Superlight - zwiększenie mocy

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Hawk1985 dodano: 10 cze 2015, 19:19

Chyba znalazłem pasującą zębatkę, szkoda tylko że w Chinach :o http://www.aliexpress.com/item/Engine-C ... 44479.html

edit:
Na Aliexpres wyczytałem że pasuje z Hondy CG, i udało mi się taką znaleźć :jupi: http://intermotors.pl/product-pol-11336 ... zebow.html
Otwór w koronie trzeba by przetoczyć z 58 na 60, pytanie czy otwory pod śruby są dobre czy trzeba je rozwiercić.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Deamiens dodano: 13 cze 2015, 12:34

Polecam nie kombinować, tylko porządnie zwymiarować zębatkę, przejechać się do jakiegoś sklepu motocyklowego i poprosić o katalog zębatek. I szukać do skutku - na 99% będzie. Na dobrą sprawę można też przejrzeć wszystkie zębatki na 428 w larssonie.

A w ostateczności można skorzystać z usługi np. dixerparts.pl - nie żebym ich reklamował, po prostu raz u nich zamawiałem i dostałem co chciałem, może nie tanio ale i niespecjalnie drogo. No i tu już nie ma ograniczeń - wysyłasz tylko rozmieszczenie i wielkość otworów, na jaki łańcuch i ile chcesz zębów.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Hawk1985 dodano: 18 cze 2015, 21:25

Dziś z racji przeglądu byłem w serwisie i podejrzałem KSL przy którym pracowali mechanicy, założyli w nim zębatkę na przód 18z i mówili że 19 też by się zmieściła, warunkiem jest sprawdzanie czy łańcuch nie jest luźny.
Korzystając z tego wyliczenie wypisanego przez lisq1 mamy
- standardowo 17/41 = 0.4146
- chciałem wymienić na 17/38 = 0.4474 (0,031)
- a jednak wymienię na 18/41 = 0.4390 (0,024)

Co prawda różnica będzie nieco mniejsza ale będzie to dużo łatwiejsze, dodatkowo mam już trochę naciągnięty łańcuch więc założenie większej zębatki z przodu trochę to zniweluje. jakby dal mniejszą z tyłu to jest ryzyko że braknie miejsca do naciągu i trzeba by skracać łańcuch.

Zębatka pasuje z hondy CG125 - cały nasz silnik to kopia Hondy - wygląda tak i ma takie oznaczenie
Obrazek

Zębatki jeszcze nie założyłem :( , zajmę się tym dopiero po weekendzie.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Hawk1985 dodano: 21 cze 2015, 19:29

Nie wytrzymałem, wymieniłem dzisiaj.
I co? I cały misterny plan w pizdu.

Zębatka 18z jest zbyt duża, i przez to łańcuch trze o osłonę zębatki.
Z przodu 17z to maź, zostaje tylko wymiana tylnej na mniejszą :(
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: beniamin82 dodano: 21 cze 2015, 20:11

Hawk1985 pisze:Z przodu 17z to maź,


Nie rozumiem
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: jacek.rc dodano: 21 cze 2015, 20:25

Przecież wystarczyło popatrzeć na miejsce zabudowania przedniej zębatki ,żeby zobaczyć brak nawet minimalnego miejsca na coś większego .
Show Must Go On
Awatar użytkownika
jacek.rc
Forumowicz
 
Posty: 2315
Rejestracja: 16 sie 2012, 22:36
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Motocykl: KSL ,Cruiser ,VT-750,ADV -250
Płeć: mężczyzna

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: MARCIN M. dodano: 21 cze 2015, 22:04

Hawk1985 pisze:Dziś z racji przeglądu byłem w serwisie i podejrzałem KSL przy którym pracowali mechanicy, założyli w nim zębatkę na przód 18z i mówili że 19 też by się zmieściła, warunkiem jest sprawdzanie czy łańcuch nie jest luźny.
Korzystając z tego wyliczenie wypisanego przez lisq1 mamy
- standardowo 17/41 = 0.4146
- chciałem wymienić na 17/38 = 0.4474 (0,031)
- a jednak wymienię na 18/41 = 0.4390 (0,024)

Co prawda różnica będzie nieco mniejsza ale będzie to dużo łatwiejsze, dodatkowo mam już trochę naciągnięty łańcuch więc założenie większej zębatki z przodu trochę to zniweluje. jakby dal mniejszą z tyłu to jest ryzyko że braknie miejsca do naciągu i trzeba by skracać łańcuch.

Zębatka pasuje z hondy CG125 - cały nasz silnik to kopia Hondy - wygląda tak i ma takie oznaczenie
Obrazek

Zębatki jeszcze nie założyłem :( , zajmę się tym dopiero po weekendzie.



Czyli tacy pewni mechanicy zę 19 wejdzie jednak byli w błędzie a to ZONK . Nie lepiej tylną wymienić na mniejszą ??
MARCIN M.
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 cze 2015, 18:19
Lokalizacja: Czarnowąsy pod Opolem
Motocykl: keeway superlight
Tel. kom.: 660948400
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Hawk1985 dodano: 22 cze 2015, 07:33

beniamin82 pisze:
Hawk1985 pisze:Z przodu 17z to maź,


Nie rozumiem

Max miało być, ale gdzie po drodze wcisnął się ALT :P

jacek.rc pisze:Przecież wystarczyło popatrzeć na miejsce zabudowania przedniej zębatki ,żeby zobaczyć brak nawet minimalnego miejsca na coś większego .

Właśnie przed założeniem obudowy wyglądało że się zmieści

MARCIN M. pisze:Czyli tacy pewni mechanicy zę 19 wejdzie jednak byli w błędzie a to ZONK . Nie lepiej tylną wymienić na mniejszą ??

Będę próbował zmienić tylną, z tym że z zmianą przedniej jest mniej roboty.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: MARCIN M. dodano: 22 cze 2015, 17:42

"Będę próbował zmienić tylną, z tym że z zmianą przedniej jest mniej roboty."

A czyli poszedłeś na łatwiznę :D . :rotfl: . Jak dasz mniejszą z tyłu daj znać bo też powoli się przymierzam do małego tuningu ja jednak zacznę od cylindra
MARCIN M.
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 cze 2015, 18:19
Lokalizacja: Czarnowąsy pod Opolem
Motocykl: keeway superlight
Tel. kom.: 660948400
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Nowicjusz dodano: 22 cze 2015, 19:15

Oj panowie nie lepiej zrobić ,,A,,i mocniejsze moto nabyć niż żyłować te nasze matówki?Szkoda moto :D :mur:
Nowicjusz
Awatar użytkownika
Nowicjusz
Forumowicz
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:58
Lokalizacja: Śląskie Bytom
Motocykl: Keeway superlight 125
Tel. kom.: 601335530
Płeć: mężczyzna
Komunikator: gg22190948
Wiek: 60

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość