NOCEK pisze:Tutaj to jest cisza , jak w kościele. Mam nowy gażnik - normalnie nie ta sama maszynaJedyna wykryta usterka na przeglądzie to poluzowana śruba na zębatce zdawczej (mogło być nieciekawie). I co ja moge dodać przy przebiegu 500km,- jak moge jezdzić to pada
NOCEK pisze: EFEKT- wyrąbałbym na starcie,maszyna 250 cm zwija asfaltZero jakiś dziur w gazie , a na czwartym biegu można jechać "za pogrzebem". Jedyna zagadka to jakie będzie spalanie.Wczoraj przechulałem całe popołudnie i zero niespodzianek (czyżby nareszcie nadszedł czas przyjemności
) No niemoże być tak pięknie, pękła mi obudowa reflektora zaraz przy mocowaniu, ale wczoraj zamówiłem nową telefonicznie (i w tym momencie serwis jest OK) a starą skleiłem i zaraz ją założe, a następnie tankowanie do pełna i kontrola spalania
. Trzymajcie kciuki
NOCEK pisze:Wiercenie zgapiłem od Luci. ON opisywał ten manewr na forum dawno temu. Ja wierciłem wiertłem 8 , najpierw 4 dziury przez jedną przegrode, a potem stopniowo coraz więcej i głębiej (o jak fajnie to zabrzmiało) w sumie zrobiłem 8 dziur przez dwie przegrody i myśle że przesadziłem. Proponuje 4 dziury przez 2 przegrody , a jak CI będzie mało to poprawisz. Mnie teraz słychać a nie widać
NOCEK pisze:Jedni wybebeszają tłumiki a drudzy mordują chomiki - chyba jestem w odpowiednim gronie![]()
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości