Z większym obciążeniem skok powinno się zmniejszać nie zwiększać - aby na nierównościach mniej bujało. Czyli musisz bardziej napiąć sprężynę. Nie wiem ile ważysz ale jeśli waga bagażu to mały procent twojej wagi to nie przejmował bym się przestawianiem wstępnego napięcia. W moim Ravenie 250 na początku jeździłem na najmniejszym napięciu - potem jak z żoną wybieraliśmy się w trasy weekendowe po 400 km to ustawiłem na środkowym ząbku - i od tamtej pory jeżdżę na tym ustawieniu bez względu na to czy samemu czy z żoną i bagażami.
U mnie od początku sprężyny są ściśnięte na max.Tak wyjechała z salonu i do tej pory nie kombinowałem z nastawami zawieszenia. Jutro zaczynam urlop to się pobawię.
Tylko w chińskich motocyklach wszystkie części są oryginalne
Dzisiaj w serwisie przedstawił mi mechanik zawieszenie o dwa ząbki. Motorek zrobił się bardziej miękki i moja lepsza połowa już nie wyskakuje w górę na wybojach. Teraz tylko muszę zapakować manelami na wyjazd i zrobić małą rundę po okolicy.
Tylko w chińskich motocyklach wszystkie części są oryginalne