jawos pisze:Choć u Ciebie może być to kropka, trzeba sprawdzić, czy rzeczywiście tłok jest w GMP poprzez wykręcenie świecy i włożenie np. śrubokręta.
jawos pisze:GMP najczęściej jest oznaczany literą T, bądź kreską i przewróconą literą T (patrz w V-250).
Choć u Ciebie może być to kropka, trzeba sprawdzić, czy rzeczywiście tłok jest w GMP poprzez wykręcenie świecy i włożenie np. śrubokręta.
Kreski są najprawdopodobniej do ustawiania zapłonu.
Ale podkreślam, nie widziałem, jak jest w Romecie ,,na żywo", więc mogę tylko gdybać.
A luzy ustaw takie, jak zalecane, czyli 0,10 i 0,15.
Po ustawieniu kilka razy zakręć wałem i jeszcze raz sprawdź, musi być dobrze
Pamiętaj, że tłok musi być w GMP, ale między suwem sprężania a suwem pracy, bo tylko wtedy obydwa zawory są na 100% zamknięte.
A taka pozycja występuje co drugi obrót wału.
Czyli na jednym cylindrze będzie dobrze, a na 2 nie.
Aby ustawić na 2 cylindrze musisz znowu zakręcić wałem jeden pełny obrót i dopiero wtedy ustawić luzy na tym cylindrze
Shipp pisze:Andrzej, nie przesadziłeś z lekka?
O ile wiem /i tak mam u siebie/ to ssące 0,10 a wydechowe 0,15 powinny być.
abu pisze:Proponował bym użyć czegoś miększego niż śrubokręt żeby nie rysować niepotrzebnie tłoka.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość