KEEWAY 125

Re: KEEMWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 15 maja 2013, 21:27

To jeszcze jedno,żeby zubożyć mieszankę,to śrubę wzbogacenia wkręcić,czy wykręcić :zalamka: .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2219
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEMWAY 125

Postautor: Michał_66 dodano: 15 maja 2013, 21:39

jacek.rc pisze:To jeszcze jedno,żeby zubożyć mieszankę,to śrubę wzbogacenia wkręcić,czy wykręcić :zalamka: .

Śrubami regulujesz tylko wolne obroty
a do jazdy regulujesz główną dyszą poprzez podniesienie lub opuszczenie iglicy czym iglica schodzi niżej tym uboższa mieszanka a czym iglica wyżej to bogatsza mieszanka czyli rowek w górę iglica idzie w dól rowek w dól iglica idzie do góry
Michał_66
 

Re: KEEMWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 15 maja 2013, 21:43

U mnie,w gażniku przy samym wylocie do silnika jest śruba wzbogacenia,i to ją ruszyłem
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2219
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEMWAY 125

Postautor: Michał_66 dodano: 15 maja 2013, 21:58

o głównej mieszance decyduje przepustnica
pobieżna zasada działania gaźnika lub jak kto woli karburatora !
przepustnica się otwiera podaje powietrze a iglica do tego dodaje paliwa co się razem miesza i daję mieszankę paliwowo-powietrzną
im iglica wyżej tym więcej paliwa jest dodawane do powietrza (bogatsza mieszanka)
im iglica niżej tym mniej paliwa dodawane jest do powietrza (uboższa mieszanka) śruby regulacyjne regulują mieszankę na wolnych obrotach gdy przepustnica jest zamknięta!
kolor świecy sprawdza się po dłuższej jeździe min 10 km bez ssania i po skończonej jeździe silnik nie pracuje za długo na wolnych obrotach to wtedy masz realny obraz koloru świecy
Michał_66
 

Re: KEEMWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 15 maja 2013, 22:21

Wielkie dzięki za pomoc.O gaźnikach co nieco wiem,chociaż przeważnie reguluję takie małe,modelarskie(te to są dopiero wrażliwe).A co do tej mojej śrubki,to będzie to prawdopodobnie regulacja powietrza wolnych obrotów(bo właściwa regul.jest z boku gaźnika).Pokręciłem znowu,jutro po trasie zobaczę co nakręciłem :D .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2219
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEMWAY 125

Postautor: Michał_66 dodano: 15 maja 2013, 22:25

jacek.rc pisze:Wielkie dzięki za pomoc.O gaźnikach co nieco wiem,chociaż przeważnie reguluję takie małe,modelarskie(te to są dopiero wrażliwe).A co do tej mojej śrubki,to będzie to prawdopodobnie regulacja powietrza wolnych obrotów(bo właściwa regul.jest z boku gaźnika).Pokręciłem znowu,jutro po trasie zobaczę co nakręciłem :D .

100% od powietrza wykręcasz uboższa wkręcasz bogatsza no ale to tylko na obrotach wolnych oczywiście :)
Michał_66
 

Re: KEEMWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 16 maja 2013, 21:15

Dzisiaj,pierwszy raz wymieniałem (samodzielnie)olej.Po trasie trochę przejechałem(około100km)limit wymiany oleju.W sklepie był tylko LIQUI MOLY 10W40 półsynt. do 4T moto(40zł).Wchodzi prawie 1l.Wyczyściłem smoka(czysty).Co doświecy to już nie zdążyłem sprawdzić,a i oczywiście naciąg i smarowanie kety.i chyba spokój na następne 2000 :motor:
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2219
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEMWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 26 lip 2013, 22:43

Ciekawe czy to prawda ?? .Dzisiaj w sklepie,w którym kupiłem mojego KEEWEYA powiedzieli mi,że w tym roku nie sprowadzono do Polski żadnego motocykla tej firmy :?: .Dziwi mnie to,bo projektantom tych :chopper: należą się :buttrock: duże :oklasky: :brawa: (oczywiście jest to moje zdanie :_hura: ).Z drugiej strony,to pytanie czy będzie dostęp do części _bezradny.
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013, 16:13 przez jacek.rc, łącznie zmieniany 2 razy
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2219
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEMWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 26 lip 2013, 23:43

jacek.rc pisze:Z drugiej strony,to pytanie czy będzie dostęp do części _bezradny .


Myślę ze dostęp do częsci będzie, chocby z Chin.
A jak nie to kupi się na węgrzech lub w niemczech.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6681
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: KEEMWAY 125

Postautor: krysz dodano: 27 lip 2013, 08:28

jacek.rc pisze:...a i oczywiście naciąg i smarowanie kety.i chyba spokój na następne 2000 :motor:

no raczej nie; smarowanie częściej, a i naciąg pewnie wcześniej niż te 2000 km.
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1563
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Imperiale, Cruiser, Monkey
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron