KEEWAY 125

Re: KEEWAY 125

Postautor: beniamin82 dodano: 01 cze 2015, 20:27

Musisz jakiś czas przed skrzyżowaniem redukować biegi bo na postoju ciężko.
Więc tak, dojeżdża się ale się nie jeździ. Np. Z górki hamowanie silnikiem bardzo jest przydatne. A w zakręcie nieraz jak nie odkręcisz manetki to się przewrócisz...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 02 cze 2015, 11:29

artk2 pisze:Pytanie do posiadaczy tegorocznego modelu czarny mat.
Pytanie o blokadę, a raczej wymiary pod blokadę tarczy hamulca, jakie są wymiary szczeliny i średnica trzpienia?

Heh widzisz jak schodziłem do garażu to zapominałem o twojej prośbie, a jak już wygodnie się rozłożyłem na kanapie za smartfonem i znów czytałem twojego posta to mi się nie chciało schodzić do garażu :D _bezradny

Tak czy siak dziś w pracy zmierzyłem:
Obrazek
Trzpień 8mm, odległości od otworów 4-16 mm
Ostatnio zmieniony 02 cze 2015, 12:23 przez Hawk1985, łącznie zmieniany 1 raz
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1689
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: artk2 dodano: 02 cze 2015, 12:09

Hawk1985 pisze:
artk2 pisze:Pytanie do posiadaczy tegorocznego modelu czarny mat.
Pytanie o blokadę, a raczej wymiary pod blokadę tarczy hamulca, jakie są wymiary szczeliny i średnica trzpienia?


Tak czy siak dziś w pracy zmierzyłem:
Trzpień 8mm, odległości od otworów 3-13 mm


Dzięki! :piwo:

A tak a propos, "znalazłem" (info na blogu Jaskiniowca http://trokakrzysztof.blogspot.com/2015/04/blokada-motocyklowa.html) całkiem odjechane blokady w postaci granatu, może się komuś przyda, choć cena nie zachęca. Tylko wygląd :D http://www.lidor.pl/blokada-na-tarcze-hamulcowa-motocykla-agm-granat-zielony.html
Awatar użytkownika
artk2
Forumowicz
 
Posty: 237
Rejestracja: 01 sie 2014, 19:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Motocykl: Keeway Superlight 125 Starling
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 02 cze 2015, 12:29

Poprawiłem wymiary bo mi się błąd tam wkradł.

---

Blokada ładna, też na nią trafiłem, pytanie czy warta swej ceny.
Najładniej by wyglądał granat khaki, ale to zaś mija się z celem bo blokada wg mnie powinna być żółta - czyli widoczna

Był test zabezpieczeń motocyklowych w internecie (sprzed kilku lat) wygrała blokada tarczy za rozsądne pieniądze, ale nie znalazłem jej nigdzie :/
4Biker ma dobre ceny, może tu znajdziesz coś co Cie interesuje http://online4-biker.com/pl/c/Zabezpieczenia/90

edit: trochę do dupy bo większość zabezpieczeń ma trzpień 10 mm, a my mamy otwory 8 mm _boisie
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1689
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: artk2 dodano: 02 cze 2015, 13:28

Hawk1985 pisze:Najładniej by wyglądał granat khaki, ale to zaś mija się z celem bo blokada wg mnie powinna być żółta - czyli widoczna

Tu racja, ale do każdej blokady dostajesz linkę przypominającą, która jest,strzelam, żółta lub pomarańczowa
Granat zielony lub "camouflage" jest odjazdowy :D Zwłaszcza jeśli ktoś chce KSL'a w stylu "military" :D Z drugiej strony przy tych blokadach płaci się za wygląd, bo za tę cenę można mieć jakiegoś zwycięzcę testu (która nie poddaje się rozwiercaniu i przecinaniu oraz innym specjalistycznym zabiegom, lub której otwarcie trwa zbyt długo) lub blokadę z alarmem :)

Tak czy inaczej, jak ktoś tu pisał, Chińczyków nie kradną. ;p
Awatar użytkownika
artk2
Forumowicz
 
Posty: 237
Rejestracja: 01 sie 2014, 19:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Motocykl: Keeway Superlight 125 Starling
Płeć: mężczyzna
Wiek: 52

Re: KEEWAY 125

Postautor: Morph dodano: 02 cze 2015, 16:51

Hawk1985 pisze:...a my mamy otwory 8 mm...

Artk2 nie ma jeszcze moto ,to może kupi taki z otw 10 mm _bezradny
artk2 pisze:...mieć jakiegoś zwycięzcę testu (która nie poddaje się rozwiercaniu i przecinaniu oraz innym specjalistycznym zabiegom, lub której otwarcie trwa zbyt długo...

Sraty taty ,auta za ciężką kasę z wymyślnymi alarmami kradą ,a takiej lince nie dadzą rady :D Jak już to linka z alarmem ,żeby buraki moto nie przestawiały jak im przeszkadza :wrr:
Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać
Obrazek
Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
Awatar użytkownika
Morph
Klubowicz
 
Posty: 1790
Rejestracja: 18 maja 2013, 17:39
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Romet R250 / Honda CBF600s
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Re: KEEWAY 125

Postautor: Nowicjusz dodano: 02 cze 2015, 23:12

Witam czytam i chciałbym powiedzieć mam wypróbowaną na moim ksl blokadę OXFORD Screamer (Attack Activated Alarm Disc Lock) Trzpień ma 7mm i wchodzi we wszystkie dostępne otwory w tarczy hamulcowej koszt wyniósł 109 złotych w sklepie MotoModa24.pl jak na razie jestem zadowolony :)
Nowicjusz
Awatar użytkownika
Nowicjusz
Forumowicz
 
Posty: 83
Rejestracja: 22 lut 2015, 14:58
Lokalizacja: Śląskie Bytom
Motocykl: Keeway superlight 125
Tel. kom.: 601335530
Płeć: mężczyzna
Komunikator: gg22190948
Wiek: 60

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 03 cze 2015, 11:37

Orientuje się ktoś przy jakim poziomie paliwa w zbiorniku zacznie nam brakować paliwa, czyli inaczej mówiąc ile litrów wynosi rezerwa?
Wiem tylko że jak wyjeździłem 10l to nie musiałem jeszcze przełączać na rezerwę.
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1689
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: Hawk1985 dodano: 08 cze 2015, 07:42

Hawk1985 pisze:Orientuje się ktoś przy jakim poziomie paliwa w zbiorniku zacznie nam brakować paliwa, czyli inaczej mówiąc ile litrów wynosi rezerwa?
Wiem tylko że jak wyjeździłem 10l to nie musiałem jeszcze przełączać na rezerwę.

Sam sobie odpowiem ;)
Zrobiłem 505 km, do baku weszło 12,85 l (spalanie wyszło 2,54), i nie musiałem jeszcze przełączać na rezerwę.
Rezerwa pewnie będzie miała ok 2l o ile nasze zbiorniki mają zgodnie z specyfikacją 15 l
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Awatar użytkownika
Hawk1985
Forumowicz
 
Posty: 1689
Rejestracja: 27 wrz 2014, 14:07
Lokalizacja: Jaworzno
Motocykl: DL650
Płeć: mężczyzna
Wiek: 40

Re: KEEWAY 125

Postautor: sculdowaty dodano: 02 lip 2015, 19:12

Hejka mam taki dziwny problem z moim keeway speedem 125. Od jakiegoś czasu mam wrażenie przy jeździe że coś jakby mnie blokowali. Szczególnie odczuwalne jest to gdy puszczam manetke i hamowanie silnikiem jest tak duże że prawie nie używam hamulców. Strasznie zaczyna mi się grzac silnik po pół godzinie. Normalnie zaczynał grzac się po 2. Niedawno miałem przegląd i bylo ok. Mam też szarpania przy zmianie biegów a najbardziej szarpie przy schodzeniu powiedzmy na kolano. Mam tak dopiero od 2 tygodni. A i prędkościomierz gubi czasem liczby.
sculdowaty
Forumowicz
 
Posty: 1
Rejestracja: 02 lip 2015, 19:01
Motocykl: Keeway speed125
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości