Ja w swoim rawenie tak jak kolega pisał przy 5 tyś odr. mam jakieś 85 km/h. Wszystko oryginalne, żadnych przeróbek, kiedyś ( w zeszłym roku ) chciałem sprawdzić ile pójdzie i ... zdaje sobie sprawę że te szybkościomierze troszkę mogą przekłamywać, ale safę zamknoł. ( musiałem się troszkę pochylić, bo przy 120 nie miał siły mnie ciągnąć, troszkę się skurczyłem, zgarbiłem, i pomknoł jeszcze troszkę ) Prędkość jaką nim podróżuje normalnie to właśnie w granicach 85 km/h czasem na krótkich odcinkach do 100 km/h podgonię. Więc nie wiem po co te przeróbki. Ścigacza się z niego nie zrobi. Myślałem też by styłu dać troszkę mniejszą zębatkę, ale obawiam się właśnie utraty mocy. Myślę też że jakiś inżynier optymalnie dopasował te zębatki, tak by uzyskać jak najlepsze osiągi przyśpieszenia, prędkości no i oczywiście przy jak najmniejszym spalaniu.
Ale pisz kolego co udało Ci się osiągnąć poprzez modyfikację, jestem ciekawy do jakich wniosków dojdziesz.
Pozdrawiam.