close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Lupus dodano: 30 mar 2009, 17:46

:) instalacja warjuje za duże napięcie na wskaźnik
Awatar użytkownika
Lupus
Sympatyk
 
Posty: 1305
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Lupus dodano: 30 mar 2009, 20:16

powinno poprawić działanie lub wyeliminować w całości problem
Awatar użytkownika
Lupus
Sympatyk
 
Posty: 1305
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Luca dodano: 31 mar 2009, 09:24

Podepnij sobie miernik i sprawdź czy przypadkiem napięcie nie jest zbyt duże przy tych obrotach.
A tak poza tym to 8 tyś obrotów to już prawie max i mam nadzieje, że nie gazujesz tak na postoju tylko podczas jazdy.
Takie obroty bez obciążenia mogą rozwlić silnik i to nawet japoński.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Luca dodano: 31 mar 2009, 11:21

Nie musisz tego robić na piątym biegu, wystarcz na trzecim :D Miernik też dobrze się trzyma przyklejony do baku taśmą izolacyjną.
A tak na poważnie to nie zaleca się wkręcanie silnika na wysokie obroty bez obciążenia bo wytworzona energia nie ma ujścia i drgania mogą rozwalić pierścienie, tłok, korbowód, wał i jeszcze wiele innych elementów. A o gazowaniu zimnego silnika już nie wspomnę.
Za młodu od ojca nieźle dostałem za gazowanie WSKą na postoju. Powiedział mi, że to tak jak bym wziął młotka i walił po silniku. Można dawać na maxa ale tylko pod obciążeniem, czyli podczas jazdy.
Do dnia dzisiejszego się do tego stosuje :]
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Luca dodano: 31 mar 2009, 12:45

cjt7 pisze:Nie no ja też żartowałem - spoko postaram się to sprawdzić, ale miałem nadzieję, że ktoś już to przeszedł i ja nie będę musiał....

No ale tak poza tym to po co ci wskaźnik paliwa przy obrotach 8tyś :D
Chcesz patrzeć jak szybko paliwko ucieka :rotfl:
Przy tych obrotach to człowiek walczy z maszyną i patrzy by w coś nie wjechać a co tu dopiero mówić o patrzeniu na wskaźniki :mrgreen:

P.S.
Przyczyną wariowania wskaźnika magą być też drgania bo pływak dostaje konwulsji a przygasanie może być związane z regulatorem, który już nie wyrabia przy prędkości kosmicznej.
Sprawdź, czy tak samo się zachowuje wskaźnik przy włączonych światłach jak i bez.
Ja przy obrotach około 7 tyś miałem zwarcie w instalacji ale o tym już pisałem. Nie zaizolowałem kabelka i drgania go tak rozbujały, że dotknął do obudowy silnika i tak raz było zwarcie a raz nie i bądź tu chłopie mądry. Może też ci zaczął latać jakiś kabelek :]
P.S."
Abstrachując od tematu to Jinlun na trzecim biegu powyżej 6tyś obr. dostaje niezłego kopa jak na pojemnośc 250 oczywiście :tango:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Luca dodano: 31 mar 2009, 14:28

cjt7 pisze: Po ustawieniu zaworków na 0,05 i obcięciu tłumików te niesympatyczne drgania gdzieś sobie poszły .

Ja mam tylko jedną prośbę byś po przejechaniu 2-3 tyś sprawdził ponownie ustawienia zaworów czy nic się nie zmieniło.
Luzy zaworowe lubią się zmieniać i przy takich ustawieniach być może trzeba będzie częściej je kontrolować. Na gorącym silniku luzy się zminiejszają więc będzie gdzieś koło zera i łatwo o podwieszenie zaworków. Motorek fajnie chodzi brak drgań ale jak któryś zawór zostanie podparty to wypali gniazdo w głowicy a to już poważny problem.
Ja nadal zostawiam stare ustawienia bo choć drgania się pojawiają to motocykl ładnie ciągnie w górach (lubi obciążenie) i jest bezpiecznie dla zaworów i głowicy.
Niemniej jednak jak tobie i Andrzejowi sprawdzą się te ustawienia na 0,05mm i okaże się, że są bezpieczne to i ja się pokuszę o ten tiuning :twisted:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Luca dodano: 31 mar 2009, 14:43

cjt7 pisze:Bo udało mi się dojść do 8,5 tyś obrotów.

Wot szalony i to na obcietych wydechach, no to siejesz postrach w okolicy :oklasky: :rotfl:
Ja przy 8tyś myślałem, że wejde w nadprzestrzeń :swir:

-- Wto Mar 31, 2009 1:46 pm --

cjt7 pisze:No to chyba już w Gródku sam mi to przejrzysz (jeśli będziesz bo nie pamiętam :roll: ), bo do tego czasu wcześniej nie nakręcę tyle...

Tylko błagam nie po zmroku :pliz:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: scOti dodano: 04 maja 2009, 13:00

Nie wiem czy to nie wina slabego aku - u mnie też ten problem wystapil - podladuje i dam znac

swoja droga jeszcze mi licznik przeskakuje dziwnie z 99 na 200 lub 300 ;/
scOti
 

Wskażnik paliwa - dziwne zachowanie

Postautor: Luca dodano: 04 maja 2009, 15:09

scOti pisze:swoja droga jeszcze mi licznik przeskakuje dziwnie z 99 na 200 lub 300 ;/

He he he..licznik przebiegu dziennego?
Sprawdź czy pokrętło do zerowania nie ociera o obudowę licznika. Ono podczas jazdy się kręci i jak przyprze do obudowy to tak się dzieje.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna


Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron