ŁAŃCUCH

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

ŁAŃCUCH

Postautor: skopi dodano: 24 lut 2011, 10:42

Zębatki i łańcuch dotarły - tylko sprwadzie czy wszystko pasuje i jak sie ociepli zmieniam :D
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

ŁAŃCUCH

Postautor: oleńka dodano: 24 lut 2011, 13:49

To się Piotruś ubroj w cierpliwość, bo mrozy na najbliższy tydzień pewne :(.
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

ŁAŃCUCH

Postautor: skopi dodano: 24 lut 2011, 19:30

nie jest tak zel w garazu tylko -2 wiec spoko :D
a wiec tak zębatka napedowa i tylna wymienione- tylko zle obliczyłem łańcuch i w poniedzialek przychodzi nowy 136 ogniw.Jak na razie wszystko bez niespodzianek

--- EDYTOWANY Dzisiaj, 18:21 ---

wszystko założone nawet luz na jeszce 1 ząb z przodu został teraz tylko zrobić reszte i moze w przyszłym tygodniu mały test
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

ŁAŃCUCH

Postautor: skopi dodano: 13 mar 2011, 22:02

A więc tak- łancuch i zebatki zmienione z 530 na 428 , zębatka przednia + 3 zęby ,tylna + 4 zeby. EFEKT- drgania znikły calkowicie, wydłużyły się biegi, prędkość wzrosło o ok 10-12 % jezce do tego musze zmienić moduł bo przyspiesza do ok 2/3 manetki -pozostały 1/3 bez efektu a nawet troche przymula jakby miał za dużo paliwa i muszę przykrecić manetkę z powrotem -wiec musi być zblokowany moduł :/
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

ŁAŃCUCH

Postautor: Luca dodano: 14 mar 2011, 11:22

skopi pisze:A więc tak- łancuch i zebatki zmienione z 530 na 428

No to poleciałeś ze dwa poziomy wytrzymałościowe w dół, ale przy tej mocy sprzęta powinien spokojnie łańcuch wytrzymać, o ile jest jakiejś dobrej firmy, a nie taki do maszyn rolniczych z agrocentrum kupowany na metry :)
Tak tylko pytam :D
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

ŁAŃCUCH

Postautor: skopi dodano: 14 mar 2011, 16:13

Luca pisze:
skopi pisze:A więc tak- łancuch i zebatki zmienione z 530 na 428

No to poleciałeś ze dwa poziomy wytrzymałościowe w dół, ale przy tej mocy sprzęta powinien spokojnie łańcuch wytrzymać, o ile jest jakiejś dobrej firmy, a nie taki do maszyn rolniczych z agrocentrum kupowany na metry :)
Tak tylko pytam :D

opakowke wywaliłem ale kosztował 80 zł wiec racej nie gumowy(chociaż nigdy nie wiadomo małe żólte raczki wszystko robią) na takich 428 chodziły przecież jawy icz-ty i łancuch wytrzymywał wiec wytrzyma 250 ccm
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

ŁAŃCUCH

Postautor: daro dodano: 15 mar 2011, 23:31

Kurczę,nie wiem dlaczego ale w Jawach i Etkach bardzo rzadko trzeba było naciągać łańcuch. A chiński mimo smarowania rozciągał się jak guma od majtek. Ciekawe jak się teraz u mnie sprawdzi wzmocniony DID,bo podobno i ta firma zeszła ostatnio troszeczkę na psy...
Awatar użytkownika
daro
Forumowicz
 
Posty: 472
Rejestracja: 27 kwie 2008, 23:45
Lokalizacja: Izabelin k/Wawy
Motocykl: prawie Yamaha Virago 250:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

ŁAŃCUCH

Postautor: Luca dodano: 16 mar 2011, 10:10

darekdoc pisze: A chiński mimo smarowania rozciągał się jak guma od majtek.

Jeszcze przyznaj się czym go smarowałeś i co ile?
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

ŁAŃCUCH

Postautor: mike_russ dodano: 16 mar 2011, 18:52

A chiński mimo smarowania rozciągał się jak guma od majtek.

U mnie przy regularnym smarowaniu przekładniowym HIPOL-em mam 1060km i łańcuch ponownie wymaga naciągnięcia... Pierwsze naciąganie miał po 341km, teraz znów mi "dzwoni" o centralkę. Zapasu niby jeszcze dużo, jeszcze ale w tym tempie to jak zrobi z figurą 5000km to będzie dobrze... Chyba że z czasem będzie się wyciągać mniej...
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 43

ŁAŃCUCH

Postautor: Luca dodano: 17 mar 2011, 09:39

mike_russ pisze:U mnie przy regularnym smarowaniu przekładniowym HIPOL-em mam 1060km i łańcuch ponownie wymaga naciągnięcia... ..

Nie naciągasz go przypadkiem za mocno? Po naciągnięciu powinien jeszcze 2-3 cm zwisać. Jak nie ma tego luzu, to przy ugięciu wahacza łańcuch zostaje dodatkowo rozciągany bardzo dużą siłą. Wtedy wyciąga się nierównomiernie i szybko nadaje się na złom.
Zawsze może być też kiepskiej jakości, choć najczęściej spotykanym powodem w chińczykach jest nieprawidłowe smarowanie, lub zbyt mocne naciąganie, lub jedno i drugie jednocześnie :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości