Superlight - zwiększenie mocy

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: MARCIN M. dodano: 22 cze 2015, 19:57

Nowicjusz pisze:Oj panowie nie lepiej zrobić ,,A,,i mocniejsze moto nabyć niż żyłować te nasze matówki?Szkoda moto :D :mur:

Motor seryjnie jest produkowany o pojemności 150 cm więc nie ma tu mowy o zylowaniu wręcz przeciwnie ;) wracy do normalnego trybu pracy tej jednostki bo teraz jest " zdławiona " . Nie wciskamy turbiny ;) nie robimy kutych korbowodow i nie wciskamy nitro ;) . Teraz jeździ się fajnie ale czemu nie może być lepiej ?? Jestem realista i wiem że nie rozkręce mojego kaniuńka do 150 km/h . Nie liczę na to ;) . Ale te bezpieczne 105 km/h jest mile widziane . Przy obrotach załóżmy 6 tys ( aktualnie jakieś 85km/h ) a fajnie by było jakby miał przy tej samej wartości te 95km/h a do tego trzeba zastosować i wymianę cylindra i zębatki . Takie jest moje zdanie ;) .
MARCIN M.
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 cze 2015, 18:19
Lokalizacja: Czarnowąsy pod Opolem
Motocykl: keeway superlight
Tel. kom.: 660948400
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Hawk1985 dodano: 05 lip 2015, 14:06

Wracając do tylnej zębatki, teraz mam 38 zębów i wychodzi na to że najlepsza by była ta z Hondy CG która wkleiłem http://intermotors.pl/product-pol-11336 ... zebow.html wystarczy przetoczyć cześć wewn na 60
Zębatkę standardowa pomierzyłem, mam zwykła suwmiarkę więc mógł się wkraść jakiś drobny błąd pomiarowy.
Obrazek

Co do odczucia po zmiany na 38 zębów to jeszcze zbyt wcześnie, wyreguluje gaźnik, pojeżdżę trochę to napisze.
na pewno na 5c spadły obroty.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownikaOnline
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: lisq1 dodano: 06 lip 2015, 19:35

MARCIN M. pisze:
Nowicjusz pisze:Teraz jeździ się fajnie ale czemu nie może być lepiej ?? Jestem realista i wiem że nie rozkręce mojego kaniuńka do 150 km/h . Nie liczę na to ;) . Ale te bezpieczne 105 km/h jest mile widziane . Przy obrotach załóżmy 6 tys ( aktualnie jakieś 85km/h ) a fajnie by było jakby miał przy tej samej wartości te 95km/h a do tego trzeba zastosować i wymianę cylindra i zębatki . Takie jest moje zdanie ;) .

I właśnie to daje zmiana na 150cc. Jeżdżę trasą katowicką razem z TIRami i teraz po zmianie to ja je doganiam i spokojnie lewym wyprzedzam. Nie jestem zawali droga i jednocześnie mi nikt nie zawala. Uważam że zwiększyłem swoje bezpieczeństwo a nakręciłem już 2500 km w tym roku. Oczywiście nie jest to legalne, ale z drugiej strony w mocy się mieszczę ;p
Pozdrawiam
lisq1
Forumowicz
 
Posty: 99
Rejestracja: 02 mar 2015, 20:56
Motocykl: Benyco BR 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Superlight - zwiększenie mocy

Postautor: Hawk1985 dodano: 22 lip 2015, 08:11

Pojeździłem chwile zębatką z 38 zębami i wróciłem do zębatki 41. W moim odczuciu przy wzroście 183cm i wadze 105kg zębatka 38 się nie nadaje.
Na zębatce 38 3ka była jak 4ka na 41, ale na 5tce motocykl był mułowaty można powiedzieć że to był nadbieg.
U kogoś o niższym wzroście bądź mniejszej wadze może się sprawdzić - no chyba że wrzuci się cylinder 150 to wtedy spokojnie można dać 38 :)

I tu jeszcze ciekawostka, do mnie (superlight limited) zębatka przednia 18z nie nadawała się bo haczyła o osłonę, natomiast u kolegi maxiu1111 który ma normalną wersje superlighta weszła i nic nie haczy. Różnice widać nawet w mocowaniu pokrywy, u mnie pokrywa osłaniająca zębatkę zdawczą ma 2 śrubki a u niego ma 3 śrubki.
Czyli podsumowując właściciele chromowanych ksl-i mogę u siebie zamontować przednią zębatkę 18z, nie gwarantuje że wszyscy ale koszt zębatki 18z wynoszący 20 zł to nie duże ryzyko ;)
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownikaOnline
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1696
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Poprzednia

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość