przebarwione kolano

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

przebarwione kolano

Postautor: dorplas dodano: 10 maja 2012, 21:52

DOBRY pisze:nie znam sie spoko

Obrazek nie no znowu? raz piszesz jak niby doświadczony a teraz przyznajesz się że "nie znam się" ? Bartek przestań już proszę Cię :pliz:
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Zarząd KCM
 
Posty: 1540
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

przebarwione kolano

Postautor: Niebieski dodano: 10 maja 2012, 21:56

Ło Jezu, chłopaki, nie znam się na chemii tak dobrze, ale z tego co pamiętam to metal nie jest w 100% z Fe, znaczy ten wydech, tylko składa się w różnych proporcjach z różnych innych też związków chemicznych, pierwiastków itd. Przecież pod wpływem ciepła zachodzą też reakcje chemiczne inne jak na zimnym wydechu, powietrze, jego wilgotność, nagłe schładzanie, praca kolanka pod wpływem związków chemicznych od wewnętrznej strony i to jakich :!: To wszystko przecież ma wpływ.
A dla czego stal nierdzewna nie rdzewieje a zwykła stal rdzewieje pod wpływem deszczu :?: Bo różne reakcje zachodzą na różnego rodzaju metalach z wodą, jedne są bardziej obojętne, drugie mniej. To się napociłem, łoooo :))
Awatar użytkownika
Niebieski
Klubowicz
 
Posty: 1195
Rejestracja: 18 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: pomorskie
Motocykl: brak
Tel. kom.: 604956970
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

przebarwione kolano

Postautor: Karol dodano: 10 maja 2012, 22:33

Eee tam reakcje chemiczne. Gdyby takowe zachodziły, to oba kolanka byłyby fioletowe ;p
Od czegoś to jednak zależy, bo ja mam normalne, a skopi w takiej samej maszynie fioletowe.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

przebarwione kolano

Postautor: Niebieski dodano: 10 maja 2012, 22:51

No Skopi ciśnie a Ty nie, ot co :))
Awatar użytkownika
Niebieski
Klubowicz
 
Posty: 1195
Rejestracja: 18 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: pomorskie
Motocykl: brak
Tel. kom.: 604956970
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

przebarwione kolano

Postautor: Luca dodano: 11 maja 2012, 09:48

Karol pisze:Od czegoś to jednak zależy, bo ja mam normalne, a skopi w takiej samej maszynie fioletowe.

W takiej rzędówce nie powinno przebarwiać, no chyba, że piłuje się na maxa na drugim biegu przez całe miasto. U Skopiego pewnie będzie gaźnik do regulacji.
Trzeba zerknac na świece. Kwa z mlekiem ok, czarne jak smoła, zbyt bogata mieszanka, bielutkie, to zbyt uboga.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

przebarwione kolano

Postautor: dziapi dodano: 15 maja 2012, 19:15

Jeśli przebarwia się jedno kolanko, to wskazuje na zbyt bogatą mieszankę z jednego z gaźników.
Ale chyba nikt z kolegów nie wspomniał, iż oba kolanka na pewno się przebarwią jeśli się nadużywa ssania - silnik na ssaniu nie powinien pracować dłużej jak jakieś max 5 minut.
Awatar użytkownika
dziapi
Forumowicz
 
Posty: 82
Rejestracja: 10 gru 2010, 21:17
Lokalizacja: okolice Krosna
Motocykl: V-star XVS 650 A
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

przebarwione kolano

Postautor: Deamiens dodano: 15 maja 2012, 19:23

5 min?! W lecie włączam ssanie dosłownie na 5 sec, żeby łatwiej odpalić, przy temperaturach poniżej 10`C może pół minuty ssania potrzeba, a i to minimalnie...
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

przebarwione kolano

Postautor: jacecek dodano: 15 maja 2012, 22:31

Już się całkiem pogubiłem - piszecie o rzędówce czy o V-ce ?
Jeśli V to tylny gar ma zdecydowanie gorsze chłodzenie a wydech jeszcze gorsze i w tym przypadku niewłaściwy skład mieszanki (zarówno w górę jak i dół) lub zbyt lużny prawy nadgarstek może spowodować przebarwienie rury wylotowej z tylnego garnka (sory - trochę się rozpędziłem - ze szklaneczki). W rzędówce, poza objawami opisanymi wcześniej przyczyną mogą być złe luzy zaworów wydechowych na jednym z cylindrów (czasem popychacz potrafi wyklepać w dźwigience wgłębienie i niby luz ustawiony na szczelinomierz jest OK. a w rzeczywistości jest jak w życiu - czyli całkiem do d..y

Po chwili przemyśleń - chyba z tym luzem na zaworach wydecu to żle wymyśliłem - rzezcywisty większy luz = późniejsze i krótsze otwarcie wylotu spalin - to chyba nie powinno spowodoować tak znacznego wzrostu temperatury żeby przebarwić wydech - sorki - wyszedłem na ....
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 672
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron