Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: cowbee dodano: 05 sie 2011, 08:27

Przynajmniej Tobie serwis Zippa w Lublinie poszedł na rękę , bo mnie do dziś wspomnienie o nim czkawką się odbija :klotnia:
cowbee
Forumowicz
 
Posty: 28
Rejestracja: 06 gru 2010, 06:45
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Zipp Nitro-Kawasaki er6f
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Deamiens dodano: 08 paź 2011, 20:42

Na liczniku wybiło 26350 km, ostatnimi czasy trochę zmian i napraw się przewinęło... Bardzo prawdopodobne że coś pominę, ale to raczej nie ma większego znaczenia.

Z tyłu za amortyzację odpowiadają amortyzatory dedykowane Jawie 350 - 1,5cm dłuższe od oryginału, pasowały bez większych problemów - trzeba było jedynie wybić dolną tuleję mocowania (12mm) i wbić chińską (10mm).

Ostatnimi czasy padł zestaw napędowy - definitywnie. Na przód poszła JTF259.17, na tył JTR269.35, do tego wzmacniany, bezoringowy RK 132 ogniwa. Mocowanie tylnej zębatki na totalnie prowizorycznym patencie, ale działa.

A jako że moto już działa, a do końca sezonu jeszcze trochę czasu zostało, to koniec z pisaniem i dalej nawijać kilometry :))
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Deamiens dodano: 07 maja 2012, 21:57

Licznik przekroczył 32000, warto coś wspomnieć. Przede wszystkim w zimie "obułem" moto w Metzelery Perfect ME 77, do tego wymiana łożysk w kołach. Kilkukrotnie musiałem kasować luzy łożysk główki ramy, zapewne niedługo trzeba będzie je wymienić, ale przy skręcaniu nic nie przyciera, przeskakuje ani chrupie więc póki co czekam na rozwój wydarzeń. Dziś założyłem nowe kierunki z tyłu, bo stare jednak już swoje przeszły. W najbliższym czasie (jutro?) czeka mnie zabawa z dźwignią zmiany biegów, bo jazdy miejskie zaowocowały SPORYM luzem na wieloklinie, co tak ładnie k313 skomentował na otwarciu. Czasem coś się odkręci czy poluzuje, ale to ponoć urok chińskich sprzętów :) Akumulator niedługo przejdzie na emeryturę, ale póki co reforma zagwarantowała mu jeszcze kilka miesięcy, więc ciągnie resztkami sił. Poza tym nie stwierdzono usterek innych, niż zwykłe zużycie, znaczy się nie jest źle :)
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Luca dodano: 08 maja 2012, 09:39

Deamiens pisze:Licznik przekroczył 32000,

:oklasky:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Deamiens dodano: 31 lip 2012, 22:18

Lecimy dalej :)

Ostatnimi czasy trochę grzebałem przy moto ( selmen, tak łatwo mu nie odpuszczę :)) ), można by wspomnieć to i owo :)

Na liczniku akurat wyskoczyło 36k km, do września powinna wpaść 4 z przodu jak się nie podda przedwcześnie. Co w ostatnich dniach (no, tygodniach) zrobiłem:
- wreszcie porządnie zrobiłem mocowanie tylnej zębatki, wymieniłem gumy które totalnie się rozsypały, obecnie żadnych luzów w którejkolwiek płaszczyźnie. Niestety, musiałem się posiłkować prowizorką bo nie mam klasycznego zabieraka jak w R250, ale ponoć prowizorka trzyma się najlepiej, zobaczymy.
- wcześniej wspominałem o luzach na dźwigni zmiany biegów... Cóż, pewna granica została przekroczona, poziom podkurwienia przekroczył akceptowalny i dźwignia została przyspawana po wałka. Do końca sezonu na tym napędzie dociągnę, a co później to się zobaczy. Fakt faktem, że bez totalnej demolki nie zmienię przedniej zębatki. Ale póki co problem rozwiązany, żadnych luzów pomiędzy dźwignią i wałkiem. Zresztą, jakby nie patrzeć o to chodziło :)
- wymieniłem przewody WN wraz z fajkami, bo moto przy wyższych obrotach coś szarpało etc. Pomogło w pełni, kolejny problem z głowy.
-jak również masę innych drobiazgów które niespecjalnie mi utkwiły w pamięci, zwane ogólnie "okresowymi czynnościami serwisowymi".

Do zrobienia teoretycznie został ślizg łańcucha - na chwilę obecną (wciąż) kompletnie go nie mam - ale mam drobne problemy z dostaniem go. W Romecie stwierdzili że takiej części nie ma, Zippa nie mam pod ręką, na allegro niby jest takie coś ale do V`ek, nie mam pewności czy przypasuje. Łańcuch radośnie obija się o wahacz i póki co tak zostanie.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Luca dodano: 01 sie 2012, 06:41

Deamiens pisze:Do zrobienia teoretycznie został ślizg łańcucha - na chwilę obecną (wciąż) kompletnie go nie mam - ale mam drobne problemy z dostaniem go. W Romecie stwierdzili że takiej części nie ma, Zippa nie mam pod ręką, na allegro niby jest takie coś ale do V`ek, nie mam pewności czy przypasuje. Łańcuch radośnie obija się o wahacz i póki co tak zostanie.

Prowizorycznie przyklej kawał gumy, lub przymocuj na opaskach.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Deamiens dodano: 01 sie 2012, 08:09

Przymocowałem na opaskach, łańcuch rozciął je błyskawicznie. Przymocowałem drutem, wytrzymał kilkadziesiąt km. Hm... Nie pomyślałem, żeby to przykleić, a wydaje się to najlepszym wyjściem :) Poszukam dziś, czy mam pod ręką odpowiedni klej i może coś z tego będzie. I nawet powinno się udać bez wyjmowania wahacza. Dzięki za pomysł :)
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: krysz dodano: 01 sie 2012, 08:21

Damian, ja w swoim na oryginalny ślizg dokleiłem dodatkową gumę Poxipolem Trzyma jak diabeł sołtysa.
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1570
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: Luca dodano: 02 sie 2012, 09:34

Deamiens pisze:Przymocowałem na opaskach, łańcuch rozciął je błyskawicznie. Przymocowałem drutem, wytrzymał kilkadziesiąt km. Hm...

W gumie robi się wyżłobienia pod opaski, tak by łańcuch się z nimi nie stykał.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Kinroad (XIN-TIAN) XT250-16 Black Cyclone

Postautor: sketii dodano: 02 sie 2012, 12:21

kropelka wystarczy ,ale masz tylko jedno podejście ,jak będzie krzywo to tak już zostanie
sketii
Forumowicz
 
Posty: 49
Rejestracja: 15 wrz 2009, 09:27
Lokalizacja: Piła
Motocykl: ROMET R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość