close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Co wybrać?

Re: Co wybrać?

Postautor: Enjama dodano: 14 paź 2017, 00:41

Dziękuje za podpowiedzi :)

Barton odpada, bo jest na gaźniku.

Tylko wtrysk wchodzi w grę.

Mam jeszcze jedno pytanie, @beniamin82 wiesz może czy Romet Z-ONE R ma jakiegoś odpowiednika w europie ? albo azjii ?
PIsałeś o Lexmoto w Uk, ale u nich znalazłem tylko wersję Z-ONE S i T na wąskich oponach :)

Oglądając filmy z keeway rkv i rometem z-one r wychodzi mi że Romet będzie lepszy na trasę, ma niższe obroty o 1tys względem keeway
Stopowałem klatki na youtube i tak mi wychodzilo :)

Nie jest to oczywiście decydujące, w wolnym czasie przymierze się do obu.
@beniamin82 myślisz że Z-ONE S z węższymi kołami i mniejszą wagą 136kg będzie szybszy jak Z-ONE R (150kg)?
Enjama
Forumowicz
 
Posty: 9
Rejestracja: 11 paź 2017, 17:47
Motocykl: Keeway RKV 125
Płeć: mężczyzna

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 14 paź 2017, 10:04

Obroty można "regulować" zębatkami. Wystarczy zmienić przednią na jeden ząbek większa. Trzeba tylko sprawdzić czy są dostępne i czy z silnika suzuki gn będą pasować.

Lżejszy motocykl będzie szybszy bo silnik oba Z-One mają ten sam.

A Blade w 2018 ma wyjść na wytrysku.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Co wybrać?

Postautor: michaelrsl dodano: 14 paź 2017, 13:13

9000km zrobiłem na rkv z gaznikiem, bez grzebania przy nim.
Z wtryskiem bedzie pewnie jeszcze lepiej.

Jakość wykonania bardzo fajna, zastanów się jeszcze nad rkv [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES]

Wysłane z mojego ASUS_X00DD przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
michaelrsl
Forumowicz
 
Posty: 125
Rejestracja: 09 lut 2015, 13:23
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Motocykl: Keeway RKV 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Co wybrać?

Postautor: js70 dodano: 14 paź 2017, 21:11

Oldrock pisze:
paweljunkers pisze:Oldrock pisze:Najładniejszy ksl, ale opinie rozbieżne na temat osiągów.W jeździe motocyklowej zależy mi na zabawie a nie bicie rekordów w prędkościach czy kilometrach.Jakaś nieścisłość to zależy CI na osiągach czy nie?


Moje wymagania co do osiągów są proste: przelotowa 90 km/h a max 100 km/ h. To tylko tyle i aż tyle żeby mi się w nocy tiry nie śniły! ;) Nie potrzebuję wyciskać 115 a na drugi dzień 116 . Natomiast w DTR ce tego motoru jest 85 i nie jeden to potwierdził. Do KSLa przekonuje mnie wygląd w stylu BMW R35 z lat 30 tych , m12 ładny nowoczesny tylko ta kierownica baranek! I bądź tu człowieku mądry!


Jestem posiadaczem KSL 2015 r. Moto ma w tej chwili przejechane 10000 km i poza rutynowym serwisem (wymiany oleju, naciąg łańcucha regulacja gaźnika itp ) nic nie było naprawiane. Motorek bardzo wygodny i przykuwający uwagę. Co do osiągów to w moim egzemplarzu to przelotowa prędkość na trasie to 80 km/h. Maksymalnie na obwodnicy udało mi się go rozpędzić do 103 km wg GPS. W sprzęcie poza dodatkami wizualnymi reszta jest fabryczna. Z tego co czytałem to większość osób potwierdza, że "najprzyjemniej się nim jeździ w zakresie 70-80 km/h, powyżej już czuć że silnik się "męczy". Oczywiście prędkość zależy od wagi i dodatków jakie zamontujesz. Ja mam 182 cm i 90 kg i dodatkowo motorek doposażony w szybę, oparcie, duży (60 cm) kufer centralny, a to daje spory dodatkowy opór. Pewnie jakbyś pokombinował z zębatkami, zrezygnował z sakw i innych dodatków pogarszających opór powietrza to te 90 km przelotowe było by do osiągnięcia. Na wyższe prędkości bym nie liczył, w końcu to tyko chińskie 125 cm.
Reasumując jeśli zależy ci na spokojnej jeździe i stylowym wyglądzie to mogę ten model z czystym sumieniem polećić.
keewey superlight 125
Awatar użytkownika
js70
Forumowicz
 
Posty: 14
Rejestracja: 29 paź 2016, 19:34
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: keewey superlig 125
Płeć: mężczyzna

Re: Co wybrać?

Postautor: przemas1988 dodano: 23 lip 2018, 12:25

Witam, w końcu przyszedł czas by zmienić wysłużonego routera ws50 na coś nowego. Motocykl będę kupował w przyszłym miesiącu a budżet jaki mam przeznaczony to około 6-7 tysięcy zł. Motocykl będzie głównie używany na dojazdy do pracy i spokojne przejażdżki w wolne dni. Raczej celuje w motocykl na wtrysku. Wstępnie myślałem o keewayu rks. Z junaka są w tym budżecie modele rz i racer choć opinie o nich są różne. Zipp ma chyba tylko cafe racera w tym budżecie a i ten średnio mi pasuje. Romet ma tylko scmb 125. Zastanawiam się też nad zwiększeniem budżetu i celowaniu w keewaya rkv ale nie wiem czy warto.
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 23 lip 2018, 16:58

Keeway jakościowo lepszy od junaka rz, racera oraz cafe (zontes).
Silnik w RKS i RKV jest ten sam. Dopłacasz za gazowe amortyzatory z tyłu, upside down z przodu, tarczę hamulcową z tyłu i kilka drobnych gadżetów.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Co wybrać?

Postautor: przemas1988 dodano: 24 lip 2018, 01:35

Czy przypadkiem rks z wtryskiem nie ma amortyzatorów gazowych z tyłu i tarczy hamulcowej zamiast bębna?
Bardziej mi się rozchodzi o większe tarcze, szersze opony i upside down w rkv. Plus ogólny wygląd bo jak dla mnie to rkv jest po prostu pięknym motorkiem. Rks w tej nowszej wersji też mi się podoba choć szkoda że nie ma u nas dostępnej wersji z centralnym amortyzatorem z tyłu.
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Co wybrać?

Postautor: beniamin82 dodano: 24 lip 2018, 22:37

Teraz mnie zawstydziłeś...
Masz oczywiście rację, a w takim razie ja bym nie dopłacał za upside down.
Chyba że rzeczywiście masz dziurawe drogi przed sobą.
Za zaoszczędzone pieniądze wymienił bym opony na markowe...
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Co wybrać?

Postautor: przemas1988 dodano: 25 lip 2018, 00:58

Drogi u mnie są raczej dziurawe. W obecnym motorowerze mam z przodu 2.75-18 i 3.0-18 z tyłu i dość podskakuje na nierównościach. Musze podjechać gdzieś gdzie będą oba i zobaczyć je na żywo. Korci mnie też benelli bn125 ale kosztuje 8600 a to już troche dużo dla mnie.
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Co wybrać?

Postautor: przemas1988 dodano: 13 sie 2018, 10:51

Witam ponownie, w tym tygodniu planuje jeździć po sklepach i oglądać motocykle. Na obecną chwile rozważam rks lub rkv w zależności który będzie wygodniejszy. W oko wpadł mi też k-light choć nie wiem czy nie będzie dla mnie za mały( mam 183 cm wzrostu). Zastanawia mnie też czy warto byłoby się rozglądać za rometami z-one s lub t albo junakiem rs125 z gaźnikowców. Jak one wypadają jakościowo w porównaniu z keewayami? Wtrysk to fajna sprawa ale jednak przy gaźniku można samemu pogrzebać a z wtryskiem jest się zdanym na serwis a te wiadomo jakie są.
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

PoprzedniaNastępna

Wróć do Motocykle 125 ccm

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości