Cruiser

Cruiser

Postautor: Grzeno dodano: 25 mar 2008, 18:09

To ja znowu pierwszy z tym moto
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1463
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Cruiser

Postautor: andrzej dodano: 26 mar 2008, 21:29

Może jedyny :)
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 17 kwie 2008, 09:17

NOCEK pisze:Tutaj to jest cisza , jak w kościele. Mam nowy gażnik - normalnie nie ta sama maszyna :mrgreen: Jedyna wykryta usterka na przeglądzie to poluzowana śruba na zębatce zdawczej (mogło być nieciekawie). I co ja moge dodać przy przebiegu 500km,- jak moge jezdzić to pada :evil:

A niech pada, ważne, że maszyna chodzi :mrgreen:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: Grzeno dodano: 18 kwie 2008, 16:32

Siemka. Nocek jakim wiertłem rozwiercałeś tłumiki, bo jednak dla mnie to za cicho miałczy jutro uśmierce orginalne wydechy.


I zapodaj jakieś foty twojej maszyny. :!:
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1463
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Cruiser

Postautor: Shipp dodano: 18 kwie 2008, 20:59

Myślę Nocek, że niemal wybebeszyłeś swoje wydechy.
Ja zrobiłem inaczej i dźwięk mam idealny!
Wiertłem nr 12 /bo grubszego już nie znalazłem/ o długości około 40cm przewierciłem się centralnie przez środek przez 3 przegrody. Zrobiłem w środku jeden duży otwór. Natomiast w ostatniej, zewnętrznej przegrodzie wywierciłem 8 otworów wiertłem nr 8 /ale tylko przez jedną, tę zewnętrzną, ostatnią/ dookoła głównego otworu wydechu.. Teraz dźwięk jest wystarczająco głośny, ale nie przerażający, i na dodatek wydobyłem miłe dla ucha basy, które dudnią przyjemnie ale nie przeszkadzają.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Cruiser

Postautor: Shipp dodano: 18 kwie 2008, 21:56

Generalnie, im głośniej ty, lepiej :D
Przynajmniej będą Cię słyszeć ci w puszkach, a to już coś! ;)
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 28 kwie 2008, 12:44

NOCEK pisze: EFEKT- wyrąbałbym na starcie,maszyna 250 cm zwija asfalt :D Zero jakiś dziur w gazie , a na czwartym biegu można jechać "za pogrzebem". Jedyna zagadka to jakie będzie spalanie.Wczoraj przechulałem całe popołudnie i zero niespodzianek (czyżby nareszcie nadszedł czas przyjemności :mrgreen: ) No niemoże być tak pięknie, pękła mi obudowa reflektora zaraz przy mocowaniu, ale wczoraj zamówiłem nową telefonicznie (i w tym momencie serwis jest OK) a starą skleiłem i zaraz ją założe, a następnie tankowanie do pełna i kontrola spalania :?: . Trzymajcie kciuki :mrgreen:

No widzisz, nie ma to jak człowiek sam sobie zrobi i jak to potem cieszy :mrgreen:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 28 kwie 2008, 12:52

NOCEK pisze:Wiercenie zgapiłem od Luci. ON opisywał ten manewr na forum dawno temu. Ja wierciłem wiertłem 8 , najpierw 4 dziury przez jedną przegrode, a potem stopniowo coraz więcej i głębiej (o jak fajnie to zabrzmiało :oops: ) w sumie zrobiłem 8 dziur przez dwie przegrody i myśle że przesadziłem. Proponuje 4 dziury przez 2 przegrody , a jak CI będzie mało to poprawisz. Mnie teraz słychać a nie widać :mrgreen:

Bo to trzeba stopniowo a nie odrazu :mrgreen: Przytkać potem jest znacznie trudniej. Te otwory w koło mam powiercone tylko w ostatniej przegrodzie a te środkowe przegrody mają tylko jeden otwór centralny. Na tym poprzestałem bo jak dla mnie jest w sam raz. ;)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 28 kwie 2008, 15:37

NOCEK pisze:Jedni wybebeszają tłumiki a drudzy mordują chomiki - chyba jestem w odpowiednim gronie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Są jeszcze tacy co jeżdzą bez prawa jazdy i nawet policja ich przeprasza na skrzyżowaniach, nie mówiąc już o tych co chcą objeżdzić wszystkie góry na sprzętach, których przeznaczenie nie przekracza drogi do sklepu po piwo i z powrotem.
Witaj wśród swoich :mrgreen:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: Shipp dodano: 29 kwie 2008, 22:53

W reportażu cruiser 250 wypada nieźle, wręcz znakomicie. Niewątpliwie zasłużył sobie na to, ale mnie nadal gryzie problem związany z jego ceną... Jak na 250tkę jest co nieco wygórowana i biorąc pod uwagę chińską konkurencję, nie wróżę mu błyskotliwej kariery wśród potencjalnych nabywców. Tym bardziej, że w tym przedziale cenowym znajduje się Lifan 400V, który pod żadnym względem nie ustępuje cruiserowi, a wręcz go przebija.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Następna

Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości