Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: LEFTHANDY dodano: 10 lis 2008, 00:55

To nie silnik tylko skrzynia. Te skrzynki faktycznie chodzą trochę niepokojąco. Mi na początku też się kilka razy zblokowała. Przeważnie na światłach jak nie zredukowałem biegów. Podejrzewam, że U Kagieba może być podobny problem, ale nic na siłę. Jak ma gwarancję to niech z niej korzysta.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: LEFTHANDY dodano: 10 lis 2008, 01:07

Bo Grzeno ma Cruisera a Wy Panowie opisujecie problemy związane z modelem Supershadow. Pozornie te same silniki, wizualnie niemalże identyczne, ten sam producent LIFAN. Tyle, ze slinik w Cruiserze poddano kilku istotnym modyfikacjom (między innymi dotyczacymi skrzyni biegów). Sumując, mozna powiedzieć, że Cruiser ma silnik ieporównywalnie trwalszy i zmodyfikowany. (chocby kwestia poprowadzenia wydechów).
20 listopada mam spotkanie w W-wie z całym Zarządem firmy Keeway oraz dealerami obsługującymi ich sieć sprzedaży. jeżeli macie panowie jakieś zarzuty odnośnie obsługi, serwisu, samej formy prezentacji lub sprzedaży zgłaszajcie możliwie szybko. To w naszym wspólnym interesie. Być może Zarząd firmy nie zdaje sobie sprawy jak wyglada stan rzeczywisty obsługi pogwarancyjnej.
A tak na marginesie skrzynia biegów to najsłabszy punkt silnika LF-250V poza tym to super jednostka.


Kacpero: jak wyżej; problem serwisowania dla Kagieba w przypadku gdy punkt w którym go nabył, nie istnieje. Jak mają zamiar to załatwić? I spróbuj, jak oczywiście się uda, coś wymódz na nich dla naszego kumpla z klubu.

A ode mnie: interesuje mnie kwestia zaopatrzenia w częsći zamienne. Na nowy podnóżek czekałem od lipca do września. Mam jeszcze urwany klakson oraz rozbity kierunek. Co w tej kwestii mają do powiedzenia? Czy usprawnią zaopatrzenie i kiedy. I dlaczego teraz jest z tym tak kiepsko. Rodzi to podejrzenia "gry na czas".

Oraz: zapytaj o motorki o większej pojemności, tego LF 400 i to co szykują. Podobno ma być o pojemności 700cc. Takie info dostałem z Lifan Group od laski, która jest tam dyrem handlowym na Europę Wschodnią. Według niej, Keeway zajmuje się dystrybucją ich produktów w tym regionie.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: kgeb dodano: 12 lis 2008, 20:47

Nadal nie wiadomo kiedy będzie moto naprawione. Diagnoza - wodzik i uszczelka, zamówinie mają zrealizować Węgrzy! Chyba sobie poczekam do wiosny :( No a złota polska jesień piękna dla innych motocyklistów...

Kacpero,
Kilka punktów, które warto poruszyć na spotkaniu 20 listopada z Zarządem Keeway oraz dealerami:

1) Brak magazynu części w Polsce, konieczność zamawiania nawet drobnych części z Węgier! Dealerzy/serwis kontaktuje się z każdym drobiazgiem z centrum logistycznym! A przecież dealerzy, firma Keeway wie juz doskonale jakie elementy są stosunkowo awaryjne... Przykład wodziki, uszczelki (a jak nie wiedzą wystarczy przejrzeć nasze forum :))
2) umowy serwisowe ze wszystkimi dealerami - patrz moja przygoda z Motoristą. Mimo, że dealer nie chciał nawet przyjąć naprawy gwarancyjnej. A przecież jako klient może wolałbym aby naprawę zrobili np. oni. No i mogłem się przeprowadzić na Śląsk!
3) niedostepność wyposażenia dodatkowego (to dla wszystkich dealerów zazwyczaj najlepszy biznes) - sakwy, stelaże, bagażniki itp. - pasujące do sprzedawanych modeli, nawet jeżeli nie wyprodukowane przez Keewaya, ale sprawdzone. Ostatecznie katalog sprawdzonych, pasujących akcesoriów innych dostawców. Nie wszystko od Virago pasuje :(
4) fatalna komunikacja - nigdy jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi na jakiegokolwiek maila wyslanego do Keeway Polska!!! Z Węgier odpisali mi grzecznie po 30minutach, ale poprosili o kontakt z KMP na Trakcie no i na tym się skończyło. Szczęście że mam komórki do kilku osób :)
5) może warto aby ktoś z Keeway'a dołączył do forum, dla nich promocja - dla użytkowników jasny synał że interesuje ich opinia użytkowników - a zakochanych w Lifankach jest tu conajmniej kilka osób - nie ma lepszej reklammy niż poczytać LEFTHANDYD'EGO. Może wartoby poświęcić jeden przyklejony / stały wątek na kontakt w sprawach bieżacych z Keewayem. Tylko ktoś po ich stronie musi być aktywny.
6) no i może jakiś mały zlot mogli by (współ)organizować w przyszłym sezonie (jak mi już skrzynię biegów naprawią)

Daj znać jaki efekt dyskusji i czy są jakies konkretne ustalenia / wnioski
kgeb
 

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: Greedo dodano: 17 gru 2008, 02:32

No i jaki efekt dyskusji?
Awatar użytkownika
Greedo
Forumowicz
 
Posty: 80
Rejestracja: 31 maja 2008, 20:09
Lokalizacja: Stolica
Motocykl: Japoński x4 i chiński czoper:)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: marfid dodano: 18 lut 2009, 16:09

Do Kgeb
Czy naprawiłes zaciętą skrzynie biegów? jeśli tak to napisz co było przyczyną.
pozdro
marfid
Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: 04 sie 2008, 07:49

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: Jachu dodano: 02 kwie 2009, 11:30

Mam pytanie czy ktoś demontował samą dźwignie zmiany biegów (klepaczkę nożną). Chodzi mi dokładnie o to czy w tej tuleji gdzie wchodzi sama dźwignia jest plastykowy ślizgacz. U mnie jest strasznie duży luz na dźwigni (telepie mi się) średnica trzpienia jest o co najmniej 2mm mniejsza od wejścia dźwigni.
Jachu
 

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: marfid dodano: 11 kwie 2009, 15:36

Czołem
U mnie też był duży luz ,wytoczyłem tulejkę mosiężną z luzem minimalnym aby tylko weszła i jest ok.
marfid
Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: 04 sie 2008, 07:49

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: Jachu dodano: 14 kwie 2009, 12:37

Ja sobie wcisnąłem plastykowy ślizgacz (znalazłem takowy w kółku wózka dziecięcego ) pasował dokładnie wymiarem :rotfl:
I teraz ładnie dźwignia chodzi .
Jachu
 

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: kgeb dodano: 09 maja 2009, 19:51

Witam w nowym sezonie!

Kilka informacji o skrzyni. Sprawa wyjasniła się dość szybko. Problemem był wodzik. Sama skrzynia anie była naprawiana. Chłopaki na Sabybie zrobili to szybko. Nic nie kosztowało poza czasem. Zapina biegi teraz lepiej niż po zakupie. Przy okazji moto przezimowałem w serwisie :)

Niemniej teraz staram się zapinać biegi jak książka pisze. Rekucja na NEUTRAL'a zanim się zatrzymam na światłach, dobrze wysprzęglone itd.

Pzy okazji okazało się że miałem zwaloną cewkę - udąło się też jescze na gwarancji. Kolejna naprawa już na mój koszt.
kgeb
 

Zacięta skrzynia biegów (Keeway Supershadow)

Postautor: Shipp dodano: 09 maja 2009, 20:00

kgeb pisze:Witam w nowym sezonie!

Kilka informacji o skrzyni. Sprawa wyjasniła się dość szybko. Problemem był wodzik. Sama skrzynia anie była naprawiana. Chłopaki na Sabybie zrobili to szybko. Nic nie kosztowało poza czasem. Zapina biegi teraz lepiej niż po zakupie. Przy okazji moto przezimowałem w serwisie :)

Niemniej teraz staram się zapinać biegi jak książka pisze. Rekucja na NEUTRAL'a zanim się zatrzymam na światłach, dobrze wysprzęglone itd.

Pzy okazji okazało się że miałem zwaloną cewkę - udąło się też jescze na gwarancji. Kolejna naprawa już na mój koszt.

Same plusy miały te minusy :))
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości