autor: Hangman dodano: 27 kwie 2017, 20:22
Jestem pewien, że każda zmiana mocy, czyli 155 zamiast 125 powinna iść razem ze zmianą tylnej zębatki.
Im mniejsza, tym teoretycznie szybciej pojedziesz. Trochę porzeźbiłem przy swojej ADV-ce. Zmieniłem zębatki i oponę na Michelina AC10 (większa średnica)
i przez chwilę byłem zadowolony bo mniejsze obroty więc cichszy motor, ale V-max spadł bo silniczek siły nie miał.
Teraz nominalna zębatka w silniku, większa z tyłu (czyli wolniej), ale większa opona, czyli moim zdaniem jest optymalnie.
Przy 6500obr mam 70km/h, V-max oscyluje około 85km/h (piszę o małym moto w teren). Za chwile w stajni znowu pojawi się lekko
endurowata 650 zamiast Aprilii Scarabeo 250, ale ten mały chińczyk raczej zostanie bo bo bo daje satysfakcję, lekkość prowadzenia,
czyli jadę i obsługuję kamerę. ADV-ka będzie na relaks, a Suzie DR 650 na udowodnienie sobie, że jeszcze potrafię...
Chcesz szczęścia przez rok to się ożeń, a jak na całe życie to kup moto...
Nie mówcie mojej ......