close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: Jachu dodano: 14 maja 2009, 07:18

Mam problem z ustawieniem wolnych obrotów. Krotko mówiąc moto nie trzyma ustawień.
Nawet jeżeli wyreguluje to po krótkim czasie jest kicha która wygląda tak:
po dłuższej jeździe - mam dużo za wysokie obroty
- obroty falują ale z równą przerwą (i też są za wysokie)
po krótkiej jeździe i swieżej regulacji jest ok
jeżeli bym tylko jeździł "do sklepu po mleko" to cały czas jest ok
W gaźniku mam bliżej nieokreślony otwór który jest nieobsadzony jakby na dysze ale nie mam jak porównać (obejrzałem że w silniku u Nocka jest coś tam wkręcone i nawet jakieś przewody do tego idą , ja z kierownicy mam jakieś przewody z prawej strony wyprowadzone ale Ch wie do czego miały być) Zapodam dzisiaj zdjęcie tego gaźnika . Jakby ktoś zrobił fotke od tej samej strony to byłbym wdzieczny.
Jachu
 

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: mlynaszz dodano: 14 maja 2009, 08:06

Jak wrzucisz zdjęcie swojego gaźnika, to zobaczę jak wygląda mój, strzelę fotkę i się porówna.
Awatar użytkownika
mlynaszz
Klubowicz
 
Posty: 3125
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: Luca dodano: 14 maja 2009, 10:37

Może gdzieś delikatnie lewe powietrze łapać.
Na początku jednak przegoń go dobrze po trasie.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: senekkorzenna dodano: 14 maja 2009, 21:05

Ja tak jak Luka stawiam zdecydowanie na lewe powietrze i najszybciej z pod uszczelki gaźnik-kolektor ssący.
senekkorzenna
 

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: Jachu dodano: 15 maja 2009, 18:18

Zrobiłem zdjęcia tego otworu w gaźniku, na jednym z nich zaznaczyłem go czerwoną strzałką
Wygląda dokładnie jak by miał tam być jakaś dysza


Zdjecia są w chomiku :
http://chomikuj.pl/poziome/ga*c5*banik
Jachu
 

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: mlynaszz dodano: 16 maja 2009, 18:44

Jachu pisze:Zrobiłem zdjęcia tego otworu w gaźniku, na jednym z nich zaznaczyłem go czerwoną strzałką
Wygląda dokładnie jak by miał tam być jakaś dysza


Zdjecia są w chomiku :
http://chomikuj.pl/poziome/ga*c5*banik



Obrazek

Ja mam dokładnie tak samo, więc problem nie leży w tym otworze _bezradny
Awatar użytkownika
mlynaszz
Klubowicz
 
Posty: 3125
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: Jachu dodano: 16 maja 2009, 23:40

Dzięki za zdjecie do porównania i chęci by obejrzeć na żywca :piwa:
Ustaliłem że jedne egzemplaże coś tam mają a inne nie. Przy deszczu i dużej wilgotności bo dzisiaj była kicha pogoda moto się wyrególowało i chodzi idealnie. Wiec faktycznie łapie lewe powietrze , a przy dużej wilgotności nie zasysa. Jutro ma być pogoda więc sprawdze czy obroty trzymają. W serwisówce virago jest coś w tej dziurze wymalowane ale w taki sposób że ja "nieprzyswajam"
Na allegro znalazłem fotke http://www.moto.allegro.pl/item63460596 ... _kase.html z takim samym moto jak moje i przy dużym powiększeniu widze że tez niema (moto ma ciekawe malowanie).
Jutro znów przedmucham rure i zobaczymy jak się będzie zachowywał.
ps
Nocek może chcesz jutro przewietrzyć swoje moto ?
Jachu
 

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: Jaro2002 dodano: 19 maja 2009, 16:23

Mam podobny kłopot z Challengerem 200. Obroty są za wysokie o jakieś 30%. tj zamiast około 1400 to po rozgrzaniu ponad 2000. Fakt że stabilnie. Regulacja przy manetce skręcona maksymalnie, bez ssania. Czym jescze to można obnizyć? A moeździć że linka ssania jest źle ustawiona? Dopiero co zaczynam na nim jeździć i nie wiem od czego zacząć..
Pozdrawiam,
Jarek
Jaro2002
 

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: Shipp dodano: 19 maja 2009, 17:10

Sprawdzaliście przy gaźniku, gdzie podłączona jest linka gazu przy przepustnicy? Tam powinna byc regulacja obrotów /jakieś pokrętło albo gałka/.
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .

Problem z ustawieniem wolnych obrotow

Postautor: senekkorzenna dodano: 19 maja 2009, 19:53

Shipp ma rację abyś przeprowadził regulacje śrubka od przepustnicy a nie kombinował przy lince gazu.Regulacja przy lince gazu jest tylko po to aby ustawić wolny skok manetki .
Twój opis wskazuje że ustawione masz za wysoko obroty a dobierane pewnie one były do pracy zimnego silnika na ssaniu.
senekkorzenna
 

Następna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości