autor: Michał_66 dodano: 10 kwie 2015, 07:20
te śruby oby dwie są od regulacji wolnych obrotów jedna od składu mieszanki czyli ilości powietrza w mieszance druga od obrotów jałowych (czyli ogólnie czy silnik chodzi woniej czy szybciej na wolnych obrotach) główną mieszankę reguluje się iglicą jak zresztą pisałem już wcześnie ale tego nie ruszaj bo skoro silnik przedtem chodził dobrze to przyczyna tkwi gdzie indziej spróbuj najpierw pojeździć bez filtra bo może masz filtr powietrza przytkany a jeżeli to nie pomoże to niestety trzeba szukać przyczyny gdzie indziej np. w regulacji luzu zaworów
ale zacznij szukać od powietrza i paliwa, sprawdź przepustowość dolotu powietrza, czyli czy filtr powietrza lub airbox nie jest przytkany, oraz sprawdź dyszę główną czy nie jest przytkana bo jak będzie dostawać za mało paliwa do zbyt dużej ilości powietrza to też będzie efekt podobny czyli przy odkręceniu manetki gazu silnik będzie gasnął bo będzie dostawał samo powietrze bez paliwa, a potem można szukać dalej pamiętaj jeżeli silnik ciepły na wolnych obrotach chodzi dobrze to tych nieszczęsnych śrubek nie masz co ruszać bo wolne obroty są wyregulowane dobrze, a od wysokich obrotów jest przepustnica i iglica z dyszą główną