KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: Nowicjusz dodano: 08 kwie 2015, 14:41

Na fotce profilowej są nasze motorki
:)
Nowicjusz
Awatar użytkownika
Nowicjusz
Forumowicz
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:58
Lokalizacja: Śląskie Bytom
Motocykl: Keeway superlight 125
Tel. kom.: 601335530
Płeć: mężczyzna
Komunikator: gg22190948
Wiek: 60

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 08 kwie 2015, 19:33

jacek.rc pisze:Regler ,natomiast co do filtra powietrza ,to po rozkręceniu go, jest tam siatka z gąbka i taka płytka zmniejszająca wloty powietrza ,można ją śmiało wyautować i motorek będzie troszkę raźniej się zbierał.

Mówisz o tej płytce?
Obrazek

edit: już doczytałem że na pewno chodzi o te płytkę :)
ewentualnie można wywalić cale pudło i dać stożkowy http://keeway-superlight-mecanica.blogs ... nning.html
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 08 kwie 2015, 21:35

Tak z ciekawości ,klucze wam dali ?? ,bo kieszonka jest ,a płytkę można śmiało wy... momtować :D .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 08 kwie 2015, 21:51

jacek.rc pisze:Tak z ciekawości ,klucze wam dali ?? ,bo kieszonka jest ,a płytkę można śmiało wy... momtować :D .

Mi kluczy nie dali, bo musiałbym użyć klucza aby dostać się do kieszonki :rotfl: ale jeszcze przerobie te boczki żeby dało się je otwierać bez imbusa.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 08 kwie 2015, 22:13

To urwisy :kicha: ,ja miałem zestaw kluczy ,wprawdzie wyglądał bardziej chińsko niż motorek ,ale był śrubokręt uniwers. -+,klucz do świecy ,dwa klucze płaskie i imbusy.
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: Michoł dodano: 09 kwie 2015, 00:32

Hawk1985 ostrzegam cię że jak założysz stożek zamiast oryginalnego filtra, to będzie trzeba podregulować gaźnik. Może też tak być że pogorszysz osiągi. Kup łączkę sylikonową na allegro o średnicy gardziela gaźnika i zamontuj ten filtr tak jak z tego linku. Przejedź się i sprawdź czy jest lepiej czy gorzej (obstawiam że będzie gorzej). Zapamiętaj ustawienia gaźnika i zacznij regulować. Trzeb będzie ując mu dawkę powietrza. Stożek może poprawić osiągi, będzie to możliwe że odczuwalne w zakresie górnych obrotów. Może też tak być że nic nie zyskasz ale będziesz mógł wrócić do oryginału. Można potem pruć wydechy ale jest to ryzykowne, bo ciężko będzie wrócić do poprzedniego stany. Co nie zmienia faktu, że można się wtedy bawić różnego rodzaju długością wkładów i trochę dostroić wydech. Ale jest to czasochłonne i trzeba mieć jak wykonać takie wkłady.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Margaya dodano: 09 kwie 2015, 07:23

pierwszy pikczur i pierwsze 30 km za mną :]

Obrazek

jeśli chodzi o ssanie mam dokładnie taki sam dylemat
Hawk1985 pisze:Jak to wygląda u mnie:
Na pozycji 1 nie mogę zapalić motocykla (czy jest zimny czy ciepły), jeśli silnik chodzi a przestawię ssanie na pozycje 1 to gaśnie.
Na pozycji 2 i 3 mogę odpalić motocykl, nie gaśnie podczas zmiany z 2 na 3 i z 3 na 2


Hawk1985, połapałeś się już co i jak?
Awatar użytkownika
Margaya
Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: 27 mar 2015, 08:41
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Keeway Superlight 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 09 kwie 2015, 08:20

Michoł pisze:Hawk1985 ostrzegam cię że jak założysz stożek zamiast oryginalnego filtra, to będzie trzeba podregulować gaźnik. Może też tak być że pogorszysz osiągi. Kup łączkę sylikonową na allegro o średnicy gardziela gaźnika i zamontuj ten filtr tak jak z tego linku. Przejedź się i sprawdź czy jest lepiej czy gorzej (obstawiam że będzie gorzej). Zapamiętaj ustawienia gaźnika i zacznij regulować. Trzeb będzie ując mu dawkę powietrza. Stożek może poprawić osiągi, będzie to możliwe że odczuwalne w zakresie górnych obrotów. Może też tak być że nic nie zyskasz ale będziesz mógł wrócić do oryginału. Można potem pruć wydechy ale jest to ryzykowne, bo ciężko będzie wrócić do poprzedniego stany. Co nie zmienia faktu, że można się wtedy bawić różnego rodzaju długością wkładów i trochę dostroić wydech. Ale jest to czasochłonne i trzeba mieć jak wykonać takie wkłady.

Dzięki za radę :piwa: . Póki co skupie się na jeździe i dobiciu do 1000km, jak stuknie tysiak to zacznę może kombinować i wydziwiać

Margaya pisze:pierwszy pikczur i pierwsze 30 km za mną :]

Obrazek

jeśli chodzi o ssanie mam dokładnie taki sam dylemat
Hawk1985 pisze:Jak to wygląda u mnie:
Na pozycji 1 nie mogę zapalić motocykla (czy jest zimny czy ciepły), jeśli silnik chodzi a przestawię ssanie na pozycje 1 to gaśnie.
Na pozycji 2 i 3 mogę odpalić motocykl, nie gaśnie podczas zmiany z 2 na 3 i z 3 na 2


Hawk1985, połapałeś się już co i jak?

Na zdjęciu Varadero wygląda jak starszy brat :)

Robię tak, jak jest zimny zapalam na pozycji 2, po przejechaniu 1-2km przestawiam na pozycje 3.
Pozycji 1 w ogóle nie używam - chociaż można ją dać przy dłuższym postoju jako zabezpieczenie antykradzieżowe :lanie:
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Mxre2008 dodano: 09 kwie 2015, 11:36

Niedawno , właściwie w poniedziałek przed świętami kupiłem KSL . Mam pytanie , jak odkręcić osłonkę , aby dostać się do akumlatora . Tam są dziwne zaślepki , których nie wiem jak zdjąć , a na siłę nie chcę czegoś porysować czy rozwalić . Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
Mxre2008
Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: 02 paź 2014, 19:00
Lokalizacja: Żory
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 09 kwie 2015, 12:39

Mxre2008 pisze:Niedawno , właściwie w poniedziałek przed świętami kupiłem KSL . Mam pytanie , jak odkręcić osłonkę , aby dostać się do akumlatora . Tam są dziwne zaślepki , których nie wiem jak zdjąć , a na siłę nie chcę czegoś porysować czy rozwalić . Pozdrawiam Michał

Akurat na poprzedniej stronie o tym rozmawialiśmy.
Te mniejsze kółeczka podważasz śrubokrętem/nożykiem i wtedy ukazuje się gwint na imbus. Jest też opcja że masz na wcisk jak Nowicjusz.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości