OK postaram się, choć minęło trochę czasu od montażu, ale chyba wszystko pamiętam.
Po pierwsze to nie mój pomysł tylko natknąłem się to na forum Keewayeros
http://www.keewayeros.net/t5357-conoce- ... -en-el-dia (aby zobaczyć obrazki trzeba się zalogować, l: KCM , h: kcm2014 )
Co potrzebujemy do wymiany kontrolek na ledowe
- 2 szt. ledów w5w - tu już dowolność, ja wziąłem nieco słabsze świecące punktowo do góry
- 2 oprawki na żarówki w5w - szukałem takich gumowych, ale nie mogłem ich znaleźć na miejscu, kupiłem zatem w sklepie z częściami motoryzacyjnymi takie
http://www.ford-esklep.pl/userdata/gfx/ ... 2746d0.jpg http://www.neonplus.pl/files/oprawka-za ... 5B2%5D.jpg . Musiałem przyciąć piłką plastik w miejscu pinów abym mógł się do nich przylutować, musiałem też upiłować nieco ząbki po bokach
http://i.imgur.com/ryJN1XZ.jpg- 2 diody prostownicze do 1A
- kawałki przewodu 1.5 to max
- koszulki termokurczliwe
- taśma izolacyjna
- lutownica
- klucze 8, 10 (grzechotki z przedłużkami bądź sztorcowe), śrubokręt krzyżakowy
---

Zaczynamy od zabezpieczenia klosza lampy, musimy odkręcić lampę aby mieć spokojny dostęp do obrotomierza. Polecam owinąć ją jakąś szmata, obkleić żeby się trzymała.

Odkręcamy 2 śruby widoczne na zdjęciu, tu potrzebna jest grzechotka z przedłużką lub klucz sztorcowy 10. Śruby wyciągamy, a lampę odkładamy na prawą stronę tak jak na zdjęciu 5
http://i.imgur.com/qNZVUfP.jpg
Po odłożeniu lampy na prawą stronę mamy miejsce aby odkręcić krzyżakiem dwie śrubki, plastikową osłonę zdejmujemy i odkładamy na bok.

Okręcamy 2 nakrętki (klucz 8) zaznaczone na czerwono aby mieć swobodny dostęp do miejsca w którym są interesujące nas kontrolki ( zielony obszar)

Obrotomierz odkładamy na dół znów zabezpieczając miejsce w którym będzie leżał jakąś szmatką

Wyciągamy interesujące nas żaróweczki z gniazd, gniazda są gumowe na wcisk, po prostu trzeba je pociągnąć.
Zielono-biały i zielonoczarny kabelek są od kontrolki kierunkowskazów - tu nas czeka chwila pracy
Drugi jest od kontrolki kierunkowskazów - tu tylko przylutowujemy gniazdo
Rozcinamy izolację przy przewodach od kontrolek, oraz ta dalszą aby mieć dużo miejsca.
Na czerwono zaznaczona wiązka minusów która potem wykorzystamy.
---
Dalej niestety nie mam zdjęć więc będę tłumaczył i posiłkował się zdjęciami ze strony portugalskiej
Obrabiamy końcówki przewodu i przylutowujemy się do pinów oprawki na w5w
http://i.imgur.com/ryJN1XZ.jpg Po przylutowaniu zakładamy na miejsce pinów i odcinek powyżej koszulki termokurczliwe i zgrzewamy. Przygotowujemy sobie dwie takie końcówki.
Przy kontrolce neutralnego filozofii nie ma, ucinamy oryginalne przewody, przylutowujemy wtyczkę z przygotowanymi przewodami (na które założyliśmy koszulki termokurczliwe).
Do gniazda wkładamy leda, jeśli nie działa wkładamy go odwrotnie.
Jeśli chodzi o przewód z kierunkowskazami to robimy tak:
1. Bierzmy drugą wtyczkę z oprawą (załóżmy że ma przewody żółty i czarny jak na zdjęciu)
http://oi59.tinypic.com/2e1eywl.jpg2. Jeden przewód czarny przymocujemy później do wiązki z minusami (czarne przewody w przeźroczystej oprawie
http://i.imgur.com/94lPC54.jpg )
3. Drugi przewód żółty zakańczamy dwiema diodami z kreseczkami w stronę żółtego przewodu tak jak na zdjęciu
http://oi59.tinypic.com/2e1eywl.jpg i lutujemy
4. Na miejsce lutowania diod z żółtym przewodem dajemy koszulkę i podgrzewamy
5. Drugie końce diod lutujemy do przewodu zieloni-białego i do zielono-czarnego (wcześniej na przewód zakładamy koszulki termokurczliwe tak aby przykryły miejsce lutowania i same diody)
6. Minus przykładamy na chwilę do wtyczki z minusami i sprawdzamy czy dioda świeci, jeśli nie przekładamy diodę odwrotnie. Musi działać

7. Rozcinamy przeźroczysta koszulkę, wpinamy tam minus i przylutowujemy. Po przylutowaniu owijamy rozcięta koszulkę izolacja.
8. Wiązkę przewodami zielono-białym i zielono-czarnym oklejamy izolacja, potem te większa wiązkę z naszymi czterema przewodami
Potem składamy całość analogicznie do początku.
Od siebie mogę polecić, jak ktoś nie bawi się na co dzień w elektryka/elektroniką, aby przed lutowaniem całości skręcić sobie przewody na krotko i sprawdzić czy działają - ja tak zrobiłem.
Szkoda że nie pstrykałem zdjęć podczas lutowania

ale myślę że taki opis wystarczy.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650