close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: Kunik dodano: 03 paź 2014, 19:15

Ten sam zapis znalazł się w aktualnej "świeżutkiej" instrukcji. Zauważyłem, że się nie da. Przynajmniej u mnie.
Awatar użytkownika
Kunik
Forumowicz
 
Posty: 21
Rejestracja: 15 wrz 2014, 19:30
Motocykl: Keeway Superlight 125 LE
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 03 paź 2014, 19:55

Ja mam stare przełączniki kierunku , mechaniczne z zapadką. Od 2011/12 zapadkę emuluje elektronika. Plusem nowych kierunków jest to że jeden wyłącza drugi, minusem brak awaryjnych.

Na ciasnych skrzyżowaniach muszę się gimnastykować.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6748
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 09 paź 2014, 15:48

Dzisiaj stuknęło mi 19 000 :oklasky: :D ,akurat jechałem autostradą i ze wzgl. na to ,że Lajt max ciągnie te 95 podobnie jak tir-y ,pomyślałem że można by go nazwać " Jeżdżący z TIR-ami " :swir: .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 17 paź 2014, 10:25

Panowie miałbym do Was kilka pytań, bo chciałem sprawić sobie Rometa Soft, ale odkąd zobaczyłem Keewaya Superlight limited (czarny mat) to mi się śni po nocach :pliz: ;p

Przeczytałem cały wątek, obejrzałem wklejony przez kogoś filmik do recenzji gościa z Portugalii który z wad superlighta wymienia:

- dokręcenie wszystkich śrubek (kilka osób radziło klej do gwintów coby mieć spokój na lata)
- kiepską lampę przednią - patrząc po tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=-YU7vnwzQcY&t=35m43s od 35 min już na filmie widać że miał racje
- lusterka w których widać tylko swoje ramiona i nic poza tym ( to znalazłem sposób na ich podniesienie http://translate.googleusercontent.com/ ... 8ScmCt2Ieg )
- generalnie że jest słaby jak na 125 - po dotarciu można pewnie coś po-cudować: modyfikacja wydechów, wywalić katalizator, stożkowy filtr powierza, świeca irydowa, może jest też możliwość zmiany przedniej zębatki (w przypadku softa zmieniajaą 15 na 17) lub zabieg który nie do końca rozumiem z racji tego że jestem laikiem jeśli chodzi o motocykle i mechanikę http://translate.googleusercontent.com/ ... kmjO6xQdig[/list]

A jak jest w Waszym odczuciu, też uważacie to za wady? Robiliście jakieś modyfikacje w celu usunięcia tych drobnych wad?

Generalnie dużo osób (w tym ten Portugalczyk który testuje różne motocykle) je chwali :czapa:

Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam

edit: przypomniała mi się jeszcze jedna wada, cena wzrosła z 6000 do 7500 przez zwiększony popyt na 125 _boisie

=====

edit2:

Kunik pisze:Rzućcie okiem - http://www.nilmoto.com/producto/SPAAN-Defensa---(Tubo-Diam30-mm)-KEEWAY-SUPERLIGHT-125-0936/index.aspx

Chciałbym zamontować coś innego niż standard.

Też pewnie bym chciał gmole w wersji limited, a nie myślałeś o standardowych z tym że z naklejonym czarnym matem (podejrzewam że serwisy oklejające auta by się tego podjęły) lub pomalowanych?
Może gmole z innych chińczyków Ci spasują https://motor-x.pl/szukam?vehicleType=4&query=gmole http://www.romet.pl/Akcesoria_motoryzac ... 662,0.html
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: cruenzo dodano: 17 paź 2014, 11:00

Hawk1985 pisze:
- dokręcenie wszystkich śrubek (kilka osób radziło klej do gwintów coby mieć spokój na lata)
- kiepską lampę przednią - patrząc po tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=-YU7vnwzQcY&t=35m43s od 35 min już na filmie widać że miał racje
- lusterka w których widać tylko swoje ramiona i nic poza tym ( to znalazłem sposób na ich podniesienie http://translate.googleusercontent.com/ ... 8ScmCt2Ieg )
- generalnie że jest słaby jak na 125 - po dotarciu można pewnie coś po-cudować: modyfikacja wydechów, wywalić katalizator, stożkowy filtr powierza, świeca irydowa, może jest też możliwość zmiany przedniej zębatki (w przypadku softa zmieniajaą 15 na 17) lub zabieg który nie do końca rozumiem z racji tego że jestem laikiem jeśli chodzi o motocykle i mechanikę http://translate.googleusercontent.com/ ... kmjO6xQdig[/list]


- dokręcenie śrubek, to generalnie podstawowa czynność przed wyjazdem z salonu. Dla spokojności sam posprawdzaj i możesz dać albo klej do śrub albo podkładki sprężynujące
- lampa, podobnie jak w cruiserze jest słaba. pomaga wymiana żarówki na halogen, ale o takiej samej mocy. zawsze można powalczyć z wymianą wkładu ze szkłem na wesem'owską
- lusterka, to najmniejszy problem. Zawsze możesz kupić za nieduże pieniądze z dłuższymi wysięgnikami. Z tego co pamiętam, lusterka są identyczne jak w cruiserze i faktycznie były nieco za niskie jak dla mnie. pomogło...podniesienie kierownicy na riserach
- po 125 cm nie oczekuj, że pojedziesz 150 km/h. stówka to raczej kres możliwości tej pojemności przy 4 suwowym silniku. trzeba się przyzwyczaić bądź kupić coś większego. Nie bez znaczenia jest tez tutaj waga jeźdźca jak i sposób docierania silnika
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 17 paź 2014, 11:08

cruenzo pisze:- po 125 cm nie oczekuj, że pojedziesz 150 km/h. stówka to raczej kres możliwości tej pojemności przy 4 suwowym silniku. trzeba się przyzwyczaić bądź kupić coś większego. Nie bez znaczenia jest tez tutaj waga jeźdźca jak i sposób docierania silnika

Zdaje sobie z tego sprawę że to 125 z tym że ma 10KM gdzie np romet i junak maja po 12 (20% mocy więcej pewnie robi różnice :P ). Nie nastawiam się na prędkość gdyby tak było to szukałbym szlifierki (czyt: ścigacza), ale pytam czy są możliwe jakieś zabiegi w celu poprawy mocy/dynamiki/przyspieszenia.

Aha co do wad przypomniało mi się jak Portugalczyk wspominał o oponach kiepskiej jakości (zwłaszcza przy mokrej drodze)
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: cruenzo dodano: 17 paź 2014, 11:20

to prawda...chińskie opony są gówniane.
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 48

Re: KEEWAY 125

Postautor: jacek.rc dodano: 17 paź 2014, 11:51

w lajcie mam opony oryginal china i rzadziej się na nich ślizgałem ,niż na jakichś Metzlerach z którymi kupiłem Cruisera , ale uślizg zależy od wielu czynników a opona jest tylko jednym z nich
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2320
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: KEEWAY 125

Postautor: Księciunio dodano: 17 paź 2014, 12:10

Hawk.
Mam Superlighta około miesiąca i potwierdzam, że lampa słaba choć gdy jeżdżę po zmroku wystarcza, aby wyłapać ewentualne przeszkody (wiadomo że nie oświetlisz drogi jak długimi światłami z puszki :)).
Lusterka to kompletne nieporozumienie. Widać w nich jedynie łokcie. (No chyba, że masz 150cm w kapeluszu i cienki jesteś że się za trzonkiem od łopaty chowasz).
Poza tym to wiadomo, że przy tej pojemności to liczyć możesz jedynie na przejażdżki i podziwianie widoków z prędkością nie większą niż 100km/h. Ale to już kwestia w jakim celu kupujesz dwukołowca (jeśli dla przechwałek jakie to ma osiągi i jak szybko na nim jechałeś to nie masz co superlighta kupować). Ja swoim jeżdżę na razie 80km/h maksymalnie (na dotarciu nie zarzynam) i w zupełności mi to starcza.
Co do dokręcania śrubek to nie mogę potwierdzić opinii przedmówców. Ani jedna nie była luźno. Ale być może trafiłem na porządnego dealera, który przygotował motorek do sprzedaży tak jak należy (ELhand Tarnowski Góry). Jedynie z początku trzeba podciągać często łańcuch (tak co 100km) , ale to normalna sprawa.
Modyfikacje celem poprawy osiągów i wydajności? Po co? Nie podobają mi się osiągi? Kupuję coś innego, mocniejszego. Tyle.
No a cena? Fakt mało to nie jest, ale jak mam kupić 15 letniego japończyka 125cm3 z 40000 km przebiegiem to za tą cenę biorę chińską nówkę.
________________________________________________________
Nieważne czym jeździsz. Ważne, że bezpiecznie wracasz do domu.
Awatar użytkownika
Księciunio
Klubowicz
 
Posty: 265
Rejestracja: 19 wrz 2014, 18:09
Lokalizacja: Płock
Motocykl: Honda VTX 1300 Retro
Tel. kom.: 880423588
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 17 paź 2014, 12:26

DominikW pisze:No a cena? Fakt mało to nie jest, ale jak mam kupić 15 letniego japończyka 125cm3 z 40000 km przebiegiem to za tą cenę biorę chińską nówkę.

Co do ceny to nie chodzi mi tylko o cenę Superlighta, ale ogólnie o ceny 125 odkąd weszła ustawa - wzrost nawet o 30% w niektórych przypadkach

A co do cen na Węgrzech bo było to kiedyś poruszane to proszę http://www.keeway.hu/arlista.php Superlight 125 w wersji limited za 409990 forint co daje w zaokrągleniu 5650 zł brutto :o prawie 2 tys taniej niż u nas :o
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1695
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości