Paliwo

Re: Paliwo

Postautor: krzysiek066 dodano: 15 wrz 2013, 19:31

Dzięki Panowie ;) Trochę mi przejaśniało :) Tylko ze ten gaźnik to właśnie świeżo po czyszczeniu i regulacji jest i właśnie od tego czasu jakby to się zaczęło dziać :zalamka:
No cóż trzeba będzie odwiedzić Pana serwisanta :eureka:
Swoją drogą to powiem Wam że mam już powoli dość tego motocykla, który kupiony po to nowy zeby cieszyc się długą i bezawaryjną jazdą, a jak narazie to same problemy :mur:
NIe wiem czy ja mam takiego pecha czy to po prostu naiwność, że może jednak Chińczycy choć w tej dziedzinie nie dalali ciała ... jak narazie to wygląda na to że dali _bezradny
Pzdr :chopper2:
Nieważne czym, ważne z kim jeździsz ;)
Awatar użytkownika
krzysiek066
Sympatyk
 
Posty: 511
Rejestracja: 30 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Płock(mazowieckie)
Motocykl: Raven250->VT600->VTX1300
Tel. kom.: 530190634
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Paliwo

Postautor: eNgine dodano: 15 wrz 2013, 21:19

Kolego nie ma co załamywać rąk, bo to wszystko są błachostki. Powiem Ci tak, dziś możesz i kupić nową z salonu hondę za 40k zł i tak samo jakieś pierdółki będą się dziać. Jeśli ktoś kupuje sprzęt i myśli że będzie tylko lał paliwo i jeździł to albo się szybko rozczaruje albo jest niesamowitym szczęściarzem. Jeśli sam stwierdzasz że zaczęło cieknąć po czyszczeniu u mechanika to chyba jasno wskazuje gdzie przyczyna, może źle złożył - albo coś mu się przy skręcaniu dostało do środka. Kiedyś żeby godzinę pojeździć motocyklem 2 godziny trzeba go było naprawiać, a ludzie mimo to byli szczęśliwi, że mogą tą godzinę pojeździć a i sam motocykl kosztował duuużo więcej niż 2 średnie krajowe.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Paliwo

Postautor: beniamin82 dodano: 16 wrz 2013, 09:24

Ja też się przekonałem że chińczyka to trzeba kupić używanego z przebiegiem powyżej 5tyś. km.
Po prostu motorek wyjeżdża z fabryki/salonu na chodzie, ale eksploatacyjnie nalezy go jeszcze "dopracować" co daje się zrobić tylko nawijając kilometry.
Po to też jest okres gwarancyjny.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Paliwo

Postautor: kamil_juri dodano: 16 wrz 2013, 22:14

beniamin82 pisze:Ja też się przekonałem że chińczyka to trzeba kupić używanego z przebiegiem powyżej 5tyś. km.
Po prostu motorek wyjeżdża z fabryki/salonu na chodzie, ale eksploatacyjnie nalezy go jeszcze "dopracować" co daje się zrobić tylko nawijając kilometry.
Po to też jest okres gwarancyjny.


E to ja nie narzekam, że nowego kupiłem ;) Fakt przygód już było. Ale człowiek może się sporo nauczyć szczególnie przy wsparciu forumowiczów. Na razie wszystko cyka pięknie. Po prostu wskakuję i jadę w stronę slońca :cwaniak:
______________________________________________________________
ZIPP RAVEN 250 '12 r.
Przebieg: 4100 km
Obrazek
Awatar użytkownika
kamil_juri
Forumowicz
 
Posty: 252
Rejestracja: 15 lip 2013, 09:01
Motocykl: Zipp Raven 2012 r.
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Poprzednia

Wróć do Zipp Raven

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron