Sprawa nie jest prosta, bo guma fabrycznie jest zawulkanizowana na kolektorze (króćcu) ssącym. Ale nie ma "ciśnienia", bo tam nie występuje ciśnienie tylko podciśnienie i wulkanizacja temat ogarnie... Będzie dobrze.
Tego typu rzeczy można naprawiać z dobrym skutkiem klejem do szyb samochodowych . Sąsiad świadczy takie usługi i jak potrzebuję to mi troszkę wyciśnie ( całej tubki szkoda na troszkę ) . W Cruiserku ,ale i w innych motorkach tym specyfikiem są uszczelniano - przyklejane doloty powietrza do filtrów.
DaJana Cruiser wrócił do domu... p.s. DaJanku, przyślij sms-em swój adres z kodem pocztowym... znalazłem selmenową uszczelkę pod licznik (w bagażniku )
Niedawno wyregulowałem luzy zaworowe ,były ciut za duże . Teraz ciekawostka ,okazało się ,że Cruiserek po regulacji deko więcej pali . W sumie dobrze ,bo te 2,3 to już mnie lekko stresowało , czy nie za uboga mieszanka . Jednak nie wiedziałem ,że luzy mogą mieć wpływ na spalanie w wtryskowcu , chyba że jeszcze wyczyściłem filtr powietrza i to może stąd .