

cruenzo pisze:tylko czy jest sens produkować 125 cm na dwóch cylindrach...? przecież to wychodzi naparstek na cylider
Nie wiem...może to dodaje trochę wigoru, elastyczności temu silniczkowi...ale ile to będzie? 1, 2 kucyki? A dodatkowo komplikuje całą konstrukcję.
Fobos1 pisze:cruenzo pisze:tylko czy jest sens produkować 125 cm na dwóch cylindrach...? przecież to wychodzi naparstek na cylider
Nie wiem...może to dodaje trochę wigoru, elastyczności temu silniczkowi...ale ile to będzie? 1, 2 kucyki? A dodatkowo komplikuje całą konstrukcję.
Niedawno przeczytałem że produkowali Suzuki Bandit 250, 4 cylindry, 16 zaworów, 45 KMNormalnie rakieta, na youtubie są filmiki jak to przyspiesza. Fakt że skomplikowali konstrukcję strasznie, ale kucyków przybyło w tym wypadku
ale to tak jako ciekawostka.

Bayer83 pisze:po tych fotkach widzę że wszyscy się czepili teraz 125ccm i w dodatku prawie same morotki na miasto a o chopperach to już zapomnieli
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości