autor: beniamin82 dodano: 21 sty 2015, 14:28
Tak na prawdę nie wiemy czy silnik 157FMI z wałkiem jest lepszy od 156FMI bez wałka.
Ten ostatni został sprawdzony na dłużyszch odległościach, o 157FMI wiemy tyle że ma mniejsze drgania.
Moc będą generowały taką samą. Zastanawiam się co z wagą tego motocykla.
Kolega przwoj ma 150ccm w tej ramie i jakoś sobie radzi. Tak samo andrzej_sl ma 150ccm w jinlunie (wagowo podobnie) i jest spoko.
Ale czy 10konna 125tka da zadowalające wyniki przy takim motocyklu i to jeszcze z szybą?
Plusem jest to że do 156FMI łatwo jest kupić cylinder tuningowy 150ccm...
Ja wiem że moja Z-125 była źle docierana, znaczy wg. zaleceń producenta.
A miałem docierać jeżdżąc normalnie i robiąc tylko przerwy na ostygnięcie silnika.
Wiem bo jeździłem z inną Z-125 która rwała asfalt aż miło, a moja nie mogła jej dogonić.
Więc być może i te 125tki da się dobrze dotrzeć.
Oczywiście cena to wysokie przegięcie i myślę że zmądrzeją dosyć szybko. 150tkę można było niedawno kupić za 4500zł...