close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Benyco Dark Star

Re: Benyco Dark Star

Postautor: piotrek dodano: 14 cze 2015, 10:36

cześć zgred33. ja rozwiązałem ten problem klejem do gwintów. Zmagałem się z tym problemem chyba z miesiąc i klej załatwił to raz a dobrze. Odsyłam Ciebie do lektury całego wątku dark stara tam są opisane typowe dla tego moto defekty i przypadłości i jak sobie z tym próbujemy radzić :nuda: pzdr
piotrek
Forumowicz
 
Posty: 28
Rejestracja: 05 wrz 2014, 22:14
Lokalizacja: elbląg
Motocykl: hyosung gt 125
Płeć: mężczyzna

Re: Benyco Dark Star

Postautor: zgred33 dodano: 14 cze 2015, 15:03

Dzięki na pewno rada się przyda.
zgred33
Forumowicz
 
Posty: 2
Rejestracja: 02 maja 2015, 16:15
Motocykl: Dark Star
Płeć: mężczyzna

Re: Benyco Dark Star

Postautor: Kordek dodano: 18 cze 2015, 23:36

Tytus pisze:Zbyszek i Kordek , też się odezwijcie.Czekamy na plusy dodatnie i plusy ujemne eksploatacji Dark Stara.


Jestem! Wybaczcie za długi czas przerwy ale miałem mnóstwo pracy i nie za dużo czasu na cokolwiek innego.
Ok, 2250 km przejechanych. Zębatka 17z założona przy przebiegu 1560 km. Przyśpieszenie spadło, fakt, za to prędkość przelotowa wg. licznika to teraz 85-90 km/h. Spalanie to mój ulubiony temat ;) 2l/100 km w trasie oraz 2.5l/100 km w mieście. Co się urwało? Niestety nic. Co się zepsuło? Również nic. Co się naprawiło? Też nic bo jak na razie nie chce się moja Gwiazdka zepsuć. Od wtorku mam założone gmole z Rometa R250 (model 2012 -> ?). Dzięki nim Motocykl nabrał dodatkowego charakteru ;) Dwa tygodnie temu zrobiłem trasę z Warszawy do Żelechowa, Ryk, Dęblina i po tych 296 km stwierdziłem, że muszę na dłuższe trasy wykombinować jakiś rodzaj tempomatu, który by utrzymywał przepustnicę w stałym położeniu. W przeciwnym wypadku odrąbana prawa dłoń by mniej bolała :mur: Motocykl zachowuje się poprawnie, nie ma z nim problemów. Jedyna kwestia, jaka zwraca na siebie uwagę to dziwnie brudne końcówki wydechów. Muszę podjechać do jakiegoś gaźnikowca, by mi sprawdził czy gaźnik mam poprawnie ustawiony. Jeden z Przedpiśców wspominał o problemach z luzem łożyska główki ramy. Fakt, był ten problem na początku ale to była wina kiepskiego montażu u dystrybutora a nie wada fabryczna. Dociągnąłem raz i od 2200 km nie mam z tym problemu.
Awatar użytkownika
Kordek
Forumowicz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 kwie 2015, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Benyco Dark Star 125
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 2181578
Wiek: 45

Re: Benyco Dark Star

Postautor: eNgine dodano: 19 cze 2015, 00:11

Co do tempomatu - polecam coś takiego
Obrazek
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 926
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Benyco Dark Star

Postautor: Darkx dodano: 19 cze 2015, 15:10

"Czekamy na plusy dodatnie i plusy ujemne eksploatacji Dark Stara."

Witam!
Podzielę się swoimi doświadczeniami, może komuś się to przyda:
Benyco Dark Star 125 kupiłem 17.03.2015 za 5350 zł
(już z zamontowanym przez serwis wyposażeniem: sakwy, szyba, gmole, lightbary + dowóz 70 km).
Aktualny przebieg to 5400 km, w różnych warunkach.
Podczas kilkudniowych wyjazdów, jeżdżąc po około 300-400 km dziennie, nie miałem z nim praktycznie żadnych problemów. Jeździ się komfortowo przy wszystkich prędkościach, na 5 biegu (po zmianie przedniej zębatki na 16 - warto!) w zakresie od 50/60 do 100 km/h (przeciętna prędkość maksymalna, osiągana bez problemu), a w sprzyjających warunkach 110-118 km/h i wtedy też nic niepokojącego się nie dzieje. Zakres prędkości jest optymalny ze względu na stan naszych dróg, bezpieczeństwo, ekonomię i możliwość podziwiania widoków (naturalną prędkością jest około 80 km/h przy 6000 obr/min). Prowadzi się wygodnie i pewnie, a jadąc tak dostojnie "cruiserem" odczuwa się sympatie innych - po fajnych drogach z pięknymi widokami taka jazda to niemała frajda!
Spalanie w granicach 2,5 - 3 l/100 km (~100 kg/182 cm - bez oszczędzania).
Z silnikiem nie miałem żadnych problemów - (fabrycznie dobrze wyregulowany gaźnik i luz zaworów), równo pracuje w całym zakresie obrotów, bez męczących wibracji (nieco głośniejszy w granicach około 6200-7200, a potem wyraźnie cichnie i ładnie ciągnie do końca [ja max 9000-9500]). Biegi pewnie wchodzą, sprzęgło płynnie pracuje, wszystko działa bez zarzutu.
Niestety, na początku nie było aż tak dobrze - trafiłem na wadliwe łożysko w tylnym kole, które dawało nieprzyjemne objawy (wymienione 2 łożyska za 40 zł)
Słaba jakość montażu spowodowała, że było trochę rzeczy do poprawienia jak np:
- hałasujący łańcuch przy zwalnianiu silnikiem (ocierał o za długą śrubę osłony łańcucha)
- przekręcony gwint w aluminiowej półce kierownicy (tu akurat pomogła dłuższa śruba)
- słaby hamulec tylny (pomogło czyszczenie szczęk i bębna, smarowanie linek, ustawienie dźwigni rozpieraka pod kątem prostym, a dźwigni hamulca max. wysoko)
- odkręcające się śruby np. lewego podestu czy stacyjki, (pomógł zwykły klej polimerowy)
i inne, na szczęście drobne rzeczy.
Najpierw więc warto poświęcić mu nieco czasu na samodzielne dokręcenie śrub, smarowanie, regulacje i poprawienie drobnych niedoskonałości, by zaowocowało to późniejszą niezawodnością.
Dopiero wtedy można śmiało ruszyć na dłuższe wyprawy, by nie mieć obaw, że coś się zepsuje.
Po moich doświadczeniach mogę polecić ten model 125-ki, bo przecież za niewielkie pieniądze możemy cieszyć się nowym, dużym, (jednak ciężkim i nie za zwrotnym), wygodnym (dobre zawieszenie), bezpiecznym (pewnie się prowadzi na prostej i w zakrętach), dobrze wyglądającym (zaskakująco pozytywnie i poważnie postrzeganym przez innych!), ekonomicznym, nie psującym się motocyklem.

SZEROKIEJ DROGI!!!
Darkx
Forumowicz
 
Posty: 1
Rejestracja: 17 kwie 2015, 11:19
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: Benyco Dark Star
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Re: Benyco Dark Star

Postautor: Tytus dodano: 19 cze 2015, 21:08

Darkx. Bardzo fajny post, szerokości. Kordek , będę namolny w sprawie hamowni.Pozdrawiam i też życzę szerokości.
Tytus
Forumowicz
 
Posty: 161
Rejestracja: 08 sty 2015, 20:50
Lokalizacja: Warmia
Motocykl: Romet ADV 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 61

Re: Benyco Dark Star

Postautor: Kordek dodano: 20 cze 2015, 01:30

Tytus, czekam na info od znajomego i jak tylko będzie miał możliwość hamowania również motocykli, to jadę do niego na pomiary ;)
Awatar użytkownika
Kordek
Forumowicz
 
Posty: 55
Rejestracja: 05 kwie 2015, 23:36
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Benyco Dark Star 125
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 2181578
Wiek: 45

Re: Benyco Dark Star

Postautor: jendrek1989 dodano: 21 cze 2015, 14:39

Obrazek

Obrazek
Wkącu jest !!!!!
Awatar użytkownika
jendrek1989
Forumowicz
 
Posty: 73
Rejestracja: 31 maja 2015, 11:46
Lokalizacja: Elbląg
Motocykl: Benyco Dark star
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Benyco Dark Star

Postautor: jendrek1989 dodano: 21 cze 2015, 16:08

Obrazek
Awatar użytkownika
jendrek1989
Forumowicz
 
Posty: 73
Rejestracja: 31 maja 2015, 11:46
Lokalizacja: Elbląg
Motocykl: Benyco Dark star
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Benyco Dark Star

Postautor: jendrek1989 dodano: 21 cze 2015, 16:09

Obrazek
Awatar użytkownika
jendrek1989
Forumowicz
 
Posty: 73
Rejestracja: 31 maja 2015, 11:46
Lokalizacja: Elbląg
Motocykl: Benyco Dark star
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

PoprzedniaNastępna

Wróć do Inne motocykle

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron