodano: 30 sie 2012, 22:23

mirek, nie ma "prawdy". Wszystko zależy od ustawień, czy to gaźnika, czy przełożeń, no i nie można zapominać o masie kierującego. Zarówno max 80, jak i max 110 w tym samym sprzęcie jest jak najbardziej prawdopodobne :)
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

pytanie

Postautor: gacek dodano: 02 wrz 2012, 15:13

Śrubki się odkręcają przy wysokich obrotach silnika co daje duże wibracje podkładki sprężynowe powinny pomóc jest taka prawda stare to jest dobre tylko wino i skrzypce.również bym chętnie zamienił moją150 na na coś mocniejszego lecz pacząc na ceny to jedynie coś nie starego ale przywiezionego i uszkodzonego plus koszty naprawy a części są drogie
gacek
Forumowicz
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lip 2011, 19:34
Motocykl: Jinlun 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 61

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron