close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Zawoy

Re: Zawoy

Postautor: waludi dodano: 04 wrz 2014, 17:27

czyli jednym słowem podpowiedzi z forum okazały się trafne jak i w moim przypadku tak i w przypadku twoich testów , 0,1, i 0,15 okazały się trafne, w każdym razie u mnie się sprawdza a jakoś nie miałem czasu i chęci na eksperymentowanie
Awatar użytkownika
waludi
Klubowicz
 
Posty: 1277
Rejestracja: 01 sty 2014, 15:38
Lokalizacja: Zabrze, Pradła w Jurze
Motocykl: romet r150, honda shadow VT600
Tel. kom.: 507922411
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Zawoy

Postautor: bogdan289 dodano: 08 wrz 2014, 20:38

Bikozaj pisze:Tak jak mówiłem przetestowałem różne ustawienia zaworów od ssący 0.05 wydech 0.07 do ssący 0.15 wydech 0.2 ...
Efekty:
-- Przy zbyt niskich szczelinach -- (s0.05 w0.07)
ciężko wyregulować gaźnik, zaczynają się pojawiać małe drgania silnika, w czasie jazdy moto nie umie dojść do pełnego zakresu obrotów, czasem gaśnie na biegu jałowym.
-- Optymalne ustawienie szczelin -- (s0.1 w0.15)
dobrze trzyma obroty na biegu jałowym, drgania silnika ograniczone praktyczne do 0, moto dobrze sobie radzi w pełnym zakresie obrotów
Osobiście uważam ze najlepsze ustawienie to ssący 0,1 wydech 0,16-0,17 moto świetnie się zbiera przy takim ustawieniu.
-- Zbyt duże szczeliny -- (s0.15 w0.2)
Jednym słowem TRAGEDIA, moto szarpie, dusi się, silnik drży itd.

Tak:-)?! To w takim razie dla czego w moim moto te twoje 0.1 -0.16 było porażka moto nie miało siły trzeslo się jak diabli!
i pytanie! dla czego w książce serwisowej jest podana szczelina s0.6 08w
Część posta usunieta. Rozmawiaj na temat bez obrażania innych. Mod
bogdan289
 

Re: Zawoy

Postautor: waludi dodano: 09 wrz 2014, 09:54

bogdanie289 pytałeś się o luzy zaworowe wiec ci napisałem jak to u mnie jest w r 150 , więc nie rozumiem twego jakby to powiedzieć negatywnego nastawienia do moich wypowiedzi jak i wypowiedzi innych klubowiczy , a bujam się nie tylko na japońcu, ale zdarza mi się nawet bujanie samochodem, jak i innymi środkami komunikacji publicznej ,
Awatar użytkownika
waludi
Klubowicz
 
Posty: 1277
Rejestracja: 01 sty 2014, 15:38
Lokalizacja: Zabrze, Pradła w Jurze
Motocykl: romet r150, honda shadow VT600
Tel. kom.: 507922411
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Re: Zawoy

Postautor: Bikozaj dodano: 27 lis 2014, 10:45

nie rozumiem twoich pretensji bogdan289.
Może zamiast być obrażonym na cały świat sam przetestuj ustawienia u siebie i pochwal się tym na forum pewnie kilka osób by na tym skorzystało
Bikozaj
Forumowicz
 
Posty: 22
Rejestracja: 28 lip 2009, 00:43
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: Jinlun 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Zawoy

Postautor: Woojtek dodano: 04 paź 2015, 10:32

Po przejechaniu 12 tys km doszedłem do wniosku że powinienem wyregulować zawory. Poprzednio zrobił mi to mechanik ( przy przebiegu 2500 km) i ustawił luzy 0,08 i 0,10. Tym razem zdecydowałem się zrobić to sam. Kupiłem szczelinomierz i zabrałem się do dzieła. Pierwsza niespodzianka to brak oznaczenia na magnecie punktu T do ustawiania zaworów, Niestety musiałem sobie poradzić obserwując jak otwierają i zamykają się zawory. Oczywiście luzy na zaworach po tylu kilometrach już były:). Tym razem ustawiłem zawory na s 0,07 i w 0,09. Przy okazji mając zdjętą pokrywę zaworów okazało się że olej wyciekający na żeberka cylindra był spowodowany niedokręconymi śrubami po lewej stronie głowicy. Po zmontowaniu wszystkiego spowrotem stwierdzam: Praca zaworów bajecznie cicha, słychać przyjemny szum zamiast klekotania. Silnik wydaje się trochę słabszy (może mi się tak tylko wydaję) i musiałem regulować obroty silnika bo były zbyt niskie. Ogólnie silniczek pracuje super i nie zauważyłem spadku prędkości i żadnych dziwnych objawów. Olej spod głowicy nie leci, wiec to prawdopodobnie była przyczyna wycieku. Po przejechaniu większej ilości kilometrów dopisze jak sprawuje się motocykl na tych ustawieniach.
Awatar użytkownika
Woojtek
Forumowicz
 
Posty: 40
Rejestracja: 29 mar 2014, 21:18
Lokalizacja: Rogowo k/żnina
Motocykl: Romet R150
Tel. kom.: 790788818
Płeć: mężczyzna

Re: Zawoy

Postautor: waludi dodano: 04 paź 2015, 12:30

Super że wykazałeś się samodzielnością i to z powodzeniem. Jak już wcześniej pisałem , u mnie było 0.1 i 0.15, Przy okazji regulacji bo też zaczyna mi klepać , spróbuje twoich ustawień, zobaczymy jak się to sprawdzi w moim motorku.
Awatar użytkownika
waludi
Klubowicz
 
Posty: 1277
Rejestracja: 01 sty 2014, 15:38
Lokalizacja: Zabrze, Pradła w Jurze
Motocykl: romet r150, honda shadow VT600
Tel. kom.: 507922411
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron