
Snajper pisze:Zasadniczo moc 125-tek określa (dławi) ustawa i różnice pomiędzy nimi są niewielkie. Co do prędkości - z tego co pamiętam testy przy pomocy GPS-u, zasadą jest że liczniki zawyżają prędkość, więc jeśli jeden producent podaje max 90 a inny 100 to w praktyce może to oznaczać tę samą prędkość wg GPS-a.
Jeśli chodzi o konstrukcję - na pewno warto wybrać silnik z wałkiem wyrównoważającym (istotna różnica jeśli chodzi o wygodę jazdy). Chłodzenie cieczą - moim zdaniem przy mocy rzędu 10 KM dodatkowe obciążenie (płyn, podwójna ścianka cylindra, chłodnica) daje głownie psychiczny komfort, że silnik ma bardziej stabilną temperaturę, ale podnosi masę. Chłodzenie powietrzem też daje radę, nawet jeśli stoi się często w korkach w lipcowe upały. Czterozaworowy silnik - to rozwiązanie pierwotnie miało za zadanie podniesienie mocy silnika (lepsze napełnianie cylindra mieszanką), ale 125 maja ją ograniczoną ustawą, więc to też trochę kosmetyka dla tych pojemności. Dwie tarcze - to akurat ma sens - zdecydowanie poprawia hamowanie a przednie koło to podstawa jeśli chodzi o motocykle.
Ja kupując swoje moto po prostu wybrałem to, które podobało mi się najbardziej. Wierz mi, jeśli twoje moto będzie ci się podobało, wybaczysz mu wiele. Jeśli zdecydujesz się na małżeństwo z rozsądkudrobny problem będzie w stanie wyprowadzić cię z równowagi. Kupuj sercem
beniamin82 pisze:M12- tkę moim zdaniem. Może Lux ciutko mocniejszy, ale gorzej wykonany. Głównie pękają szpilki wydechu.
to.st pisze:beniamin82 pisze:M12- tkę moim zdaniem. Może Lux ciutko mocniejszy, ale gorzej wykonany. Głównie pękają szpilki wydechu.
Muszę jeszcze poczytać opinie o nim na forum junaka.
A potem wszystko przemyśleć.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości