jendrek1989 pisze:Bo moje były białe bańka a u ciebie chyba są jakieś niebieskie chyba że to tylko na zdjęciach
beniamin82 pisze:A ja tam jestem ciekawy jak nasi pionierzy, Marek i Piotrek, po sezonie jazdy ocenią te sprzętu.
wydech pisze:a może by tak wrócić do 15z i silnik odzyska trochę mocy
HANS pisze:przejechałem prawie 2.500 tys km, do i z samej toporni 640km z plecaczkiemogólnie to fajny motorek...ale na początku odkręcił się podest przy biegach w czasie jazdy dobrze ze nic się nie stało(już zaspawany na dobre)problemy z elektryka typu świeci nie świeci przetarte kable itp.latające żarówki w lampie,wymiana pompki hamulcowej,do dziś piszczące hamulce i szlak mnie już trafia jak podjeżdżam do skrzyżowania
duży luz na manetce,latające lusterka na prawo i lewo,dziwnie zachowuje się łańcuch gdy postawie go na centralnej i odpalę na jedynce to widać jak się napina i luzuje oraz jak kolo zwalnia przyhamowuje i znów przyspiesza,brak było żarówki od oświetlenia rejestracji,wymiana dramatycznych tylnych kierunkowskazów niema co za mocno dokręcać bo guma pęka momentalnie,i co mnie boli najbardziej to ze gdy go kupilem jechał max 105 km teraz 90 to juz jest marzenie nie wiem co się z nim stało. wymieniłem zębatkę z 15 na 17 myślałem ze będzie trochę więcej predkosci max a tu dalej to samo,jak rozbujam go na 3 potem 4 to po w rzuceniu 5 momentalnie traci moc i spada prędkość do 70-80km/h
wydech pisze:a może by tak wrócić do 15z i silnik odzyska trochę mocy

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości