close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Kompleks czy chec tuningu?

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 24 cze 2015, 18:57

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: MARCIN M. dodano: 25 cze 2015, 09:16

Jest śliczny :rad:
MARCIN M.
Forumowicz
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 cze 2015, 18:19
Lokalizacja: Czarnowąsy pod Opolem
Motocykl: keeway superlight
Tel. kom.: 660948400
Płeć: mężczyzna
Wiek: 42

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: ontheroad dodano: 25 cze 2015, 15:43

Ładnie wygląda :-) To są te sakwy 17l, o których wcześniej pisałeś? Czy mniejsze w końcu kupiłeś?
Awatar użytkownika
ontheroad
Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: 26 kwie 2015, 23:10
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 25 cze 2015, 20:54

Witaj. Tak. Iron Horse 17l. Wieksze nie pasuja badz szpeca wyglad. Przerobka i tak byla potrzebna. Zakupilem sakwy i stelaz unwersalny na allegro. Jednakze sakwy sa za dlugie i opieralyby sie o wydech. Goscie w warsztacie przy sklepie, gdzie zakupilem KSL poradzili, zeby sakwy przeciagnac pod siedzeniem a mimo to zalozyc plaskowniki w przykrecic je na stale wyzej , zeby nie opieraly sie o wydech. Musze przyznac, ze super to wyszlo. Sakwy 270 zl. stelaz 250 i robocizna 30.
Niewypalem okazala sie ta sztanga spacerowa. Gosc, u ktorego zamawialem mial zdjecie, gdzie ktos ma wyprostowane nogi. Po zalozeniu okazalo sie, ze ten ktos na zdjeciu ma 165 cm wzrostu. Przy moich 186 nie zdaje to wogole egzaminu. Wyliczylem i wymierzylem, ze powinny byc na moje nogi o 12 cm dluzsze. Wniosek Kolejne 250 zl poszlo sie......
Ale :
Jutro ide do slusarza i dowiem sie ile kosztowaloby wygiecie i przyspawanie dluzszej rurki,ktora pasowalaby do moich nog. Bo oryginalnej nie da sie wykrzywic o kolejne 12 cm, bo nie starczy materialu na stope i bedzie zbyt blisko kola. Trzeba odciac ta rurke i dospawac nowa dluzsza i wygiac wg. moich potrzeb. Obawiam sie jednak, ze gdy je o te 12 cm przedluze to moge miec problem przy zakretach. Dzisiaj obserwowalem moja jazde na zakretach pod tym katem i wydaje mi sie jednak, ze nie powinno byc problemu, bo jednak nie klade sie na zakretach tak, jak scigacze.

Do Beniamina: W sierpniu maja byc zestawy cylinder 150 cbm. Koszt ok. 600 zl. Czytalem na tym forum, bo jest ten temat, ale jednoznacznie nie moglem ocenic, czy warto. Interesuje mnie twoja opinia bo w sklepie powedzial, ze ok. 4-5 KM wiecej, Start i tempo lepsze. Co myslisz o tym, bo na tym forum 0 podrasowaniu nie wypowiadales sie. Za opinie z gory dziekuje.
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 25 cze 2015, 21:02

Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 25 cze 2015, 21:02

Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 25 cze 2015, 21:03

Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: beniamin82 dodano: 25 cze 2015, 21:08

Zdjęcia nie chodzą...
Co do tuningu to nie wypowiem się bo będę nieobiektywny. Nigdy tego nie robiłem a po za tym za duże ryzyko... Raczej trzymam się prawa drogowego.

150ccm nie da ci prędkości, trochę może dodać mocy (tworzysz silnik nadkwadratowy z kwadratowego ).
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: Lisu dodano: 25 cze 2015, 21:42

Dzieki za info. Masz racje. Na ten sezon starczy to, co mam. W przyszlym zrobie A to i zakupie odpowiedni sprzet.
Bylem w Romecie na wylocie na Namyslow i przymierzylem sie do Hyusonga 125. Fajny, ale nizszy od mojego KSL, wiec odpada. Poza tym dac prawie 13 klockow to troche sporo za 125ccm
Lisu
Forumowicz
 
Posty: 76
Rejestracja: 17 maja 2015, 22:04
Motocykl: KSL125 Czarny Mat
Płeć: mężczyzna

Re: Kompleks czy chec tuningu?

Postautor: andrzej_sl dodano: 25 cze 2015, 21:48

Lisu pisze:
Do Beniamina: W sierpniu maja byc zestawy cylinder 150 cbm. Koszt ok. 600 zl. Czytalem na tym forum, bo jest ten temat, ale jednoznacznie nie moglem ocenic, czy warto. Interesuje mnie twoja opinia bo w sklepie powedzial, ze ok. 4-5 KM wiecej, Start i tempo lepsze. Co myslisz o tym, bo na tym forum 0 podrasowaniu nie wypowiadales sie. Za opinie z gory dziekuje.


Nie ma szans "wyciągnąć" 4-5 KM więcej. Znalazłem informację, że KSL ma 10,6 KM. Zmianą pojemności o 25 cm3 nie uzyskasz przyrostu mocy o 40-50% :kicha:
Trzeba byłoby ingerować w fazy rozrządu itd, a najlepiej "wsadzić" turbosprężarkę _bezradny :D i jeszcze stuningować wydech (nie myślę tu o koledze WYDECH :-) ).
Jinlun 150 ma 11 KM. Więc szału nie ma. Trzeba "pogodzić" się z mniejszą pojemnością i osiągami (chociaż te nie są takie złe, jeżeli chodzi o jazdę w grupie :] ). No fakt. Wyprzedzać to się nie da _boisie .

Zresztą Benio jako specjalista od "chińczyków" wie, ile koni ma 150 a 250. A różnica w jeździe niebagatelna. Zwłaszcza w przyspieszaniu.
Trzy najpopularniejsze słowa na świecie - "Made in China".
andrzej_sl
Klubowicz
 
Posty: 753
Rejestracja: 01 wrz 2013, 17:30
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl: Mińsk125-JL150-GS500-ST1100
Tel. kom.: 600413426
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości