KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 02 lip 2015, 19:38

O ja, takie rzeczy...
Niestety nasza mamusia zabroniła nam rozmawiać z nieznajomymi. Szkoda może gdybyś się przedstawił w powitalni to ktoś mógłby coś podpowiedzieć...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: wydech dodano: 02 lip 2015, 20:45

sculdowaty pisze:Hejka mam taki dziwny problem z moim keeway speedem 125. Od jakiegoś czasu mam wrażenie przy jeździe że coś jakby mnie blokowali. Szczególnie odczuwalne jest to gdy puszczam manetke i hamowanie silnikiem jest tak duże że prawie nie używam hamulców. Strasznie zaczyna mi się grzac silnik po pół godzinie. Normalnie zaczynał grzac się po 2. Niedawno miałem przegląd i bylo ok. Mam też szarpania przy zmianie biegów a najbardziej szarpie przy schodzeniu powiedzmy na kolano. Mam tak dopiero od 2 tygodni. A i prędkościomierz gubi czasem liczby.
.
Jaki kolega dowcipny chyba pomylił fora, powinien się zarejestrować na forum kabareciarzy
Awatar użytkownika
wydech
Klubowicz
 
Posty: 1225
Rejestracja: 14 lis 2012, 20:09
Lokalizacja: okolice Torunia
Motocykl: TS 350+GSF 600
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 08 lip 2015, 13:45

Prawie 23k nakręcone i trzeba będzie troszkę poserwisować Lajcika ,lajtowo mam nadzieję .Przede wszystkim muszę wymienić łańcuch ,bo starego już nie ma jak naciągnąć _bezradny .W związku z tym mam pytanie ,czy może ktoś wie ,może szukał ,może słyszał ,jaki łańcuch jest w KSL-u ?? .Jak zamawiałem zamek łańcucha ,to miła pani mi powiedziała (rozmiar i że nietypowy),ale zapomniałem :/ ,a wolałbym mieć nowy przed wymianą .Zdjęcia zębatek wrzucę po zdjęci kety i poddam pod osąd , wymieniać czy nie :swir: .Druga sprawa ,to opory toczenia tylnego koła co pół obrotu ,ustępują po popuszczeniu ośki ,po dokręceni znowu są (może łożyska :swir: ,sprawdzę).No i jeszcze taki delikatny ,cykliczny (krótki)chrobot gdy silnik ciągnie ,w amplitudzie pełnego obrotu łańcucha ,to akurat może być przyczyna nierówno ,a już mocno wyciągniętego łańcucha. Tak że zapraszam chętnych do wirtualnej , siebie do realnej dłubaniny przy KSL-u ,swoją drogą to przebieg ponad 22 tysięcy bezawaryjnej jazdy jest chyba nie najgorszą wizytówką tego modelu ,a cały czas jeszcze nim śmigam :D .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2298
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 08 lip 2015, 18:04

jacek.rc pisze:Prawie 23k nakręcone i trzeba będzie troszkę poserwisować Lajcika ,lajtowo mam nadzieję .Przede wszystkim muszę wymienić łańcuch ,bo starego już nie ma jak naciągnąć _bezradny .W związku z tym mam pytanie ,czy może ktoś wie ,może szukał ,może słyszał ,jaki łańcuch jest w KSL-u ?? .Jak zamawiałem zamek łańcucha ,to miła pani mi powiedziała (rozmiar i że nietypowy),ale zapomniałem :/ ,a wolałbym mieć nowy przed wymianą .Zdjęcia zębatek wrzucę po zdjęci kety i poddam pod osąd , wymieniać czy nie :swir: .Druga sprawa ,to opory toczenia tylnego koła co pół obrotu ,ustępują po popuszczeniu ośki ,po dokręceni znowu są (może łożyska :swir: ,sprawdzę).No i jeszcze taki delikatny ,cykliczny (krótki)chrobot gdy silnik ciągnie ,w amplitudzie pełnego obrotu łańcucha ,to akurat może być przyczyna nierówno ,a już mocno wyciągniętego łańcucha. Tak że zapraszam chętnych do wirtualnej , siebie do realnej dłubaniny przy KSL-u ,swoją drogą to przebieg ponad 22 tysięcy bezawaryjnej jazdy jest chyba nie najgorszą wizytówką tego modelu ,a cały czas jeszcze nim śmigam :D .

Ja w swoim już zmieniałem bo się wyciągnął na amen. Łańcuch zakładał serwis. Teraz mam DID 428Z bezoringowy. Miał 136 ogniw ale trzeba było skrócić. Zębatek nie zmieniałem.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 866
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 08 lip 2015, 18:07

to.st pisze:
jacek.rc pisze:Prawie 23k nakręcone i trzeba będzie troszkę poserwisować Lajcika ,lajtowo mam nadzieję .Przede wszystkim muszę wymienić łańcuch ,bo starego już nie ma jak naciągnąć _bezradny .W związku z tym mam pytanie ,czy może ktoś wie ,może szukał ,może słyszał ,jaki łańcuch jest w KSL-u ?? .Jak zamawiałem zamek łańcucha ,to miła pani mi powiedziała (rozmiar i że nietypowy),ale zapomniałem :/ ,a wolałbym mieć nowy przed wymianą .Zdjęcia zębatek wrzucę po zdjęci kety i poddam pod osąd , wymieniać czy nie :swir: .Druga sprawa ,to opory toczenia tylnego koła co pół obrotu ,ustępują po popuszczeniu ośki ,po dokręceni znowu są (może łożyska :swir: ,sprawdzę).No i jeszcze taki delikatny ,cykliczny (krótki)chrobot gdy silnik ciągnie ,w amplitudzie pełnego obrotu łańcucha ,to akurat może być przyczyna nierówno ,a już mocno wyciągniętego łańcucha. Tak że zapraszam chętnych do wirtualnej , siebie do realnej dłubaniny przy KSL-u ,swoją drogą to przebieg ponad 22 tysięcy bezawaryjnej jazdy jest chyba nie najgorszą wizytówką tego modelu ,a cały czas jeszcze nim śmigam :D .

Ja w swoim już zmieniałem bo się wyciągnął na amen. Łańcuch zakładał serwis. Teraz mam DID 428Z bezoringowy (trochę sobie kosztował, prawie 190 zeta). Miał 136 ogniw ale trzeba było skrócić, ile nie wiem (serwis robił). Zębatek nie zmieniałem.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 866
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 08 lip 2015, 20:10

Łańcuch ,w moim KSL-u (i chyba we wszystkich ??),ma 133 ogniwa ,plus spinka (zamek ,razem 134 ogniwa).Szerokość rolki 8 mm ,rozstaw między sworzniami 14 mm ,szerokość węższych ogniw 12 mm ,szerszych 16,8 mm ,szerokość blachy ogniwa 2 mm .Będę musiał z tymi wymiarami iść do jakiegoś sklepu moto ,bo oryginalnego ( z węgro-chin )już raczej nie chcę ;) .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2298
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 08 lip 2015, 20:19

jacek.rc pisze:Łańcuch ,w moim KSL-u (i chyba we wszystkich ??),ma 133 ogniwa ,plus spinka (zamek ,razem 134 ogniwa).Szerokość rolki 8 mm ,rozstaw między sworzniami 14 mm ,szerokość węższych ogniw 12 mm ,szerszych 16,8 mm ,szerokość blachy ogniwa 2 mm .Będę musiał z tymi wymiarami iść do jakiegoś sklepu moto ,bo oryginalnego ( z węgro-chin )już raczej nie chcę ;) .

Fabrycznie był podobnież założony 428H. Teraz jest DID 428NZ bezoringowy, wyczynowy (sorry, przegapiłem to "N" w oznaczeniu). Pasuje i pracuje bez żadnych problemów. Na początku zaczął się wyciągać ale chyba już mu przeszło. Smaruję tradycyjnie czyli hipol, pędzel i naprzód.
Tu masz parametry mojego łańcucha http://czesci-moto.pl/p8081,lancuch-did ... cross.html
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 866
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 08 lip 2015, 21:02

W org. ,płytka ma ,tak jak w Twoim 2 mm ,ale ta cena _boisie ,znalazłem podobny ,ale z grubością płytki 1,5 mm i piszą o zastosowaniu w Jap. 125-kach ,tak że powinien dać radę i kosztuje niecałe 7 dych _bezradny ,nie wiem co zamówić ,kiedyś był jeden i jak się go wystało ,to już człowiek był zadowolony ,a teraz wybory srory :mur: .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2298
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: to.st dodano: 09 lip 2015, 05:18

jacek.rc pisze:W org. ,płytka ma ,tak jak w Twoim 2 mm ,ale ta cena _boisie ,znalazłem podobny ,ale z grubością płytki 1,5 mm i piszą o zastosowaniu w Jap. 125-kach ,tak że powinien dać radę i kosztuje niecałe 7 dych _bezradny ,nie wiem co zamówić ,kiedyś był jeden i jak się go wystało ,to już człowiek był zadowolony ,a teraz wybory srory :mur: .

Gdybym sam zmieniał to bym też brał inny. Zmieniali w serwisie i cenę zobaczyłem dopiero na rachunku :(
Myślę, że ten za 7 dych też da radę.
_________________________________________
Awatar użytkownika
to.st
Klubowicz
 
Posty: 866
Rejestracja: 07 sie 2014, 21:52
Lokalizacja: Łańcut
Motocykl: Daelim VL 125F Daystar
Tel. kom.: 602501561
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 09 lip 2015, 18:37

Najtańszy jaki znalazłem ,z 2 mm płytkami jest tutaj :
http://gmoto.pl/rk-lancuch-428-h134-bez ... 15690.html.
Muszę jeszcze zobaczyć w okolicznych sklepach ,bo niekiedy wychodzi taniej jak w necie z przesyłką .Nie chcę kupować za delikatnego ,bo myślę o Alpach KSL-em :swir: .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2298
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości