jendrek1989 pisze:Witam byłem wczoraj na przeglądzie 3k km. I pan stwierdził cze spada kompresja. Czy to normalne tak szybkoNaprawa tylko 80 zł ale już silnik do remątu ?
witam jeżeli byłeś na przeglądzie po 3tys to moto jeszcze na gwarancji powinno być więc jakie 80 zl chce pan mechanik kompresja jest w cylindrze a cylinder powinien być jak całe moto na gwarancji , to proste. pomijam fakt że pewnie byłeś koło nowego szpitala w serwisie , a wizje tam mają różne , daruj sobie naprawy wyssane z palca. ile km masz przejechane żeby wyczuł że kompresja spadła bo przy tobie pewnie zegara nie wkręcał żeby sprawdzić. byłem kilka razy po części u niego ,ale moto bym mu nie zostawił. koledzy na forum [ którzy bardziej się znają niż ja , bo są tu tacy] potwierdzą , ze ile to trzeba by pałować silnik 4t żeby go zarżnąć , bo po 3tys km to raczej nie wyczuwalne na oko. ja mam 5 tys u siebie i jeszcze nic mi nie spadło bynajmniej na oko. a ssaniem się nie przejmuj po prostu wyczuj je , bo masz gażnik nie wtrysk i jest jak jest . od wtrysku mógłbyś wymagac idealnego odpalenia ps .koło 1 maja będę w domu to może spikniemy się na jakąś stegnę lub krynicę morską pzdr

