żołnierz pisze:thomas pisze:530 jest do motocykli powyżej 50 km
i tu kolego się mylisz przy V250 jest 530 a 50 kucy raczej nie ma

Nic się nie myli, Łańcuchy 530 mają kilkakrotnie silniejsze sprzęty a w Romecie V250 trochę przesadzili z łańcuchem
Do tych mocy, które osiągają chińskie 250tki wystarcza nawet łańcuch 420. Niektóre V-ki np Kingway miały właśnie łańcuch 420. W MZ-kach też wystarczały. Łańcuch 520 jest już ze sporym zapasem możliwości przenoszonej mocy, a 530 to już perwersja w 250-tkach

--- EDYTOWANY Pią Sty 28, 2011 11:01 am ---
żołnierz pisze:Luca pisze:Na upartego można by liznąć zębatki u ślusarza, ale nie wiem, czy warte to kombinowania.
No nie wiem czy czasami zęby nie są hartowane a jeśli nawet nie to trochę by było z tym roboty nie dość że trzeba by było sfrezować to jeszcze pod
Przednia zębatka do toczenia może być kłopotliwa, ale za to zeszlifować się da po 1,5mm na stronę. Z tylną nie powinno być problemów, bo są zazwyczaj dosyć podatne na obróbkę.
Taniej jednak będzie kupić odpowiednie zębatki. Ja się sporo naszukałem zanim znalazłem japoński odpowiednik Jinluna, ale to już było dawno, dawno temu
